Boxden hiphop sports wild'ish games movies news eyecandy tech gear rides
trending now most viewers #top20 top yesterday all sections videos pics tracks headlines

Loaded Lux makes funeral arrangements for Calicoe

most watched this minute | see more
most viewed right now
319 viewing
Celebrities react to Meek Mill's Wanna Know
252 comments
most viewed right now
236 viewing
Image inside Word Is Drake Got Pissed On By Tip's Homie At The Movie Theater, Say I..
264 comments

top in section
178 viewing
Audio inside Meek Mill - Wanna Know (Drake Diss)
top in hiphop
top in section
14 viewing
 Video inside NBA 2K16 #2KProAm Trailer!
top in games

people viewing this topic:   (0 members and 1 guests)  
 
 

let em know » Share this on TwitterShare this on Facebook
 Loaded Lux makes funeral arrangements for Calicoe
Unread 3 years agoclass of '11 - on now - #1
2746 pageviews
34 comments


bridouble 227 heat pts227 space
avatar space
Senior Member
space
$5,230 | POWERFUL

[video - click to view]


Even though the Calicoe already ethered himself with the dog f!ghting sitauation Lux is gonna k!ll this clown
Reply With Quote
2 peeps gave props to bridouble ChickzNKickz (07-19-2012) , hot topic  (07-19-2012)

34 comments for "Loaded Lux makes funeral arrangements for Calicoe"

- To post a comment, join the squad -


Unread 3 years agoclass of '10 - away - #2
SoulOnIce 66 heat pts66 space
avatar space
Senior Member
space
$12,048 | POWERFUL
Coonery at its finest
Reply With Quote
Unread 3 years agoclass of '05 - away - #3
chi town hustla 114 heat pts114 space
avatar space
#ROSEURRECTION
space
$5,806 | POWERFUL
damn thats a big a.ss ebt sign
Reply With Quote
Unread 3 years agoclass of '04 - away - #4
Dos-effect 20 heat pts20 space
avatar space
REVOLUTION DE GRATE
space
$14,677 | POWERFUL
SoulOnIce said:
Coonery at its finest
Its called hiphop......maybe you should read up on it since thats the type of site you are on.

My man didnt know he had a hole in his shirt? n*gga looking like he doing bad.
Reply With Quote
Unread 3 years agoclass of '04 - away - #5
Scream @ Me 1 heat pts space
avatar space
Below The Heavens (INFJ)
space
$6,665 | POWERFUL
This n*gga is bored and need a life: .. this looked like a episode of "When trying to be funny goes Wrong". 'Top of that, watch Calicoe eat Loaded alive.
Reply With Quote
Unread 3 years agoclass of '11 - away - #6
imtheman718 21 heat pts21 space
avatar space
Senior Member
space
$2,975 | 15023277
check this n*gga twitter tho, sh*t got jokes
Reply With Quote
Unread 3 years agoclass of '04 - away - #7
Dos-effect 20 heat pts20 space
avatar space
REVOLUTION DE GRATE
space
$14,677 | POWERFUL
NO RELIGION said:
that's the way the shirt was made.

n*ggas need to cut out all this fu*k sh*t and battle.
Yeah I saw the straps on the side later and sh*t.
Reply With Quote
Unread 3 years agoclass of '06 - away - #8
Game375 45 heat pts45 space
avatar space
DC
space
$12,036 | POWERFUL
corny, cant speak right a.ss n*gga
Reply With Quote
Unread 3 years agoclass of '08 - away - #9
Chief Dee 6 heat pts space
avatar space
Chicago Bred
space
$10,375 | POWERFUL
This n*gga think he Borat.
Reply With Quote
Unread 3 years agoclass of '11 - away - #10
ZeusSlaps 653 heat pts653 space
avatar space
Finesse The World
space
$23,109 | POWERFUL
"no hes not from the military..not at all, its not a soldier" Lux is that n*gga

at the clown who said cal gon eat him, ored just beat Cal fu*k outta here
Reply With Quote
Unread 3 years agoclass of '05 - away - #11
ChickzNKickz 94 heat pts94 space
avatar space
Hip Hop's Savior
space
$8,561 | POWERFUL
Lux is gonna demolish this n*gga Calicoe....


