This is BX @ Boxden.com


New JR track dissin G-Unit. It's offical.


 New JR track dissin G-Unit. It's offical.
topic by Mike T - 02-08-2006, 05:25 PM - Boxden > The Hip-Hop Spot


http://www.hiphopgame.com/index2.php...acks:applause:


Latest Hip-Hop Hot Topics    share this topic    Share this on Twitter Share this on Facebook

31 comments for "New JR track dissin G-Unit. It's offical."


 02-08-2006, 05:40 PMaway - #2
A-1 AFiciaL 

  d 
space
$1,481 | 1368349
tsss

this cat said "change ya name to ninja turtles cuz ya leader is a rat"


DAMNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN

son

damn
 02-08-2006, 05:42 PMaway - #3
its YOUNG holla 

  d 
space
$1,800 | POWERFUL
i was talkin bout this 2 weeks ago when i heard it on green lantern....ni##as is sleepin on my posts
 02-08-2006, 06:16 PMaway - #4
Young Fab 

  d 
space
$6,176 | 13962843
tsss

this cat said "change ya name to ninja turtles cuz ya leader is a rat"


DAMNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN NNNNNNNN

son

damn
too bad Cyssero already said dat ####...............to da same mu'####in people. oh but don't get it twisted, i ####s wit J.R.(no homo)
 02-08-2006, 06:17 PMaway - #5
MURDAMAZE 

  d 
space
$2,635 | 0
Originally Posted by A-1 AFiciaL
tsss

this cat said "change ya name to ninja turtles cuz ya leader is a rat"


DAMNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN

son

damn

didnt cyss say that ####?

Last edited by MURDAMAZE; 02-08-2006 at 06:18 PM..
 02-08-2006, 06:28 PMaway - #6
TheGame4705 21 heat pts21

  d 
space
$3,473 | 16361470
that line is sicc but somebody said that before him...
 02-08-2006, 06:34 PMaway - #7
CoNNECTICUT 

  d 
space
$1,069 | 2151268
####s tough



propz
 02-08-2006, 06:52 PMonline - #8
617'sFinest 

  d 
space
$514 | 361024
When did Cass say that..it do sound familar
 02-08-2006, 06:58 PMaway - #9
Young Fab 

  d 
space
$6,176 | 13962843
didnt cyss say that ####?
and T-Rex said it b4 him. line is old, dog. hot, but old.
 02-08-2006, 06:58 PMaway - #10
Young Fab 

  d 
space
$6,176 | 13962843
When did Cass say that..it do sound familar
he neva said it, well atleast i ain't heard him say it
 02-08-2006, 07:07 PMaway - #11
dumb_ass23 

  d 
space
$4,191 | 1657216
I like JR, but that was kinda weak...
 02-08-2006, 07:19 PMaway - #12
Evil G 2 heat pts

  d 
space
$2,127 | 19112027
Damn, I Expected More From J.R.
 02-08-2006, 07:32 PMaway - #13
The VeNoM 

  d 
space
$886 | 388788
ya that line was from poision bananas from cyss.
 02-08-2006, 10:45 PMaway - #14
A-1 AFiciaL 

  d 
space
$1,481 | 1368349
Ah okay, i aint neva heard that line or nuttin from cys guy otha than cassidy talkin bout him on a dvd
 02-08-2006, 11:25 PMaway - #15
meercy|m 

  d 
space
$8,774 | POWERFUL
jr proly been had da line wrote.......or he neva listened to cyss a$s b4, so he didnt kno he said it.....and sumtimes,ill be done thought of a line and then i hear a nicca....then i be like #### it, cause he gone get da claim for it and say i bite it......But the line is old tho, nothin spectacular.......
 02-08-2006, 11:30 PMaway - #16
TiPZ 

  d 
space
$7,114 | 16056693
:sleepy:
 02-08-2006, 11:35 PMaway - #17
alkoholyck 2 heat pts

  d 
space
$3,985 | 11036322
Originally Posted by meercy
jr proly been had da line wrote.......or he neva listened to cyss a$s b4, so he didnt kno he said it.....and sumtimes,ill be done thought of a line and then i hear a nicca....then i be like #### it, cause he gone get da claim for it and say i bite it......But the line is old tho, nothin spectacular.......
Yeah first time i heard the line, its ####ing hot IMO. Any other hot lines from the song? Who the #### is cyss anyway?
 02-08-2006, 11:47 PMaway - #18
Weezy_Baby10 

  d 
space
$775 | 264928
i ####s wit J.R(no Homo)
 02-09-2006, 01:02 AMaway - #19
dblockallday 

  d 
space
$5,685 | POWERFUL
JR writer dissed g-unit months ago... he's always dissin them so is hell rell
 02-09-2006, 01:43 AMaway - #20
ItsYaboyJay 

  d 
space
$4,296 | 20439264
Originally Posted by Young Fab
too bad Cyssero already said dat ####...............to da same mu'####in people. oh but don't get it twisted, i ####s wit J.R.(no homo)

I Was About To Say The Same Thing
 
 


Go Back   Boxden.Com - Stay First. Follow BX. > BX Table Of Contents > The Hip-Hop Spot
    
         

 



Latest hot topics on fire the past 48 hrs
Video inside  Sunset Overdrive Embargo Lifted early review
74 comments
TDE Is Doing Jay Rock Dirty Yo...
132 comments
Video inside  Rick Ross "The Truth is more Sinister" appreciation th..
76 comments
 Image(s) inside Jaime Fox's Hairline Has A Taper Implant
New reply 2 minutes ago - 158 comments - by foshomoney
 Image(s) inside Wealthy Woman Ask "must I Give Out Halloween Cand...
New reply 16 minutes ago - 65 comments - by Avon_Barksdale
 NCAAF Week 9 Cfb Thread(top 25 Only)
New reply 2 minutes ago - 66 comments - by JBoogie
 Image(s) inside Troy Ave's Goon Id'd As Ilovemakonnen's Attacker On Tw...
New reply 23 minutes ago - 206 comments - by PyrexVisionary
 NBA Espn First Take: Nash Or Iverson: Who's The Better Pla...
New reply 8 minutes ago - 217 comments - by JNumbaNC
  Oct 24 - Teacher Ashley Zehnder Faces Sex Charge After...
New reply 25 minutes ago - 54 comments - by Frasier
  Gucci Mane Stories
New reply 13 minutes ago - 101 comments - by pojo18
 Image(s) inside Alfie From Old Nick Show "my Brother & Me&quo...
New reply 29 minutes ago - 104 comments - by KleanKutt100

Like BX on Facebook Follow BX on Twitter
5,826 fans of BX | none new today 4,799 following and 3 new today

hot topic blog       hip-hop   |   sports   |   movies   |   games   |   news   |   wild'ish   |   gear   |   rides   |   tech

contact us   |   mobile   |   privacy statement

 Boxden.com. 1998 - end of time.