Boxden hiphop sports wild'ish games movies news eyecandy tech gear rides
trending now most viewers #top20 top yesterday all sections videos pics tracks headlines

Kanye West Spends $1Million Dollars On Birthday Gifts For Kim Kardashian

most watched this minute | see more
most viewed right now
136 viewing
 Snippet from Carter 5...starts the demise of Young Thug
85 comments
most viewed right now
110 viewing
 Image inside That Camera Man Fast As Sh!t....(lmao)
51 comments

top in section
88 viewing
 Image inside Ronda Rousey's Sister to the Right | :tasty:
top in eyecandy
top in section
36 viewing
 My 4yr Nephew keep tryna sneak into da strip club on gta5:rofl:
top in games

people viewing this topic:   (0 members and 1 guests)  
 
 

let em know Share this on TwitterShare this on Facebook
 Kanye West Spends $1Million Dollars On Birthday Gifts For Kim Kardashian
Unread 3 years agoclass of '12 - on now - #1
2653 pageviews
32 comments


Aztronautz 233 heat pts233 space
avatar space
Senior Member
space
$985 | POWERFUL
Reply With Quote
2 peeps gave props to Aztronautz Ratty Tat Tat (09-19-2012) , hot topic  (09-19-2012)

32 comments for "Kanye West Spends $1Million Dollars On Birthday Gifts For Kim Kardashian"

- To post a comment, join the squad -


Unread 3 years agoclass of '04 - away - #2
JTwizzy  space
avatar space
Senior Member
space
$2,043 | 3970596
Reply With Quote
Unread 3 years agoclass of '04 - away - #3
Scream @ Me 1 heat pts space
avatar space
Below The Heavens (INFJ)
space
$6,665 | POWERFUL
I couldn't even pay attention to the commentary in the video, was more so focused on the footage - I noticed how Kanye kept reaching out to grab and hold hands wit her, such a romantic - "that's my b*tch!"....

I just pray my n*gga Kanye don't Joe Budden himself in this relationship. Don't wanna necessarily coordinate the two, but as of late his music and bars has been very much subpar, aside from the middle and end of 'Clique' and that's mainly cause he mentioned his moms situation.
Reply With Quote
Unread 3 years agoclass of '04 - away - #4
ShaneDawg 2 heat pts space
avatar space
Senior Member
space
$2,773 | 16081833



this shady bi*ch cares about money and nothing else
Reply With Quote
Unread 3 years agoclass of '10 - away - #5
hustlershope84  space
avatar space
Senior Member
space
$1,308 | 1861285
Kanye did better no sweater
Reply With Quote
Unread 3 years agoclass of '05 - away - #6
GUNIT-FINEST  space
avatar space
LAKERS BABY JUST WIN....
space
$16,952 | POWERFUL
i have no problem with what kayne is doing fu*k if u got the money and you really love her why not. But wtf is dude wearing man sh*t just looking way to suspect for me Ye them damn leather tight a.ss pants have to stop please.
Reply With Quote
Unread 3 years agoclass of '05 - away - #7
Gm0ney85 8 heat pts space
avatar space
Am I My Brothers Keeper
space
$12,437 | POWERFUL
yall know kanye just be doing sh*t so he can rap about it later right?...

n*gga will purposely hurt his own feelings so he can understand what it means to be hurt and express it in his music...

n*gga will also spend too much money so he can tell you how much he spent and have proof at the same damn time...
Reply With Quote
Unread 3 years agoclass of '04 - away - #8
Hardkore 9 heat pts space
avatar space
Floridafornian
space
$17,372 | POWERFUL
damn kanye

do ya thang mane

Reply With Quote
Unread 3 years agoclass of '04 - away - #9
ShaneDawg 2 heat pts space
avatar space
Senior Member
space
$2,773 | 16081833
FoShizzle8 said:
please tell me you didnt just figure this out now

theres a million other broads in america just like kim k
nope just stating the obvious. sad that we can figure it out but these athletes/rappers cant. she must have some bomb pus*y
Reply With Quote
Unread 3 years agoclass of '07 - on now - #10
KnicksLost 12 heat pts12 space
avatar space
Knicks Lost Forever
space
$42,383 | POWERFUL
GLC whole mixtape was bout this n*gga...the interludes had me
Reply With Quote
Unread 3 years agoclass of '04 - on now - #11
Diam0nd City 7 heat pts space
avatar space
Senior Member
space
$1,006 | 5686552
tight pants big shirt a.ss n*gga
Reply With Quote
Unread 3 years agoclass of '11 - away - #12
253xLonghair3 7 heat pts space
avatar space
253TACTOWN253
space
$1,154 | 9893042
Gm0ney85 said:
yall know kanye just be doing sh*t so he can rap about it later right?...

