Boxden hiphop sports wild'ish games movies news eyecandy tech gear rides
trending now popular now #top20 top yesterday all sections videos pics tracks headlines

Where is Mike Jones ? :kobelmao:

most watched this minute | see more
most viewed right now
102 viewing
 NFL Victor Cruz Warns Odell Beckham Jr. to 'Watch his Words'
20 comments
most viewed right now
95 viewing
 Article inside This is the Article Dame Referred to when he spok..
96 comments

top in section
46 viewing
 NBA Goatbrook's numbers compared to the other three MVP Candi..
top in sports
top in section
37 viewing
 Guy smokes weed and decides its a good time to suck off a horse
top in wild'ish

people viewing this topic:   (0 members and 1 guests)  
 
 

let em know » Share this on TwitterShare this on Facebook
 Where is Mike Jones ? :kobelmao:
 09-21-2012, 12:58 PMaway - #81
Peterparker 18 heat pts18 space
avatar
space
$15,634 | POWERFUL
Originally Posted by urbangatsby
I live in Houston and can say that n*gga gets no love from anyone....people don't fu*k with him at all...I've never hear him on the radio, never hear about any shows he has in Houston or around the state, never anything but I'm always hearing about slim thug, Paul wall, bun b and seeing screw up click shows


Mike jones and lil flip honestly get no love in Houston.....well maybe flip can get love at a show at Lamar or jet lounge downtown lol but no respectable club would put them on the bill
Flip get more love then Mike Jones though. Not alot but a lil more then Mike Jones

that sh*t was still fu*ked up w/ Trae did to em though. All over him saying he had a bently on swangaz and he was the president of the city. *smh*@silly a.ss negros
 09-21-2012, 01:02 PMaway - #82
DPGUNIT 1 heat pts space
avatar
space
$10,228 | POWERFUL




First rd draft picks tho
 09-21-2012, 01:06 PMonline - #83
Deniro732 5 heat pts space
avatar
space
$10,606 | POWERFUL
..who cares this n*gga still has a lot of money and seems happy ..besides who really thought he'd have any type of longevity in the game? :
 09-21-2012, 01:12 PMaway - #84
V.R. Nabor  space
avatar
space
$2,880 | 18126395
Mike a cool dude the type to see u n KFC and sit and share some original recipe with you, flip a hoe kinda stuck up n*gga who brings baby wipes to clean his a.ss after #2 in public restrooms
 09-21-2012, 01:19 PMaway - #85
Trilluminati GA 399 heat pts399 space
avatar
space
$37,955 | POWERFUL
Originally Posted by Peterparker
Flip get more love then Mike Jones though. Not alot but a lil more then Mike Jones

that sh*t was still fu*ked up w/ Trae did to em though. All over him saying he had a bently on swangaz and he was the president of the city. *smh*@silly a.ss negros



Its more to it then that....
 09-21-2012, 01:21 PMaway - #86
marcchrome 32 heat pts32 space
avatar
space
$9,565 | POWERFUL
i do not think he is broke but he looks bummy as fu*k............
 09-21-2012, 01:24 PMaway - #87
lilflip01 1 heat pts space
avatar
space
$1,110 | 1406601
Yo i just asking myself this today
 09-21-2012, 01:33 PMaway - #88
GOD999 144 heat pts144 space
avatar
space
$23,937 | POWERFUL
Originally Posted by Peterparker
Flip get more love then Mike Jones though. Not alot but a lil more then Mike Jones

that sh*t was still fu*ked up w/ Trae did to em though. All over him saying he had a bently on swangaz and he was the president of the city. *smh*@silly a.ss negros
Mike earned that L he took from Trae

He's been known to talk some sh*t behind a couple n*ggaz back before it went down
 09-21-2012, 01:37 PMaway - #89
kevante 3 heat pts space
avatar
space
$4,247 | 13611585
Originally Posted by urbangatsby
I live in Houston and can say that n*gga gets no love from anyone....people don't fu*k with him at all...I've never hear him on the radio, never hear about any shows he has in Houston or around the state, never anything but I'm always hearing about slim thug, Paul wall, bun b and seeing screw up click shows


Mike jones and lil flip honestly get no love in Houston.....well maybe flip can get love at a show at Lamar or jet lounge downtown lol but no respectable club would put them on the bill
Thank you based Chamillionaire


Originally Posted by kbz
THIS !! Ain't nobody give a fu*k about Jones or Flippa these days. Unfortunately , the same is happening for Chamillionaire which is sad. I wish he'd come out with something these days. I get made fun of at times when I listen to Chamillionaire.. unless its that OLD OLD OLD KOOPA.
Seriously, he needs to drop an album

