This is BX @ Boxden.com


Video: Young Jeezy, Lil Wayne & Lil Kim Perform At Birthday Bash


 Video: Young Jeezy, Lil Wayne & Lil Kim Perform At Birthday Bash
topic by s7venwords - 06-19-2011, 07:34 AM - Boxden > The Hip-Hop Spot







Latest Hip-Hop Hot Topics    share this topic    Share this on Twitter Share this on Facebook

24 comments for "Video: Young Jeezy, Lil Wayne & Lil Kim Perform At Birthday Bash"


 06-19-2011, 09:29 AMaway - #2
philty 124 heat pts124

  d 
space
$1,999 | POWERFUL
jeezy dat, lie bruh kim aint there

Last edited by philty; 06-19-2011 at 09:33 AM..
 06-19-2011, 09:50 AMaway - #3
ChevyBrah 201 heat pts201

  d 
space
$12,220 | POWERFUL
wayne ripped it
 06-19-2011, 09:57 AMaway - #4
Powerager 11 heat pts11

  d 
space
$1,909 | 7438800
Weezy was mad hype! on stage with a bunch of crips tho... in pink
 06-19-2011, 10:04 AMonline - #5
King Allister 33 heat pts33

  d 
space
$21,525 | POWERFUL
why weezy so hype
 06-19-2011, 10:06 AMonline - #6
HUMAN_CRACK 3 heat pts

  d 
space
$5,996 | 10062813
Originally Posted by Powerager
Weezy was mad hype! on stage with a bunch of crips tho... in pink
All them ni##az showed him love tho
 06-19-2011, 10:10 AMaway - #7
Kingbee1979 2 heat pts

  d 
space
$2,345 | 2255271
Kim did It's all about the Benjis and Get Money ... think they were jut named two of xxls all time greatest hip hop tracks
 06-19-2011, 10:10 AMaway - #8
Powerager 11 heat pts11

  d 
space
$1,909 | 7438800
Originally Posted by HUMAN_CRACK
All them ni##az showed him love tho
I'm not hate'n its just a funny picture.

Wayne performin' like how he use to when he was addicted to that purp drank in 06-08. wild/raw :dancingcool:

"so many colors in the diamonds... kaleidoscope!"


Last edited by Powerager; 06-19-2011 at 10:13 AM..
 06-19-2011, 12:59 PMonline - #9
AF1PIMPN 7 heat pts

  d 
space
$4,834 | 18044206
Pimp'n Says: Dats 'Get It How U Live' - '500 Degreez' energetic Wayne.
 06-19-2011, 01:53 PMaway - #10
GST 

  d 
space
$12,227 | POWERFUL
nice video...no lil kim tho..the #### were you thinking?
 06-19-2011, 02:29 PMaway - #11
mikefernandes 

  d 
space
$349 | 9185169
weezy kevin duranting that #### with the back pack lol... pink shorts
 06-19-2011, 02:47 PMonline - #12
HUMAN_CRACK 3 heat pts

  d 
space
$5,996 | 10062813
Originally Posted by Powerager
I'm not hate'n its just a funny picture.

Wayne performin' like how he use to when he was addicted to that purp drank in 06-08. wild/raw :dancingcool:

"so many colors in the diamonds... kaleidoscope!"

Lmao, that gif was perfect for that post
 06-19-2011, 03:40 PMaway - #13
UF4Soldier 99 heat pts99

  d 
space
$13,537 | POWERFUL
can some one tell me the meaning of ballin kus gotta block

is it like when wade blocked tyson chandler but still took the L

???
 06-19-2011, 03:47 PMonline - #14
ImSoThoed 413 heat pts413

  d 
space
$1,872 | POWERFUL
Originally Posted by UF4Soldier
can some one tell me the meaning of ballin kus gotta block

is it like when wade blocked tyson chandler but still took the L

???


He thinks hes ballin cause he got a block (kilo) of cocaine.
 06-19-2011, 04:12 PMaway - #15
CheezyDoDo 15 heat pts15

  d 
space
$11,215 | POWERFUL
dat nigguh wayne was hyped as hell and swagged out wit the gear, ILL #### !!
 06-19-2011, 04:13 PMaway - #16
CheezyDoDo 15 heat pts15

  d 
space
$11,215 | POWERFUL
heres the kim performance she comes at the 4:16 mark, that a$s looked faaattt



 06-19-2011, 04:17 PMaway - #17
TraV 73 heat pts73

  d 
space
$17,655 | POWERFUL
Originally Posted by UF4Soldier
can some one tell me the meaning of ballin kus gotta block

is it like when wade blocked tyson chandler but still took the L

???
 06-19-2011, 04:46 PMaway - #18
Powerager 11 heat pts11

  d 
space
$1,909 | 7438800
Thats one hell of a hug weezy got at 7:23
 06-19-2011, 06:28 PMaway - #19
5_star_smitty|m 147 heat pts147

  d 
space
$37,346 | POWERFUL
Originally Posted by UF4Soldier
can some one tell me the meaning of ballin kus gotta block

is it like when wade blocked tyson chandler but still took the L

???
 06-19-2011, 06:52 PMaway - #20
zCapo 71 heat pts71

  d 
space
$678 | POWERFUL



 
 


Go Back   Boxden.Com - Stay First. Follow BX. > BX Table Of Contents > The Hip-Hop Spot
    
         

 



Latest hot topics on fire the past 48 hrs
Video inside  Hannibal Buress Called Bill Cosby a Rapist During a St..
72 comments
Video inside  Xbox Won multitasking at work (Party/Movie/Game)
100 comments
NBA Derrick Rose puts Kyrie Irving in the Spin Cycle (gif)
56 comments
 MLB The 2014 World Series: Kansas City Royals Vs. San Fran...
New reply 3 minutes ago - 370 comments - by !!!
  Chief Keef Dropped From Interscope
New reply 46 minutes ago - 321 comments - by youngige
 Image(s) inside New Drake Meme
New reply 12 minutes ago - 57 comments - by donmagic901
  I Hate Niggas That...
New reply 47 minutes ago - 87 comments - by tripleG
 NBA George Lopez Rips Lebron James & Nba (video)
New reply 28 minutes ago - 60 comments - by Dray
 Image(s) inside Queen Vashti
New reply 55 minutes ago - 62 comments - by woodthatdude
 NFL Peyton Manning Sex Scandal: Largely Forgotten, Even Wi...
New reply 39 minutes ago - 76 comments - by illmatic826
 audio inside Joe Budden "ordinary Love Sh-t Pt. 4"
New reply 57 minutes ago - 92 comments - by Nickel

Like BX on Facebook Follow BX on Twitter
5,829 fans of BX | none new today 4,795 following | none new today

hot topic blog       hip-hop   |   sports   |   movies   |   games   |   news   |   wild'ish   |   gear   |   rides   |   tech

contact us   |   mobile   |   privacy statement

 Boxden.com. 1998 - end of time.