n*gga will purposely hurt his own feelings so he can understand what it means to be hurt and express it in his music...

n*gga will also spend too much money so he can tell you how much he spent and have proof at the same damn time...
Reply With Quote
Unread 3 years agoclass of '10 - away - #13
SpazzOut 55 heat pts55 space
avatar space
Senior Member
space
$2,840 | POWERFUL
Gm0ney85 said:
yall know kanye just be doing sh*t so he can rap about it later right?...

n*gga will purposely hurt his own feelings so he can understand what it means to be hurt and express it in his music...

n*gga will also spend too much money so he can tell you how much he spent and have proof at the same damn time...
Reply With Quote
Unread 3 years agoclass of '11 - away - #14
BALLONHOES 2 heat pts space
avatar space
Senior Baller
space
$1,891 | 8282096
Trickin to the maximum....
Reply With Quote
Unread 3 years agoclass of '04 - away - #15
erickonasis 13 heat pts13 space
avatar space
Skitfu*kinDaddle
space
$15,197 | POWERFUL
smfh...all the fu*ked up sh*t goin on in the world and this n*gga blowing a million dollars on a bi*ch
Reply With Quote
Unread 3 years agoclass of '04 - away - #16
skillahmang 2 heat pts space
avatar space
Senior Member
space
$17,448 | POWERFUL
ShaneDawg said:



this shady bi*ch cares about money and nothing else
i live in Miami, I can't find one bi*ch who doesn't
Reply With Quote
Unread 3 years agoclass of '11 - away - #17
NateRight 7 heat pts space
avatar space
Bleed Teal
space
$3,679 | 11887111
He's wearing the same clothes as in the birthday song video
Reply With Quote
Unread 3 years agoclass of '05 - away - #18
rashcobar 5 heat pts space
avatar space
Senior Member
space
$6,862 | POWERFUL
Rich guy spends dough on his missus...that really news?
Reply With Quote
Unread 3 years agoclass of '05 - away - #19
WCIB 96 heat pts96 space
avatar space
What's Drugs My Deala?
space
$16,438 | POWERFUL
erickonasis said:
smfh...all the fu*ked up sh*t goin on in the world and this n*gga blowing a million dollars on a bi*ch
sh*t happens.
Reply With Quote
Unread 3 years agoclass of '07 - away - #20
RubbahBandMayn 1 heat pts space
avatar space
FREE Mumia Abu Jamal
space
$7,904 | POWERFUL
Smh!!!
Reply With Quote
 

Home > all sections > The Hip-Hop Spot
  
    
          join bx


 




that hot ish yesterday


most viewed right now
23 viewing
Image inside jazmine
70 comments
@eyecandy
most viewed right now
20 viewing
NBA Reports: Knicks Are Big Fans of Justise Winslow
82 comments
@sports
most viewed right now
20 viewing
Video inside Welven "Deez Nuts" The Great Gets Pranked... Thinks He Gonna Smash Stri..
105 comments
@wild'ish
most viewed right now
16 viewing
Video inside Sauce walka: drake is using Houston
158 comments
@hiphop
most viewed right now
15 viewing
Image inside Damn after seeing this picture there is no way back for kanye
141 comments
@hiphop
most viewed right now
13 viewing
Image inside First Official Pics: Jordan 7 Champ Pack
32 comments
@gear
most viewed right now
11 viewing
NBA 2K16 listing hints at animation improvements, modes and more
86 comments
@games
most viewed right now
10 viewing
Video inside Throwback: Jamie Foxx ends a comedian's life
125 comments
@movies
most viewed right now
9 viewing
May 23 - Adult dating site hacked
53 comments
@news

^
contact us   |   bx@twitter   |   bx@facebook   |   privacy   |   search   |   BX 1998-end of time