[video - click to view]

Reply With Quote
Unread 3 years agoclass of '06 - away - #12
swiff epics 1 heat pts space
avatar space
Senior Member
space
$508 | 2129696
In other news, lmao at this
Reply With Quote
Unread 3 years agoclass of '11 - away - #13
madeulook 1 heat pts space
avatar space
Registered User
space
$1,587 | 0
ChickzNKickz said:
Lux is gonna demolish this n*gga Calicoe....

yo, this is dope i like it. he k!lls it. "your 16's get divided into two (ate)" haaaa
Reply With Quote
Unread 3 years agoclass of '07 - away - #14
Verse 65 heat pts65 space
avatar space
When I'm Broken....
space
$14,455 | POWERFUL
ChickzNKickz said:
Lux is gonna demolish this n*gga Calicoe....

I mad he still hasn't released the full version of this sh*t yet.
Reply With Quote
Unread 3 years agoclass of '10 - away - #15
ARosary 38 heat pts38 space
avatar space
Artic C
space
$6,814 | POWERFUL
the god of battle rap is back. all the wet ears just keep hitting y'all snooze button til sm2. Lux about to go from fathering these n*ggas to grandfathering them.
Reply With Quote
Unread 3 years agoclass of '09 - away - #16
Dice 7 heat pts space
avatar space
Senior Member
space
$1,940 | 8010537
"NO HE'S NOT FROM THE MILITARY, NOT AT ALL...DEFINITELY NOT A SOLDIER"



He running from you lux! He running from you!
Reply With Quote
Unread 3 years agoclass of '04 - on now - #17
Mr_Plenty  space
avatar space
IT IS WHAT IT IS
space
$2,341 | 5095378
LUX is a beast......
Reply With Quote
Unread 3 years agoclass of '11 - away - #18
nbrock 17 heat pts17 space
avatar space
Senior Member
space
$1,584 | 14120011
ChickzNKickz said:
Lux is gonna demolish this n*gga Calicoe....

U buggin bro...while I think lux is goin to win calicoe is by far no walk in the park...lux gotta come correct (no homo)
Reply With Quote
Unread 3 years agoclass of '09 - away - #19
SCNC 16 heat pts16 space
avatar space
Headed Back To Square One
space
$3,971 | POWERFUL
the double speak is hilarious.

Walk me thru the background...

Well, he's very ill, but he's gonna pass away soon, so we're bringing him to New York, but it's known that he'll pass away soon...and the funeral home owner plays into it unknowingly...

Oh okay yeah, we've had people pass away out of state before
Reply With Quote
Unread 3 years agoclass of '10 - on now - #20
trill jackson 302 heat pts302 space
avatar space
Senior Member
space
$13,787 | POWERFUL
wake me up when mook battle solomon
Reply With Quote
 

Home > all sections > The Hip-Hop Spot
  
    
          join bx


 




that hot ish yesterday


most viewed right now
28 viewing
Image inside Thick tselanelove
26 comments
@eyecandy
most viewed right now
25 viewing
Video inside 50 Cent Talks Meek Mill Vs Drake Beef, Ghost Writers, Cold Corner 3, Ni..
34 comments
@hiphop
most viewed right now
23 viewing
Article inside Even Whataburger and The Weather Channel is sh-tting on Meek
35 comments
@hiphop
most viewed right now
22 viewing
Image inside This is why ill always live alone.
111 comments
@wild'ish
most viewed right now
22 viewing
Video inside Man found alive on sunken ship
32 comments
@wild'ish
most viewed right now
11 viewing
Image inside AR-AB Signed W/ Drake's OVO?
162 comments
@hiphop
most viewed right now
11 viewing
‘Black Mass’ Trailer: The FBI Lets Johnny Depp Become a Boston Crime Kingpin
45 comments
@movies
most viewed right now
10 viewing
Meek went head up with prime Reed Dollaz, He can handle Drake
117 comments
@hiphop
most viewed right now
9 viewing
Audio inside Drake - Back To Back Freestyle (Shots at Meek Mill)
1898 comments
@hiphop

^
contact us   |   bx@twitter   |   bx@facebook   |   privacy   |   search   |  © BX 1998-end of time