b o x d e n hiphop sports wild'ish games movies news eyecandy tech gear rides
trending now hot topics today top last 48 hours all sections videos pics tracks headlines  

Taylor Swift Co-Signs 50 Cent! She Loves His Music & And Sings His Song To Warm Up
whats popular right now

people viewing this topic:   (0 members and 1 guests)  
 
 

Boxden.Com - Stay First. Follow BX. > BX Table Of Contents > The Hip-Hop Spot
  
    
          join bx

share this topic    Share this on Twitter Share this on Facebook
 Taylor Swift Co-Signs 50 Cent! She Loves His Music & And Sings His Song To Warm Up
topic by MajorD - 11-25-2010, 03:09 AM






Her Favorite Song is "Disco Inferno" > Taylor Swift Co-Signs 50 Cent! She Loves His Music & And Sings His Song To Warm Up - Photo posted in The Hip-Hop Spot | Sign in and leave a comment below!> Taylor Swift Co-Signs 50 Cent! She Loves His Music & And Sings His Song To Warm Up - Photo posted in The Hip-Hop Spot | Sign in and leave a comment below!

50 Cent Just Got his white fanbase back lmao, White People love 50 > Taylor Swift Co-Signs 50 Cent! She Loves His Music & And Sings His Song To Warm Up - Photo posted in The Hip-Hop Spot | Sign in and leave a comment below!






The Following BX resident gave props to MajorD (Sent To 4,902 Subscribers)  HEAT HOT TOPIC (Blog'd,RSS'd,Tweet'd and Facebook'd)  (11-25-2010)

62 comments for "Taylor Swift Co-Signs 50 Cent! She Loves His Music & And Sings His Song To Warm Up"


 11-25-2010, 03:12 AMonline - #2
MajorD 396 heat pts396

  d 
space
$3,849 | POWERFUL
Originally Posted by CaliIsActive


a 50 and Taylor Swift Collabo with sneak Disses at Kanye?
:mj2:
damn thats a #1 record lmao
 11-25-2010, 03:22 AMaway - #3
j0hncena 53 heat pts53

  d 
space
$9,470 | POWERFUL
you know 50 is going to reach out after that
 11-25-2010, 03:25 AMaway - #4
MasakoX 4 heat pts

  d 
space
$4,175 | 8297404
she probally just heard that kanye & 50 had some kind of beef

and no #### white ppl love 50...u seen his concerts? its like a tech n9ne show.
 11-25-2010, 03:27 AMonline - #5
MajorD 396 heat pts396

  d 
space
$3,849 | POWERFUL
Originally Posted by j0hncena
you know 50 is going to reach out after that
no matter how the record turns out you know, it's gonna do well.


50 MAKE THAT CALL! lmao
 11-25-2010, 03:30 AMaway - #6
IKeepsItTrill100 281 heat pts281

  d 
space
$2,948 | POWERFUL
Kanway West lost!

 11-25-2010, 03:33 AMonline - #7
MajorD 396 heat pts396

  d 
space
$3,849 | POWERFUL
Originally Posted by Gater
o m g..the ####es in that video
that disco inferno video is insane lmao
 11-25-2010, 03:35 AMaway - #8
Badnewz100 

  d 
space
$3,181 | 12345613
 11-25-2010, 03:39 AMonline - #9
MajorD 396 heat pts396

  d 
space
$3,849 | POWERFUL
"Why 50 Never Lose?, He Always Wins :sad2:" *50 Voice* lmao




 11-25-2010, 03:39 AMonline - #10
Yung Dilla 1232 heat pts1232

  d 
space
$42,723 | POWERFUL
I can see tayler b00ty shakin with her friends lmaooooo
 11-25-2010, 03:46 AMaway - #11
jmheight1 36 heat pts36

  d 
space
$2,819 | POWERFUL
Originally Posted by j0hncena
you know 50 is going to reach out after that
reach out to ####...
 11-25-2010, 03:52 AMonline - #12
MajorD 396 heat pts396

  d 
space
$3,849 | POWERFUL
pow 50 can have a hood smash with kanye and a pop record with taylor #### a Rhianna lmao
 11-25-2010, 04:04 AMaway - #13
Dangerously 210 heat pts210

  d 
space
$47,179 | POWERFUL
Originally Posted by CaliIsActive


a 50 and Taylor Swift Collabo with sneak Disses at Kanye?
:mj2:
Yeah! and after that, 50 and Yayo can hop on a track featuring this dude!





