b o x d e n hiphop sports wild'ish games movies news eyecandy tech gear rides
trending now hot topics today top last 48 hours all sections videos pics tracks headlines  

"If you ain't from the hood bi*ch than stop impersonating us"


People Viewing This Topic:   (0 members and 1 guests)  
 
 

Boxden.Com - Stay First. Follow BX. > BX Table Of Contents > The Hip-Hop Spot
  
    
          join bx

share this topic    Share this on Twitter Share this on Facebook
 "If you ain't from the hood bi*ch than stop impersonating us"
topic by doomzmaster - 07-23-2011, 11:38 AM


So when is Plies going to practice what he preaches?

didn't know being a nurse was considered "hood" > "If you ain't from the hood bi*ch than stop impersonating us" - Photo posted in The Hip-Hop Spot | Sign in and leave a comment below!


48 comments for ""If you ain't from the hood #### than stop impersonating us""


 07-23-2011, 11:41 AMaway - #2
r.burgundy 13 heat pts13

  d 
space
$32,384 | POWERFUL
since when isnt plies from tha hood
 07-23-2011, 11:42 AMaway - #3
doomzmaster 14 heat pts14

  d 
space
$2,213 | 11452463
Originally Posted by r.burgundy
since when isnt plies from tha hood
the only record he has is some unpaid parking tickets
 07-23-2011, 11:44 AMaway - #4
Damagegadget 402 heat pts402

  d 
space
$25,672 | POWERFUL
Originally Posted by doomzmaster
So when is Plies going to practice what he preaches?

didn't know being a nurse was considered "hood"
source?
 07-23-2011, 11:46 AMaway - #5
r.burgundy 13 heat pts13

  d 
space
$32,384 | POWERFUL
Originally Posted by doomzmaster
the only record he has is some unpaid parking tickets
u gotta hav a criminal record to be from tha hood?
i would say only on boxden but im sure u post elsewhere too
 07-23-2011, 11:48 AMaway - #6
doomzmaster 14 heat pts14

  d 
space
$2,213 | 11452463
Originally Posted by Damagegadget
source?



his verses claim that he was ever in a cold cell now appears to be untruthful, as according to the FDLEs report Plies was never in jail for any period of time prior to 2006.



Its now abundantly apparent that Plies has forsaken being fully forthright with his fans, failing to make the crucial distinction that those around him, and not he, are the real victims of our nations often flawed justice system, and that he is merely observing and reporting their experiences within a life of crime and not his own.
 07-23-2011, 11:49 AMaway - #7
r.burgundy 13 heat pts13

  d 
space
$32,384 | POWERFUL
Originally Posted by doomzmaster



his verses claim that he was ever in a cold cell now appears to be untruthful, as according to the FDLEs report Plies was never in jail for any period of time prior to 2006.



Its now abundantly apparent that Plies has forsaken being fully forthright with his fans, failing to make the crucial distinction that those around him, and not he, are the real victims of our nations often flawed justice system, and that he is merely observing and reporting their experiences within a life of crime and not his own.
dude just stop,u diggin a deep enough hole for yaself
 07-23-2011, 11:51 AMaway - #8
doomzmaster 14 heat pts14

  d 
space
$2,213 | 11452463
Originally Posted by r.burgundy
dude just stop,u diggin a deep enough hole for yaself
lol k
Plies = just as fake as Rick Ross

Noriega THE REAL Noriega
 07-23-2011, 11:57 AMaway - #9
doomzmaster 14 heat pts14

  d 
space
$2,213 | 11452463
Originally Posted by ATLien2g2
thread backfired like a mother ####er.
No its goin good from my end
 07-23-2011, 12:02 PMaway - #10
SmokeyTheBlunt 4 heat pts

  d 
space
$15,059 | POWERFUL
Originally Posted by I-NeeD-$$$
LOL apparently it seems YOU'RE the one not from the hood... nor understand what you're even speakin on..

