Boxden hiphop sports wild'ish games movies news eyecandy tech gear rides
trending now popular now #top20 top yesterday all sections videos pics tracks headlines

Whats the Difference Between the 300 and 600 Sets Within GBE/OTF

most watched this minute | see more
most viewed right now
49 viewing
 Image inside charlamagne tha god exposed on twitter? (or shoppe..
68 comments
most viewed right now
32 viewing
 Video inside Horror-core Rap kid Murders whole family after conc..
14 comments

top in section
22 viewing
 Image inside Martin Lawrence Questions Our Smiley We Have Of Him!
top in wild'ish
top in section
33 viewing
 Video inside Horror-core Rap kid Murders whole family after concert
top in hiphop

people viewing this topic:   (0 members and 1 guests)  
 
 

let em know Share this on TwitterShare this on Facebook
 Whats the Difference Between the 300 and 600 Sets Within GBE/OTF
 10-25-2013, 10:02 AMaway - #21
WavyCrockett 46 heat pts46 space
avatar
space
$2,447 | POWERFUL
Its just 2 different sets b
600, 300, Blackgate
all basically all the same thing, just different sets
 10-25-2013, 10:09 AMaway - #22
Impeccable 135 heat pts135 space
avatar
space
$10,868 | POWERFUL
Originally Posted by AC SLATER
600 is double the trouble.
Originally Posted by Eagles All Day
Does this look like google to you f*ggot?
Originally Posted by BiZz
The difference between 300 and 600 is 300.


Originally Posted by Walmart
lol @ y'all internet wannabes thinking 600 isn't GD.

GD & the Folk Nation originated claiming the 6. That's mainly 600 is, GD. What the hell are y'all talking about?

Same for BD & the Treys......3......300
This
 10-25-2013, 10:16 AMaway - #23
Moony Jackson 280 heat pts280 space
avatar
space
$17,551 | POWERFUL
Originally Posted by AC SLATER
600 is double the trouble.
 10-25-2013, 10:24 AMaway - #24
Tyrantula 2 heat pts space
avatar
space
$2,154 | 7211297
Originally Posted by Fly or Die
600=edai, rondo, cdai, tay nem. rip la

600 fu*k wit lil durk and otf. only 600 n*gga that fu*k with chief keef/gbe like that is cdai. edai said chief keef changed up after the fame he aint fu*kin wit him

this sh*t be slappin boy



rip la
 10-25-2013, 10:33 AMaway - #25
Double M Set 4 heat pts space
avatar
space
$4,525 | 9974001
No If U Not From Chicago U Wouldn't Know...It's The Hundred Streets From King Drive..So 300 Is 30th To 40th And 600 Is 60th Thru 70th...Don't Expect Yall To Know Tho...
 10-25-2013, 10:40 AMaway - #26
Double M Set 4 heat pts space
avatar
space
$4,525 | 9974001
Originally Posted by Walmart
lol @ y'all internet wannabes thinking 600 isn't GD.

GD & the Folk Nation originated claiming the 6. That's mainly 600 is, GD. What the hell are y'all talking about?

Same for BD & the Treys......3......300
BD Flag Treys...So Wtf R YOU TALKING BOUT?......
 10-25-2013, 11:59 AMaway - #27
Stillhyphy 31 heat pts31 space
avatar
space
$7,061 | POWERFUL
this thread
op and the rest of you chicago groupies not even from chicago speakin on gang sh*t
 10-25-2013, 12:28 PMaway - #28
WavyCrockett 46 heat pts46 space
avatar
space
$2,447 | POWERFUL
Originally Posted by Ghost Writer
You such fu*king nerds I swear. Infatuated with little boys gang affiliations
The irony
 10-25-2013, 01:05 PMaway - #29
antoniob321 20 heat pts20 space
avatar
space
$8,088 | POWERFUL
"You're not from chicago, so you wouldn't know"

uuhhh no fu*king sh*t
 10-25-2013, 01:55 PMaway - #30
Double M Set 4 heat pts space
avatar
space
$4,525 | 9974001
Originally Posted by antoniob321
"You're not from chicago, so you wouldn't know"

uuhhh no fu*king sh*t
Was Talking To The Ones Who Act Like They Know...You UHHHHH Dumb fu*king sh*t
 10-25-2013, 02:03 PMaway - #31
dlettern 4 heat pts space
avatar
space
$8,834 | POWERFUL
Hip Hop hipsters suck....
 10-25-2013, 02:08 PMaway - #32
Smokingfilla 4 heat pts space
avatar
space
$2,732 | 9397843
Originally Posted by Walmart
Yeah 600 = GD, 300 = BD
OOOOOOH,I always thought 600 was bd too,so how keef gonna talk about opps this opp that but he did songs with some of these cats lol.So Rondo and nem ain't bd after all(I knew louie was GD but thought he was the exception).I just made edai bd because I heard Lil Jay dissing dude and he got a song with keef too I think,man it's true the WHOLE chicago is GDK even the gd's themselves
 10-25-2013, 04:13 PMaway - #33
Retro 78 heat pts78 space
avatar
space
$19,944 | POWERFUL
The amount of fail in this thread is just...

