This is BX @ Boxden.com


I Wonder What Was @CASSIDY_LARSINY Talking About With This "Tweet" That He Posted Last Night...


 I Wonder What Was @CASSIDY_LARSINY Talking About With This "Tweet" That He Posted Last Night...
Question topic by Avon_Barksdale - 01-02-2013, 01:48 PM - Boxden > The Hip-Hop Spot


Help Me Out Here My BX Brethren's...What Video? Maybe Meek or Ar-Ab? Exposed?



I Think Cass Is Cookin' Up Something Serious...> I Wonder What Was @CASSIDY_LARSINY Talking About With This "Tweet" That He Posted Last Night... - Photo posted in The Hip-Hop Spot | Sign in and leave a comment below!


Latest Hip-Hop Hot Topics »   share this topic »   Share this on Twitter Share this on Facebook

41 comments for "I Wonder What Was @CASSIDY_LARSINY Talking About With This "Tweet" That He Posted Last Night..."


 01-02-2013, 01:50 PMaway - #2
DXFan619 26 heat pts26

  d 
space
$3,045 | POWERFUL
Yeah, been nearly a week since Repo dropped.

Hope it's a mega Ether or something.

Someone said on Twitter that it's a picture of Meek kissing a man...
 01-02-2013, 01:53 PMaway - #3
Avon_Barksdale 1435 heat pts1435

  d 
space
$14,905 | POWERFUL
Originally Posted by DXFan619
Yeah, been nearly a week since Repo dropped.

Hope it's a mega Ether or something.

Someone said on Twitter that it's a picture of Meek kissing a man...
 01-02-2013, 01:56 PMaway - #4
FadeToBlack 

  d 
space
$145 | 1035795
No way!
 01-02-2013, 02:07 PMaway - #5
Playa 68 heat pts68

  d 
space
$22,081 | POWERFUL
Turn up!
 01-02-2013, 02:14 PMaway - #6
TrueHopTunes 2 heat pts

  d 
space
$748 | 2689198
Originally Posted by DXFan619
Yeah, been nearly a week since Repo dropped.

Hope it's a mega Ether or something.

Someone said on Twitter that it's a picture of Meek kissing a man...
Cassidy still making these lame attempts at getting relevant again. Dude loss and can't get over it. Ain't no recovering from Repo...

And who cares if Meek is kissing another man? Like what's that gonna do?? Lil Wayne got caught kissing a man and he's the biggest rapper in the world! Btw, Cassidy used to hate on him too Cassidy wanna be on top with the real niccas so bad
 01-02-2013, 02:15 PMaway - #7
brooklyngohard 122 heat pts122

  d 
space
$2,352 | POWERFUL
Word he better have something cause cass lookin crazy right now
 01-02-2013, 02:16 PMaway - #8
bnw99 12 heat pts12

  d 
space
$4,848 | POWERFUL
Originally Posted by Nyuzi
Turn up!


this was hilarious as #### for some reason..
 01-02-2013, 02:17 PMaway - #9
Playa 68 heat pts68

  d 
space
$22,081 | POWERFUL
Originally Posted by TrueHopTunes
Cassidy still making these lame attempts at getting relevant again. Dude loss and can't get over it. Ain't no recovering from Repo...

And who cares if Meek is kissing another man? Like what's that gonna do?? Lil Wayne got caught kissing a man and he's the biggest rapper in the world! Btw, Cassidy used to hate on him too Cassidy wanna be on top with the real niccas so bad
BX seems to think otherwise
 01-02-2013, 02:17 PMaway - #10
Heisenberg 75 heat pts75

  d 
space
$7,197 | POWERFUL
doesn't every rapper say this when they beef? it ends up being a video of them rapping on the streets about some bull#### talking about "ni##a you got your chain stolen b"
 01-02-2013, 02:22 PMonline - #11
WCIB 94 heat pts94

  d 
space
$13,546 | POWERFUL
Ain't no recovering from a track where Meek screams at the listeners and says the same #### he does in every other one of his songs?

 01-02-2013, 02:26 PMaway - #12
DXFan619 26 heat pts26

  d 
space
$3,045 | POWERFUL
Smh at the coonery in this AR-AB video.

