Boxden hiphop sports wild'ish games movies news eyecandy tech gear rides
trending now most viewers #top20 top yesterday all sections videos pics tracks headlines

Jean Grae On Sway In The Morning ( Discusses Beyoncé’s 'Bow Down'

most watched this minute | see more
most viewed right now
172 viewing
 Image inside Damn Girl....I got one question for You
90 comments
most viewed right now
164 viewing
 Image inside Final Numbers are In! Meek Mill sold 216,000 copies. (Not including st..
80 comments

top in section
55 viewing
Image inside Jul 6 - American Airlines takes away man's unlimited first class pass(..
top in news
top in section
52 viewing
 Video inside Mortal Kombat X Predator Trailer
top in games

people viewing this topic:   (0 members and 1 guests)  
 
 

let em know » Share this on TwitterShare this on Facebook
 Jean Grae On Sway In The Morning ( Discusses Beyoncé’s 'Bow Down'
Unread 2 years agoclass of '11 - away - #1
1505 pageviews
31 comments


s7venwords 4727 heat pts4727 space
avatar space
First 9 Representative
space
$31,637 | POWERFUL

[video - click to view]


Jean Grae sounds off on Beyoncé’s “Bow Down” and performs “This Morning” and “U&Me&EveryOneWeKnow” on Sway In The Morning.

[video - click to view]



[video - click to view]


Jean Grae On Sway In The Morning (Video) | 2dopeboyz
Reply With Quote
5 peeps gave props to s7venwords KnicksLost (03-23-2013) , mil (03-22-2013) , Prince Ace (03-22-2013) , hot topic  (03-22-2013) , silveira2323 (03-22-2013)

31 comments for "Jean Grae On Sway In The Morning ( Discusses Beyoncé’s 'Bow Down'"

- To post a comment, join the squad -


Unread 2 years agoclass of '11 - away - #2
Satire 6 heat pts space
avatar space
Senior Member
space
$5,201 | POWERFUL
I don't really know her outside of her music but she's really well spoken
Reply With Quote
Unread 2 years agoclass of '11 - away - #3
KRCROOKSNY 30 heat pts30 space
avatar space
Cold rockin' it..
space
$5,457 | POWERFUL
You'd think Jean Grae was the baddest broad ever from her Twitter..


Dope emcee tho.
Reply With Quote
Unread 2 years agoclass of '10 - away - #4
Bart Pimpson 61 heat pts61 space
avatar space
bish n yall avy lame
space
$7,529 | POWERFUL

[pic - click to view]



Jean Grae Voice>>>>>>>>>>>>>

I wanna phone bone her
Reply With Quote
Unread 2 years agoclass of '04 - away - #5
NAKHI ALLAH 1 heat pts space
avatar space
Gomar Oz Dubar
space
$5,928 | POWERFUL
Iller than your favorite fella......
Loved her since she was known as what what....
Reply With Quote
Unread 2 years agoclass of '11 - on now - #6
Sin 602 heat pts602 space
avatar space
young black & gifted
space
$8,133 | POWERFUL
damn thats what jean grae looks like all my fantasy are ruined but shes still the dopest female MC
Reply With Quote
Unread 2 years agoclass of '06 - on now - #7
Aleandroid 471 heat pts471 space
avatar space
#inChipwetrust
space
$16,000 | POWERFUL
holy shiit, i always thought this girl looked good
Reply With Quote
Unread 2 years agoclass of '09 - away - #8
klm1015 10 heat pts10 space
avatar space
Senior Member
space
$5,588 | 20395194
I would still smash Jean Grae fu*k what yall talking about.
Reply With Quote
Unread 2 years agoclass of '13 - on now - #9
Guvnor 626 heat pts626 space
avatar space
Speculative Specktacle
space
$27,823 | POWERFUL
Lmao Y'all should use google to look things up. She is really not that attractive, but has an amazing personality and is very talented.