So you have to be a criminal to be from the hood?
apparently you have to be a career criminal to be from the hood now..............so any rapper, athlete, actor, musician, ceo, doctor, lawyer ect that claims to be from the "hood" is obviously lying and was born and raised in a gated community
 07-23-2011, 12:05 PMaway - #11
oace151 

  d 
space
$29 | 2
when i went high school my teacher went to the same private high school as plies lmfao she said he was a pretty boy goody good boy lmao he got bested dressed in school
 07-23-2011, 12:58 PMaway - #12
bi0 2 heat pts

  d 
space
$4,571 | 13314675
so when did you have to have a record to be from the hood..... Some of the Illest Niccaz in the hood ain't never got caught up... Street Smarts...
 07-23-2011, 01:04 PMaway - #13
Ant McQueen 10 heat pts10

  d 
space
$8,822 | POWERFUL
Plies ain't hood.. but this is
 07-23-2011, 01:06 PMaway - #14
rockyin4 9 heat pts

  d 
space
$4,476 | 20175051
Word around town Plies use to get beat up at USF. Florida doesn't really OD mess with him.
 07-23-2011, 01:10 PMaway - #15
Lupe Hunter 63 heat pts63

  d 
space
$11,415 | POWERFUL
Originally Posted by Ant McQueen
Plies ain't hood.. but this is
 07-23-2011, 01:11 PMaway - #16
Hunedz|M 37 heat pts37

  d 
space
$6,301 | POWERFUL
Haha ..hold up, don't blame Plies (rappers in general) they just rap the #### and yall (the people) believe it. It's all funny ..

Last edited by Hunedz; 07-23-2011 at 01:13 PM..
 07-23-2011, 01:15 PMonline - #17
justinjones 250 heat pts250

  d 
space
$43,470 | POWERFUL
Originally Posted by Hunedz
Haha ..hold up, don't blame Plies (rappers in general) they just rap the #### and yall (the people) believe it. It's all funny ..
this

and at the fact that you need a record to be from the hood
 07-23-2011, 01:16 PMonline - #18
Rebirth46 35 heat pts35

  d 
space
$3,330 | POWERFUL
I was born and raised on the westside of the Chi Austin Neighborhood Latrobe and Thomas L-Town and I used to work as a Certified Nursing a$sistant Take care of old folks then come home change cloths smoke weed and gangbang Solid hahaha if thats not hood I don't know what is

Last edited by Rebirth46; 07-23-2011 at 01:21 PM..
 07-23-2011, 01:19 PMaway - #19
trex 16 heat pts16

  d 
space
$2,299 | 11025084
http://www.googlehiphop.com/videos/video.php?v=wshhvQnXrDs45i7gQ97i
 07-23-2011, 01:22 PMonline - #20
MGz 581 heat pts581

  d 
space
$5,585 | POWERFUL
Originally Posted by I-NeeD-$$$



Recently Listened Tracks:


Pretty Ricky Playhouse

Pretty Ricky Your Body

Missy Elliott Get Ur Freak On


 


 



NFL Josh Gordon fails another drug test
68 comments
NBA Heat vs Bulls ABC
520 comments
NBA Brandon Jennings likely out for season with torn achilies
59 comments
 NBA Oklahoma City Thunder @ Cleveland Cavaliers
New reply 19 seconds ago - 215 comments - by metatr0n
 Video inside Lupe Sway Interview And Freestyle
New reply 5 minutes ago - 79 comments - by Bxnigganigga
 Image(s) inside Amber Rose Shows Off Matching #his&hers Ferrari's ...
New reply 2 minutes ago - 61 comments - by theFREAK
 audio inside [new] Rihanna Ft. Kanye West & Paul Mccartney - Fo...
New reply 10 minutes ago - 121 comments - by Kliq
 NBA Matt Barnes Leaves Comment On S.curry's Ig Post: "...
New reply 2 minutes ago - 62 comments - by Eazy123
 Image(s) inside Have Any Of You Tried #effenvodka Yet?
New reply 13 minutes ago - 59 comments - by strungout
  Moment When You Couldn't Take A Rapper's Image Seriously
New reply 2 minutes ago - 62 comments - by Bxnigganigga
 NBA Nba Logos As Video Game Characters
New reply 15 minutes ago - 102 comments - by LuckiiWaviano
last 48 hours

like bx on facebook


follow bx on twitter
5,928 fans of BX and 1 new today 4,905 following and 3 new today

hot topic blog       hip-hop   |   sports   |   movies   |   games   |   news   |   wild'ish   |   gear   |   rides   |   tech

contact us   |   mobile   |   privacy statement

 Boxden.com. 1998 - end of time.