Boxden hiphop sports wild'ish games movies news eyecandy tech gear rides
trending now most viewers #top20 top yesterday all sections videos pics tracks headlines

Game Loses Funeral f!ght W/ His Own Blood

most watched this minute | see more
most viewed right now
144 viewing
 NFL Video Footage of Trent Richardson Leaving Raiders Camp After Being Cut
68 comments
@sports
most viewed right now
130 viewing
 NFL Ryan Clark calls Trent Richardson worst RB ever, breaks down why he was ne..
45 comments
@sports
most viewed right now
116 viewing
 damn i just read this on yahoo answers about 50 vs. Game?
24 comments
@hiphop
most viewed right now
100 viewing
 Article inside WWE Legend Jimmy "Superfly Snuka" charged with murder from 32 years ago
69 comments
@wild'ish
people viewing this topic:   (0 members and 1 guests)
 

let em know Share this on TwitterShare this on Facebook
 Game Loses Funeral f!ght W/ His Own Blood
Unread 5 years agoclass of '04 - away - #1
2883 pageviews
38 comments


Budala 416 heat pts416 space
avatar space
Check The Stats.
space
$11,883 | POWERFUL


[pic - click to view]



West Coast rapper Game will finally have to pay the price for getting into a physical altercation with his cousin at a 2008 family funeral.


According to reports, Game's cousin shelled out over $50,000 from the rap star.

The Game just lost BIG in his ongoing family feud -- an L.A. judge ordered the rapper to cough up over $50,000 ... for allegedly beating the crap out of his cousin, Robert Kirkwood, at a funeral two years ago. The official judgment was entered a few months ago in L.A. County Superior Court, ordering Game -- real name Jayceon Taylor -- to pay up $50,580 for Kirkwood's medical expenses and other damages. According to Kirkwood's attorney, The Game hasn't paid anything yet. (TMZ)

[pic - click to view]





image
Reply With Quote
Props given to Budala hot topic  (01-08-2011)

top in section
41 viewing
 Image inside Who You Taken from last night
23 comments
top in eyecandy/24hrs
top in section
21 viewing
 NFL Marshawn Lynch Goes On Shopping Channel To Sell Skittles
55 comments
top in sports/24hrs

Unread 5 years agoclass of '05 - away - #2
youngt22 89 heat pts89 space
avatar space
Senior Member
space
$2,280 | POWERFUL
Reply With Quote
Unread 5 years agoclass of '08 - away - #3
Motivated 16 heat pts16 space
avatar space
Nation's Capital
space
$21,043 | POWERFUL
first ppl are saying he beat rass kass a.ss twice, now this? man either games cousin and rass can't f!ght worth a s**t, or jayceon can really throw down.
Reply With Quote
Unread 5 years agoclass of '10 - away - #4
theking1 2 heat pts space
avatar space
Bang Bang
space
$6,213 | 12525869
Tommy_Bunz said:
first ppl are saying he beat rass kass a.ss twice, now this? man either games cousin and rass can't f!ght worth a s**t, or jayceon can really throw down.

[pic - click to view]

n*ggas need to know game got them hands and feets
Reply With Quote
Unread 5 years agoclass of '08 - away - #5
Grind Hard 1 heat pts space
avatar space
Young Legend
space
$906 | 2410907
Murda game been knockin n*ggas out
Reply With Quote
Unread 5 years agoclass of '06 - away - #6
Storchaveli 84 heat pts84 space
avatar space
...
space
$26,586 | POWERFUL
He shouldn't even b**ch about it. He did it, now pay up. Same with all you pussies who commit crimes.
Reply With Quote
Unread 5 years agoclass of '06 - on now - #7
Yung Dilla 1257 heat pts1257 space
avatar space
Damn Misses renae..
space
$44,281 | POWERFUL
50 k ain't s**t to game lol be stay beating n*ggas down tho lol
Reply With Quote
Unread 5 years agoclass of '06 - away - #8
Got Cheeve? 111 heat pts111 space
avatar space
Borrowed Time
space
$41,000 | POWERFUL
who ya'll got

Game versus Fiddy in a bare knuckle anything goes f!ght. no boxing s**t because fiddy is already ahead in that.
Reply With Quote
Unread 5 years agoclass of '04 - away - #9
Budala 416 heat pts416 space
avatar space
Check The Stats.
space
$11,883 | POWERFUL
Storchaveli said:
He shouldn't even b**ch about it. He did it, now pay up. Same with all you pussies who commit crimes.

