This is BX @ Boxden.com


Loaded Lux makes funeral arrangements for Calicoe


 Loaded Lux makes funeral arrangements for Calicoe
topic by bridouble - 07-19-2012, 12:44 PM - Boxden > The Hip-Hop Spot






Even though the Calicoe already ethered himself with the dog f!ghting sitauation Lux is gonna k!ll this clown


Latest Hip-Hop Hot Topics »   share this topic »   Share this on Twitter Share this on Facebook

34 comments for "Loaded Lux makes funeral arrangements for Calicoe"


 07-19-2012, 12:44 PMaway - #2
SoulOnIce 64 heat pts64

  d 
space
$11,591 | POWERFUL
Coonery at its finest
 07-19-2012, 12:49 PMaway - #3
chi town hustla 94 heat pts94

  d 
space
$3,698 | POWERFUL
damn thats a big a$s ebt sign
 07-19-2012, 12:55 PMaway - #4
Dos-effect 20 heat pts20

  d 
space
$14,677 | POWERFUL
Originally Posted by SoulOnIce
Coonery at its finest
Its called hiphop......maybe you should read up on it since thats the type of site you are on.

My man didnt know he had a hole in his shirt? ni##a looking like he doing bad.
 07-19-2012, 01:01 PMaway - #5
Scream @ Me 1 heat pts

  d 
space
$6,435 | POWERFUL
This ni##a is bored and need a life: .. this looked like a episode of "When trying to be funny goes Wrong". 'Top of that, watch Calicoe eat Loaded alive.
 07-19-2012, 01:22 PMonline - #6
imtheman718 21 heat pts21

  d 
space
$2,780 | 14666513
check this ni##a twitter tho, #### got jokes
 07-19-2012, 01:23 PMaway - #7
Dos-effect 20 heat pts20

  d 
space
$14,677 | POWERFUL
Originally Posted by NO RELIGION
that's the way the shirt was made.

ni##as need to cut out all this #### #### and battle.
Yeah I saw the straps on the side later and ####.
 07-19-2012, 01:36 PMaway - #8
Game375 42 heat pts42

  d 
space
$11,522 | POWERFUL
corny, cant speak right a$s ni##a
 07-19-2012, 01:45 PMaway - #9
Chief Dee 6 heat pts

  d 
space
$10,224 | POWERFUL
This ni##a think he Borat.
 07-19-2012, 02:16 PMonline - #10
ZeusSlaps 415 heat pts415

  d 
space
$15,354 | POWERFUL
"no hes not from the military..not at all, its not a soldier" Lux is that ni##a

at the clown who said cal gon eat him, ored just beat Cal #### outta here
 07-19-2012, 02:18 PMaway - #11
ChickzNKickz 88 heat pts88

  d 
space
$7,741 | POWERFUL
Lux is gonna demolish this ni##a Calicoe....




 07-19-2012, 02:50 PMaway - #12
swiff epics 

  d 
space
$477 | 1597493
In other news, lmao at this
 07-19-2012, 02:57 PMaway - #13
madeulook 1 heat pts

  d 
space
$1,587 | 3750661
Originally Posted by ChickzNKickz
Lux is gonna demolish this ni##a Calicoe....

yo, this is dope i like it. he k!lls it. "your 16's get divided into two (ate)" haaaa
 07-19-2012, 03:07 PMaway - #14
Verse 59 heat pts59

  d 
space
$13,542 | POWERFUL
Originally Posted by ChickzNKickz
Lux is gonna demolish this ni##a Calicoe....

I mad he still hasn't released the full version of this #### yet.
 07-19-2012, 03:31 PMaway - #15
ARosary 33 heat pts33

  d 
space
$5,892 | POWERFUL
the god of battle rap is back. all the wet ears just keep hitting y'all snooze button til sm2. Lux about to go from fathering these ni##as to grandfathering them.
 07-19-2012, 04:10 PMaway - #16
Dice 5 heat pts

  d 
space
$1,693 | 6523139
"NO HE'S NOT FROM THE MILITARY, NOT AT ALL...DEFINITELY NOT A SOLDIER"



He running from you lux! He running from you!
 07-19-2012, 04:48 PMaway - #17
Mr_Plenty 

  d 
space
$2,123 | 4466636
LUX is a beast......
 07-19-2012, 05:12 PMaway - #18
nbrock 14 heat pts14

  d 
space
$1,187 | 12210796
Originally Posted by ChickzNKickz
Lux is gonna demolish this ni##a Calicoe....

U buggin bro...while I think lux is goin to win calicoe is by far no walk in the park...lux gotta come correct (no homo)
 07-19-2012, 05:21 PMaway - #19
SCNC 15 heat pts15

  d 
space
$3,000 | 20974898
the double speak is hilarious.

Walk me thru the background...

Well, he's very ill, but he's gonna pass away soon, so we're bringing him to New York, but it's known that he'll pass away soon...and the funeral home owner plays into it unknowingly...

Oh okay yeah, we've had people pass away out of state before
 07-19-2012, 06:17 PMonline - #20
trill jackson 116 heat pts116

  d 
space
$11,508 | POWERFUL
wake me up when mook battle solomon
 
 


Go Back   Boxden.Com - Stay First. Follow BX. > BX Table Of Contents > The Hip-Hop Spot
    
         

 



Latest hot topics on fire the past 48 hrs
NBA Kobe looking far from Flabby
61 comments
NBA Carmelo Anthony QUOTE OF THE YEAR!!!!
57 comments
MLB Oakland A's biggest choke artist's in Sports?
65 comments
 Image(s) inside G-unit Is On The Cover Of Xxl’s New Issue
New reply 23 seconds ago - 70 comments - by A.Dot789
 Image(s) inside Birdman Aint Playing No Games!
New reply 10 minutes ago - 67 comments - by Shadiah
 Image(s) inside Trick Daddy Celebrates His Birthday With #lhhatl’s Mim...
New reply 2 minutes ago - 87 comments - by Avon_Barksdale
 Video inside Acting Hard On Tv Goes Wrong!
New reply 13 minutes ago - 57 comments - by majestykagiso
 Video inside Forza Horizon 2 |ot| The Only Club For Driving You'll ...
New reply 2 minutes ago - 149 comments - by Remy Lebeaw
 Article inside T.i. Protégé Doe B’s Gravesite “disturbed” By Culprits
New reply 16 minutes ago - 55 comments - by sdot216
  Sep 30 - Two Female High School Teachers Accused Of Se...
New reply 3 minutes ago - 143 comments - by Blockburner28
 Video inside Taken 3 Trailer
New reply 18 minutes ago - 71 comments - by Scallinno

Like BX on Facebook Follow BX on Twitter
5,817 fans of BX | none new today 4,800 following and 2 new today

hot topic blog   »    hip-hop   |   sports   |   movies   |   games   |   news   |   wild'ish   |   gear   |   rides   |   tech

contact us   |   mobile   |   privacy statement

© Boxden.com. 1998 - end of time.