Ammunition was fire though, I'm still listening to it
 09-21-2012, 01:45 PMaway - #90
Michael_Moore 321 heat pts321 space
avatar
space
$14,480 | POWERFUL
Originally Posted by Garnet & Gold
Is that his back to school pic?
that Tyler smiley went so perfectly with this post...


real sh*t tho I feel bad for Mike....
 09-21-2012, 01:46 PMaway - #91
Michael_Moore 321 heat pts321 space
avatar
space
$14,480 | POWERFUL
Originally Posted by DrizzyJT
He stole those headphones from the school library
 09-21-2012, 01:46 PMaway - #92
kevante 3 heat pts space
avatar
space
$4,247 | 13611585
Originally Posted by DPGUNIT


First rd draft picks tho
That album was fire, I still bump it.
 09-21-2012, 01:51 PMaway - #93
MiseryCityTexas 8 heat pts space
avatar
space
$14,591 | POWERFUL
Originally Posted by X-NINE


Don't even look like no Texas n*gga whatsoever now [/b]
Mike Jones don't look like a Houston n*gga anymore, but them sure as hell look like some ghetto a.ss, rundown northside apartments in the background.

Last edited by MiseryCityTexas; 09-21-2012 at 01:53 PM..
 09-21-2012, 01:52 PMaway - #94
teekarow  space
avatar
space
$1,306 | 17484473
Originally Posted by Yung Dilla
Damn i just went through his twitter and he still getting good money from his monthly royalty checks idk maybe he just chilling he just announced a new album so idk lol

this song good imo

Sheeeet,that songs rocks right there. cant hate on that. Seems like he lost that weight, and he lovin life. cant hate on that at all. congrats to him.
 09-21-2012, 02:01 PMaway - #95
teekarow  space
avatar
space
$1,306 | 17484473
Originally Posted by X-NINE
Mike earned that L he took from Trae

He's been known to talk some sh*t behind a couple n*ggaz back before it went down
Trae my nigg, but losin lives seems to be a bigger L than a fluke career champ. but Mike did earn that L though. But hey, Chris Brown is back, Ross still makin hit records, even Joey Jihad still makin mixtapes, so a comeback by Jones cant be that far fetched nowadays.
 09-21-2012, 02:12 PMonline - #96
wtr1906 30 heat pts30 space
avatar
space
$14,533 | POWERFUL
Originally Posted by SquirrelXss
281-380-8004

Only damn phone number i can remember without trying to.
FAIL......its 330-8004. Try harder lol
 09-21-2012, 02:22 PMaway - #97
daman729 22 heat pts22 space
avatar
space
$6,930 | POWERFUL
Smartin up mike. Pull your pants up and tie your right shoe lace. And please learn how to dress n*gga.
 09-21-2012, 02:30 PMaway - #98
Southern_Boi  space
avatar
space
$2,760 | 12231105
Originally Posted by DPGUNIT


First rd draft picks tho
god damn this was my sh*t. Magno was that n*gga




 09-21-2012, 02:40 PMaway - #99
Trilluminati GA 399 heat pts399 space
avatar
space
$37,955 | POWERFUL
Where is Magno???????
 09-21-2012, 02:45 PMaway - #100
MiseryCityTexas 8 heat pts space
avatar
space
$14,591 | POWERFUL
Originally Posted by BluCupShawty
Where is Magno???????
In Greenspoint recording underground music nobody wants to listen to.
 

Home > BX Table Of Contents > The Hip-Hop Spot
  
    
          join bx


 




that hot ish yesterday


most viewed right now
29 viewing
NBA This nigga is a fu-king Bust!  
89 comments
@sports
most viewed right now
29 viewing
Image inside When Tim Allen Nearly Got a Life Sentence For Traf..
130 comments
@wild'ish
most viewed right now
27 viewing
Article inside Joe Montana Football 16 will be a Xbox One/PC Exc..
138 comments
@games
most viewed right now
25 viewing
Image inside Wonder Woman Actress Gal Gadot Shows Off Her Physi..
108 comments
@movies
most viewed right now
24 viewing
Article inside You’re Paying Too Much for Wireless. Here’s how G..
13 comments
@tech
most viewed right now
23 viewing
Video inside A Night With Japan's Highest Paid Male Gigolo
78 comments
@wild'ish
most viewed right now
19 viewing
Image inside Apple's next iPhone may come with a feature that c..
28 comments
@tech
most viewed right now
14 viewing
Image inside Selfie Fail  
28 comments
@wild'ish
most viewed right now
14 viewing
Image inside American teen flies 7000 miles for online love- Sh..
201 comments
@wild'ish


contact us   |   bx@twitter   |   bx@facebook   |   privacy   |   search   |  © BX 1998-end of time.