Boxden hiphop sports wild'ish games movies news eyecandy tech gear rides
trending now most viewers #top20 top yesterday all sections videos pics tracks headlines

[[AUDIO]] JOE BUDDEN & TAHIRY AURGUING ON SHADE 45 ..lol

most watched this minute | see more
most viewed right now
197 viewing
 Image inside Sep 3 - Teen Boy Will Be Charged As Adult For Having Naked Pics of a M..
62 comments
@news
most viewed right now
106 viewing
what are the most ridiculous claims made by or said of rappers?
169 comments
@hiphop
most viewed right now
88 viewing
 Image inside Jay Rock Tonight Confirmed!
46 comments
@hiphop
most viewed right now
83 viewing
 Image inside Glasses Malone Threatens Yelawolf: "fu-k Around And Get Your Pass Revo..
28 comments
@hiphop
people viewing this topic:   (0 members and 1 guests)
 

let em know Share this on TwitterShare this on Facebook
 [[AUDIO]] JOE BUDDEN & TAHIRY AURGUING ON SHADE 45 ..lol
Unread 6 years agoclass of '08 - away - #1
2783 pageviews
61 comments


SLR CHOOPA 272 heat pts272 space
avatar space
Gaza Government
space
$1,761 | POWERFUL


[This is a discussion/feedback topic only]

Last edited by SLR CHOOPA; 10-07-2009 at 12:42 PM..
Reply With Quote
Props given to SLR CHOOPA Funeral James (10-07-2009)

top in section
29 viewing
 NBA #ShotsFired Kareem Abdul Jabbar Says Dirk Is A Volume Shooter And Not Better Than Bird
75 comments
top in sports/24hrs
top in section
49 viewing
 Image inside I guess Miley Cyrus grew her a$$ overnight
24 comments
top in eyecandy/24hrs

Unread 6 years agoclass of '08 - away - #2
hiphop4ever 3 heat pts space
avatar space
-THE WORLD IS YOURS-
space
$11,618 | POWERFUL
what a lame
Reply With Quote
Unread 6 years agoclass of '06 - away - #3
Damien X.  space
avatar space
Senior Member
space
$815 | 0
Tahiry and Joe Budden going HAM ON EACHOTHER via SHADE45 (DOWNLOAD version included)



Audio stream I'ma ask dot for the mp3 download



EDIT:


Last edited by Damien X.; 10-07-2009 at 12:24 PM..
Reply With Quote
Unread 6 years agoclass of '05 - away - #4
Don Peru 1 heat pts space
avatar space
The New Law....Teaparty
space
$3,630 | 0
"first of all Raekwons goon didnt hit me....I mean, he did, but he didnt hit me directly in my eye.....I got hit on the lower part of my right side eye"

:wtf:
Reply With Quote
Unread 6 years agoclass of '05 - away - #5
THEINFAMOUS 10 heat pts10 space
avatar space
5 Beats A Day X 3 Summers
space
$39,068 | POWERFUL
Don Peru said:
"first of all Raekwons goon didnt hit me....I mean, he did, but he didnt hit me directly in my eye.....I got hit on the lower part of my right side eye"

:wtf:
Reply With Quote
Unread 6 years agoclass of '06 - away - #6
Damien X.  space
avatar space
Senior Member
space
$815 | 0
got the download mp3
Reply With Quote
Unread 6 years agoclass of '08 - away - #7
SLR CHOOPA 272 heat pts272 space
avatar space
Gaza Government
space
$1,761 | POWERFUL
Don Peru said:
"first of all Raekwons goon didnt hit me....I mean, he did, but he didnt hit me directly in my eye.....I got hit on the lower part of my right side eye"

:wtf:
Reply With Quote
Unread 6 years agoclass of '05 - away - #8
Schavez98  space
avatar space
Senior Member
space
$1,889 | 5123596
Sounds to me like he called in expecting a regular interview. Then didn't want to talk about their relationship like that.
Reply With Quote
Unread 6 years agoclass of '09 - away - #9
season 5 heat pts space
avatar space
Senior Member
space
$2,379 | 6252433
lmao wow
Reply With Quote
Unread 6 years agoclass of '05 - away - #10
Ghettoquiz 9 heat pts space
avatar space
The Unit
space
$11,719 | POWERFUL
lol he right tho she gettin interviews and s**t just to talk about their breakup
Reply With Quote
Unread 6 years agoclass of '05 - away - #11
Flatbush85 51 heat pts51 space
avatar space
Do What You Love
space
$13,940 | POWERFUL
Don Peru said:
"first of all Raekwons goon didnt hit me....I mean, he did, but he didnt hit me directly in my eye.....I got hit on the lower part of my right side eye"