But her performance was nice though, the way how she made them all dance too was kind of different too. Plus that beat
Reply With Quote
Unread 2 years agoclass of '10 - on now - #10
acegutta22 89 heat pts89 space
avatar space
Senior Member
space
$4,225 | POWERFUL
shouldve blew to talented and that voice is s3xy as he!!
Reply With Quote
Unread 2 years agoclass of '06 - away - #11
Prince Ace 13 heat pts13 space
avatar space
The MISFIT
space
$9,769 | POWERFUL
i have the biggest crush on Jean Grae
Reply With Quote
Unread 2 years agoclass of '08 - away - #12
Sin1885  space
avatar space
Senior Member
space
$1,190 | 11568742
Jean Grae can do no wrong in my eyes ever since that fateful day she spoke to me on twitter... My existence ended there and then i was born anew
Reply With Quote
Unread 2 years agoclass of '13 - on now - #13
Guvnor 626 heat pts626 space
avatar space
Speculative Specktacle
space
$27,823 | POWERFUL
acegutta22 said:
shouldve blew to talented and that voice is s3xy as he!!
Word, but the mainstream don't appreciate real artist though.
Reply With Quote
Unread 2 years agoclass of '05 - away - #14
Hotboy1982 2 heat pts space
avatar space
The Rhyme King
space
$3,524 | 0
Lol y'all tripping she cute in her own way, just has an individual look of her own. She's actually a very cool artist and person based on her interviews and hiring her up on Twitter and FB, basically she is like a intelligent/street smart chick with a slick sense of humor to her. In those videos she kinda looks like an older/big sister version of Angela Yee somewhat lol.
Reply With Quote
Unread 2 years agoclass of '13 - on now - #15
HipHopFactz 220 heat pts220 space
avatar space
fu*k Boy NO1
space
$19,418 | POWERFUL
dead@ that f*ggot who pretends to be Suges son is dancing with her

that dude is everywhere
Reply With Quote
Unread 2 years agoclass of '10 - away - #16
Kno 1  space
avatar space
KN01S3LF
space
$1,502 | 4045932
she should do late night radio.... s3xy a.ss voice!!
Reply With Quote
Unread 2 years agoclass of '07 - away - #17
ADOUBLEF MOBSTA 13 heat pts13 space
avatar space
Senior Member
space
$883 | 6519222
JickBangz said:
Lmao Y'all should use google to look things up.
Google Is Gawd.
Reply With Quote
Unread 2 years agoclass of '13 - on now - #18
Guvnor 626 heat pts626 space
avatar space
Speculative Specktacle
space
$27,823 | POWERFUL
Hotboy1982 said:
Lol y'all tripping she cute in her own way, just has an individual look of her own. She's actually a very cool artist and person based on her interviews and hiring her up on Twitter and FB, basically she is like a intelligent/street smart chick with a slick sense of humor to her. In those videos she kinda looks like an older/big sister version of Angela Yee somewhat lol.
Definitely. I mean she is like the most attractive, un-attractive women I ever seen. Like if I was in her age bracket and knew her, she could get wifed. Cause she is anything a man could wan except for the fact that she's not exactly a model. But her personality and voice make her attractive.
ADOUBLEF MOBSTA said:
Google Is Gawd.
You know it!
Reply With Quote
Unread 2 years agoclass of '09 - away - #19
Chalky 209 heat pts209 space
avatar space
ملكة
space
$21,479 | POWERFUL
that performance was dope. . . i am now a fan
Reply With Quote
Unread 2 years agoclass of '06 - away - #20
Prince Ace 13 heat pts13 space
avatar space
The MISFIT
space
$9,769 | POWERFUL
J Rob said:
I'd wife, BTW
i will f!ght you to the death for her
Reply With Quote
 

Home > all sections > The Hip-Hop Spot
  
    
          join bx


 




that hot ish yesterday


most viewed right now
44 viewing
Image inside What Is Under Elizabeth Olsen's Skirt?
53 comments
@eyecandy
most viewed right now
44 viewing
Image inside Would You Wait 4 Her?
38 comments
@eyecandy
most viewed right now
31 viewing
Video inside McConaughey keeps it all the way 100, talks about almost getting jumped..
51 comments
@movies
most viewed right now
30 viewing
Video inside URGENT:Something is Affecting the Entire Solar System – Sun’s Magnetic ..
83 comments
@wild'ish
most viewed right now
21 viewing
Video inside Most unintentionally hilarious scene in a movie ever
109 comments
@movies
most viewed right now
16 viewing
Jul 5 - Man poses as armored truck employee, walks out of Walmart with $75,000
91 comments
@news
most viewed right now
14 viewing
Audio inside Dr Dre's the Pharmacy debut in 5 minutes on Beats 1 radio
89 comments
@hiphop
most viewed right now
10 viewing
NBA D'angelo Russell VS Swaggy P - winner wears #0 jersey for the lakers
47 comments
@sports
most viewed right now
9 viewing
Jul 5 - 30 people shot in 8 hours in Chicago
193 comments
@news

^
contact us   |   bx@twitter   |   bx@facebook   |   privacy   |   search   |  © BX 1998-end of time