 10-25-2013, 04:20 PMaway - #34
Stillhyphy 31 heat pts31 space
avatar
space
$7,061 | POWERFUL
Originally Posted by danegleesack
sounds like some coon sh*t to me. lil n*glets runnin around with guns but they dont even know how to shoot or had any training. fu*kin stains.
 10-25-2013, 04:24 PMaway - #35
cjd1994 16 heat pts16 space
avatar
space
$5,330 | POWERFUL
Originally Posted by Walmart
lol @ y'all internet wannabes thinking 600 isn't GD.

GD & the Folk Nation originated claiming the 6. That's mainly 600 is, GD. What the hell are y'all talking about?

Same for BD & the Treys......3......300
600 is BD..
 10-25-2013, 05:33 PMaway - #36
Stillhyphy 31 heat pts31 space
avatar
space
$7,061 | POWERFUL
Originally Posted by danegleesack
u obviously dont know sh*t about weapons. to use a gun effectively you need practice. instead these f*gs roll up next to you and pop off rounds and miss 94% of the time


fu*k all these kids who think their little wanksta chicago gang sh*t is cool. love to step into the ring in a fair f!ght with these little monkeys flailing they arms


sir please stop getting your hood info from movies and youtube
 10-25-2013, 08:21 PMaway - #37
Niruggg 137 heat pts137 space
avatar
space
$12,142 | POWERFUL
Originally Posted by danegleesack
u obviously dont know sh*t about weapons. to use a gun effectively you need practice. instead these f*gs roll up next to you and pop off rounds and miss 94% of the time


fu*k all these kids who think their little wanksta chicago gang sh*t is cool. love to step into the ring in a fair f!ght with these little monkeys flailing they arms
Originally Posted by danegleesack
sounds like some coon sh*t to me. lil n*glets runnin around with guns but they dont even know how to shoot or had any training. fu*kin stains.

Originally Posted by danegleesack
pffffff ok im not gonna argue with a fu*king peabrain. if i popped my rifle into your hands you wouldnt know wtf to do with it i guarantee it lol fu*kin stain
YOU A OPP, A REAL OPP…I BET IF YOU PUT YOUR RIFLE IN MY HANDS I'LL POP YOUR fu*kING ROOF OFF FROM A NY BRONX BLOCK AWAY you sound like a 40 year old white(or possibly wannabe white zimmerman type…) racist army/police reject i bet I hit that profile on head now get

Last edited by Niruggg; 10-25-2013 at 08:31 PM..
 10-25-2013, 08:46 PMaway - #38
The2ndHorseman 3 heat pts space
avatar
space
$1,235 | 4654721
Originally Posted by murdamurda
Durk should get k!lled over his girl being so busted
 10-25-2013, 09:47 PMaway - #39
WavyCrockett 46 heat pts46 space
avatar
space
$2,447 | POWERFUL
Originally Posted by Smokingfilla
OOOOOOH,I always thought 600 was bd too,so how keef gonna talk about opps this opp that but he did songs with some of these cats lol.So Rondo and nem ain't bd after all(I knew louie was GD but thought he was the exception).I just made edai bd because I heard Lil Jay dissing dude and he got a song with keef too I think,man it's true the WHOLE chicago is GDK even the gd's themselves
600, 300, Blackgate are all BD's lmao that n*gga was just talkin to talk
 10-25-2013, 09:54 PMaway - #40
Jayg36 17 heat pts17 space
avatar
space
$5,808 | POWERFUL
Originally Posted by Dodgers
Different street and a Different leader
U a clown

Originally Posted by Walmart
Yeah 600 = GD, 300 = BD
U talk too much


This thread just exposed alotta yall
 

Home > BX Table Of Contents > The Hip-Hop Spot
  
    
          join bx


 




that hot ish yesterday


most viewed right now
13 viewing
Video inside G-Unit at The Breakfast Club: Beast is G-Unit, New ..
95 comments
@hiphop
most viewed right now
11 viewing
Image inside Kenya Zairera  
50 comments
@eyecandy
most viewed right now
10 viewing
kanye west used 18 people to help write "All Day"
143 comments
@hiphop
most viewed right now
9 viewing
Tommy Sotomayor Threatens To Kill Cory Holcomb And Crew If..
103 comments
@wild'ish
most viewed right now
7 viewing
Image inside Mar 3 - 3 arrested in viral video hamburger beat d..
65 comments
@news
most viewed right now
7 viewing
Image inside you'll never be drunker than...  
37 comments
@wild'ish
most viewed right now
6 viewing
Audio inside Wiz sends shots at Amber  
66 comments
@hiphop
most viewed right now
6 viewing
Video inside 50 Cent is dropping 1.6 Million on Floyd to beat Pa..
43 comments
@hiphop
most viewed right now
5 viewing
Video inside Noisey Atlanta - Rich Gang: Sometimes You Win, Some..
55 comments
@hiphop


contact us   |   bx@twitter   |   bx@facebook   |   mobile   |   privacy   |   search   |   BX 1998-end of time.