quit sounding like a female.
Reply With Quote
Unread 5 years agoclass of '06 - on now - #10
Yung Dilla 1257 heat pts1257 space
avatar space
Damn Misses renae..
space
$44,281 | POWERFUL
Got Cheeve? said:
who ya'll got

Game versus Fiddy in a bare knuckle anything goes f!ght. no boxing s**t because fiddy is already ahead in that.
Game boxes too tho lol
Reply With Quote
Unread 5 years agoclass of '07 - away - #11
clipse_designz  space
avatar space
Senior Member
space
$2,690 | 8145691
Same old, if game wasn't a rapper/celebrity I guarantee you it wouldn't of been 50k just for beating a guy up.
Reply With Quote
Unread 5 years agoclass of '08 - on now - #12
Future 42 heat pts42 space
avatar space
Senior Member
space
$32,482 | POWERFUL
Game is broke
Reply With Quote
Unread 5 years agoclass of '07 - away - #13
guncity2007  space
avatar space
WHO ELSE!
space
$3,796 | 6154958
Yung Dilla said:
50 k ain't s**t to game lol be stay beating n*ggas down tho lol
It is alot to GAME

If it wasn't clearly he would of payed up right? Game need all his money
Reply With Quote
Unread 5 years agoclass of '07 - away - #14
Bruce Leeroy  space
avatar space
When you got that glow..
space
$15,742 | POWERFUL
That's some bs. n*gga gotta pay for scrapping somebody out
Reply With Quote
Unread 5 years agoclass of '08 - away - #15
DUCE 139 heat pts139 space
avatar space
squasqua
space
$10,087 | POWERFUL
Storchaveli said:
He shouldn't even b**ch about it. He did it, now pay up. Same with all you pussies who commit crimes.

[pic - click to view]

Reply With Quote
Unread 5 years agoclass of '08 - away - #16
Chief Dee 6 heat pts space
avatar space
Chicago Bred
space
$10,392 | POWERFUL
The first thing this article makes me think of is those old school WWF buried alive and casket matches.
Reply With Quote
Unread 5 years agoclass of '06 - away - #17
Maddog345 3 heat pts space
avatar space
Peacoat
space
$7,627 | 20149385
Buzz for the album.
Reply With Quote
Unread 5 years agoclass of '04 - away - #18
jerzyboy  space
avatar space
G'z
space
$1,704 | 2077035
50k worth medical bills damn .... he put the beats on that n*gga .... dre
Reply With Quote
Unread 5 years agoclass of '10 - away - #19
theking1 2 heat pts space
avatar space
Bang Bang
space
$6,213 | 12525869
Jade Yorker said:
Game is broke
shock post
Reply With Quote
Unread 5 years agoclass of '11 - away - #20
elew7883  space
avatar space
Junior Member
space
$12 | 501
Damn Damn Damn
Reply With Quote
 
Home > all sections > The Hip-Hop Spot
  
    
          join bx

 


that hot ish yesterday


most viewed right now
72 viewing
NBA Shaq Podcast w/ Kobe "We got into fistfights, Kobe was never afraid to fig..
53 comments
1 day ago
@sports
most viewed right now
52 viewing
BOX Hell 2 the Naw Mayweather Bodyguard gets dropped.
79 comments
22 hours ago
@sports
most viewed right now
38 viewing
Video inside 10 Mysterious Archaeological Discoveries No One Can Explain
86 comments
23 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
29 viewing
Video inside BreakfastClub w/ Dr. Umar Johnson: Social Cultural Issues, Discriminati..
128 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
22 viewing
Rick Ross Admits That Meek Mill Lost To Drake On "Foreclosures"
224 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
21 viewing
Video inside 5 Places With No Laws
38 comments
23 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
18 viewing
Image inside 30 Most Anticipated Films of the 2015-2016 Oscar Season, Is It Finally..
27 comments
21 hours ago
@movies
most viewed right now
17 viewing
Video inside The Weeknd dislikes Miley Cyrus :dead:
86 comments
1 day ago
@hiphop
^
contact us   |   bx@twitter   |   bx@facebook   |   privacy   |   search   |   BX 1998-end of time