They're mad Cass ain't paying their bills
 01-02-2013, 02:26 PMonline - #13
Hieroglyphic 74 heat pts74

  d 
space
$13,378 | POWERFUL
Cass ended Meek on the 3rd verse on "Me, Myself and iPhone"... It's over.
 01-02-2013, 02:33 PMaway - #14
Stupid Fresh 167 heat pts167

  d 
space
$17,742 | POWERFUL
if hes not talking about arab saying he ran in the house and locked the door i dont care
 01-02-2013, 04:39 PMaway - #15
TriniChief 

  d 
space
$304 | 868385
When you can rap with sick lines to nearly any beat, it is only a matter of what type of product you want to drop. As a aspiring artist, Guys like Cassidy u praise for their talent, and dudes like Meek you praise just because he simply made it. Not the same monster....
 01-02-2013, 04:44 PMaway - #16
Gm0ney85 6 heat pts

  d 
space
$11,865 | POWERFUL
Originally Posted by TrueHopTunes
Cassidy still making these lame attempts at getting relevant again. Dude loss and can't get over it. Ain't no recovering from Repo...

And who cares if Meek is kissing another man? Like what's that gonna do?? Lil Wayne got caught kissing a man and he's the biggest rapper in the world! Btw, Cassidy used to hate on him too Cassidy wanna be on top with the real niccas so bad
let me get this str8...

first u think repro was a good diss..

then you go on to say "who cares if meek is kissing another man?''

..but u aint biased right?...
 01-02-2013, 05:00 PMaway - #17
Im Soo Special 50 heat pts50

  d 
space
$11,306 | POWERFUL
Originally Posted by I-NeeD-$$$
LOL@ this bull####

this aint 05' no more.. trashidy aint nowhere near close to what he used to be
well too bad 6 years from now we wont even be mentioning meek

Last edited by Im Soo Special; 01-02-2013 at 05:03 PM..
 01-02-2013, 05:04 PMonline - #18
trock34 56 heat pts56

  d 
space
$11,192 | POWERFUL
he better drop something
 01-02-2013, 05:07 PMaway - #19
Throbbin' Thicke 70 heat pts70

  d 
space
$9,494 | POWERFUL
Originally Posted by Gm0ney85
let me get this str8...

first u think repro was a good diss..

then you go on to say "who cares if meek is kissing another man?''

..but u aint biased right?...
And he says Cass wanna be on top with the real ni##as.... is he implying real ni##as kiss men?
 01-02-2013, 05:08 PMonline - #20
Califlorida 48 heat pts48

  d 
space
$5,317 | POWERFUL
Hold up...meek mill got fans?
 
 


Go Back   Boxden.Com - Stay First. Follow BX. > BX Table Of Contents > The Hip-Hop Spot
    
         

 



Latest hot topics on fire the past 48 hrs
Image inside  Pretty Brazilian Model Daiane Sodre
60 comments
Two Years Later: Joker or Bane?
56 comments
GTA V For PC ‘Cancelled’?
96 comments
 NBA Why 1-3-1 Defense Has Been Removed From Nba 2k15
New reply 2 minutes ago - 99 comments - by Hovi Bryant
  Bobby Shmurda Knocked For Gun Possession & Can Be ...
New reply 14 minutes ago - 147 comments - by J Money 95
 NBA Nba Player Rap Counterparts?
New reply 5 minutes ago - 68 comments - by MrHashTag
 Image(s) inside Beyonce's Father Confirms Solange-jay Z Lift Attack Wa...
New reply 25 minutes ago - 106 comments - by Sniggit
 Video inside Snoop Done Lost His Mind
New reply 8 minutes ago - 65 comments - by Bea5T
 Image(s) inside G-unit "the Beauty Of Independence" First We...
New reply 28 minutes ago - 73 comments - by Avon_Barksdale
  Jeezy Is Released From Jail.... Info
New reply 8 minutes ago - 76 comments - by YoungFather
 Article inside Joe Budden Tweeting From Jail. :deadpg:
New reply 30 minutes ago - 93 comments - by Yung Dilla

Like BX on Facebook Follow BX on Twitter
5,766 fans of BX | none new today 4,746 following | none new today

hot topic blog   »    hip-hop   |   sports   |   movies   |   games   |   news   |   wild'ish   |   gear   |   rides   |   tech

contact us   |   mobile   |   privacy statement

© Boxden.com. 1998 - end of time.