He's mad lyrical. Doubles and Triples ni##a, Doubles and Triples
 11-25-2010, 04:23 AMonline - #14
MajorD 396 heat pts396

  d 
space
$3,849 | POWERFUL
Originally Posted by Bronx Goes Hard
Yeah! and after that, 50 and Yayo can hop on a track featuring this dude!



He's mad lyrical. Doubles and Triples ni##a, Doubles and Triples
embed fail you can only watch it on youtube
 11-25-2010, 05:01 AMaway - #15
MasakoX 4 heat pts

  d 
space
$4,175 | 8297404
...then click on the youtube button
 11-25-2010, 05:04 AMonline - #16
MajorD 396 heat pts396

  d 
space
$3,849 | POWERFUL
Originally Posted by MasakoX
...then click on the youtube button
i'm just saying....:dancingcool:
 11-25-2010, 05:14 AMaway - #17
MasakoX 4 heat pts

  d 
space
$4,175 | 8297404
meh 4 a 50 cent fan ur entertaining & not acting like a stereotypical wanksta so ur aight. Only reason i pick on g-unit like dat is cuz of ppl like CIA & gottagat
 11-25-2010, 06:14 AMonline - #18
MajorD 396 heat pts396

  d 
space
$3,849 | POWERFUL
Originally Posted by MasakoX
meh 4 a 50 cent fan ur entertaining & not acting like a stereotypical wanksta so ur aight. Only reason i pick on g-unit like dat is cuz of ppl like CIA & gottagat
thanks....i think lol
 11-25-2010, 06:22 AMaway - #19
MasakoX 4 heat pts

  d 
space
$4,175 | 8297404
haha na ur cool b. I just dislike the people who try to ####ing hard, ur a realist 50 cent fan. nothing wrong with being a fan of his, it is when u r blinded to any outside music that u become a stan.
 11-25-2010, 06:48 AMonline - #20
MajorD 396 heat pts396

  d 
space
$3,849 | POWERFUL
Originally Posted by MasakoX
haha na ur cool b. I just dislike the people who try to ####ing hard, ur a realist 50 cent fan. nothing wrong with being a fan of his, it is when u r blinded to any outside music that u become a stan.
ioh ok, i'm just a 50 fan because i can identify with his music, it's what i like, i don't expect other people to agree. i just don't like when people spread misinformation, unnecessary hate or any of that other bull####.

50's earlier music spoke to me in a way jay-z or nas, or people like that ever did, i'm not saying 50 is a better rapper because he's not. but he knows what makes people tick and how to make a good song. i don't care if he's not technical because that really doesn't matter (to a degree lmao) it's about how a song makes you feel.

...
 


 



BOX "Floyd Mayweather Jr. vs Southpaws": Manny Pacquiao w..
62 comments
MMA UFC 183: Silva vs. Diaz
377 comments
NBA Players You Thought Would Be a Bust......But Werent
98 comments
  Bobbi Kristina Brown Found Unresponsive, Rushed To Hos...
New reply 1 second ago - 75 comments - by Blind Butchie
 NFL Cris Carter On Josh Gordon: 'i'm Only Going To Talk Ab...
New reply 8 minutes ago - 51 comments - by Steve
 Video inside Songs You Were Surprised Didn't Blow Up To Become Majo...
New reply 5 minutes ago - 64 comments - by Hamesz
  Bobby Shmurda & Gs9 Now Face Over 100 Charges
New reply 8 minutes ago - 95 comments - by d2921
 NFL Marshawn Lynch And Richard Sherman Are Black Heroes
New reply 6 minutes ago - 104 comments - by DribblingErrday
 NBA Wall And Lowry The Worst Backcourt In All Star Game Hi...
New reply 12 minutes ago - 84 comments - by LuckiiWaviano
 NFL Marshawn Lynch Will Grab His Crotch For Charity
New reply 8 minutes ago - 51 comments - by Steve
 Video inside Professor Griff: Quincy Jones Asked Tupac To Fck Him I...
New reply 18 minutes ago - 108 comments - by baskeeyacht
last 48 hours

like bx on facebook


follow bx on twitter
5,931 fans of BX | none new today 4,905 following and 1 new today

hot topic blog       hip-hop   |   sports   |   movies   |   games   |   news   |   wild'ish   |   gear   |   rides   |   tech

contact us   |   mobile   |   privacy statement   |   Boxden.com. 1998 - end of time.