:wtf:
Yo im literally crying right now
Reply With Quote
Unread 6 years agoclass of '04 - away - #12
Sam Rothstein 73 heat pts73 space
avatar space
Senior Member
space
$41,912 | POWERFUL
Budden got y'all wrapped around his fingers, The Great Escape and MM4 will be classic material.
Reply With Quote
Unread 6 years agoclass of '06 - away - #13
Damien X.  space
avatar space
Senior Member
space
$815 | 0
yeah..."you using this as a bargaining chip"
Reply With Quote
Unread 6 years agoclass of '07 - away - #14
Bruce Leeroy  space
avatar space
When you got that glow..
space
$15,744 | POWERFUL

[pic - click to view]

Reply With Quote
Unread 6 years agoclass of '07 - away - #15
Bkjj11 1152 heat pts1152 space
avatar space
Senior Member
space
$54,483 | POWERFUL
Lol wow I gotta check this s**t out
Reply With Quote
Unread 6 years agoclass of '04 - away - #16
Sam Rothstein 73 heat pts73 space
avatar space
Senior Member
space
$41,912 | POWERFUL
"what's crackin," Joe Budden is funny as f**k.


That b**ch is mad annoying, I don't like b**ches like that, I knew she was trouble from day one.
Reply With Quote
Unread 6 years agoclass of '07 - away - #17
Cartel-Clipz 22 heat pts22 space
avatar space
tell him be quiet please?
space
$21,155 | POWERFUL
Don Peru said:
"first of all Raekwons goon didnt hit me....I mean, he did, but he didnt hit me directly in my eye.....I got hit on the lower part of my right side eye"

:wtf:
This here cannot be defended!!!
Reply With Quote
Unread 6 years agoclass of '07 - away - #18
Bkjj11 1152 heat pts1152 space
avatar space
Senior Member
space
$54,483 | POWERFUL
Get it Right said:
"what's crackin," Joe Budden is funny as f**k.


That b**ch is mad annoying, I don't like b**ches like that, I knew she was trouble from day one.
U gay lol. Worryin about anotha n*gga relationship, u gay hahaha
Reply With Quote
Unread 6 years agoclass of '05 - away - #19
meercy|m  space
avatar space
^DEELiscious^
space
$8,924 | POWERFUL
joe buddens crazy....
Reply With Quote
Unread 6 years agoclass of '08 - away - #20
Showtimegp 16 heat pts16 space
avatar space
Senior Member
space
$7,517 | 11310976
Joe is pretty much a loser, saying she exploited the break up.. you dumb a.ss have my playing old clips and s**t.
Reply With Quote
 
Home > all sections > The Hip-Hop Spot
  
    
          join bx

 


that hot ish yesterday


most viewed right now
49 viewing
The Top 10 Costliest Prostitutes on the Planet
103 comments
22 hours ago
@misc
most viewed right now
47 viewing
Video inside :DEAD: (Trust me you will be too lol)
124 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
34 viewing
Image inside Bought me a 2012 Matte Black Camaro (Pics)
104 comments
1 day ago
@rides
most viewed right now
33 viewing
Video inside UFO Miami Airport Florida September 01, 2015
143 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
31 viewing
Video inside South Side Crips killed PAC for Diddy & Poochie Killed Biggie For Suge ?
171 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
27 viewing
Sep 2 - 10 Worst Places To Live In America
164 comments
24 hours ago
@news
most viewed right now
19 viewing
Video inside NBA 2K16 Gameplay Improvements Video
112 comments
1 day ago
@games
most viewed right now
18 viewing
Image inside WTF Is Going On In That Nike Corporate Office ?
84 comments
1 day ago
@gear
^
contact us   |   bx@twitter   |   bx@facebook   |   privacy   |   search   |   BX 1998-end of time