This is BX @ Boxden.com


50 Cent - Roll ####, Smoke #### (Snippet) [Off FIVE: murd3r By Numbers]


New replies will show automatically every 15 second(s) Automatic thread refreshing has been stopped because you appear to be idle. Un-Idle - Reload

 50 Cent - Roll ####, Smoke #### (Snippet) [Off FIVE: murd3r By Numbers]
 06-20-2012, 07:44 PMaway - #61
36 Nine 24 heat pts24

  d 
space
$3,755 | POWERFUL
Originally Posted by Deetee
Man i don't see ni##as tryin to point out #### in ever Ross thread like this tho.
you're joking right?

after years of people bringing up the C.O. #### every time the man's name is mentioned?
 06-20-2012, 07:50 PMaway - #62
ShadyVsEminem 191 heat pts191

  d 
space
$15,163 | POWERFUL
So rappers have to practice what they preach? they are mainly all stone cold k!llers then
 06-20-2012, 08:51 PMaway - #63
justdezit 7 heat pts

  d 
space
$1,472 | 15042424
as far as hate goes, is 50 cent to the rap game what lebron is to the NBA, and Romo to the NFL? no matter what they do 75% of the people gonna hate em anyways?
 06-20-2012, 09:18 PMaway - #64
Francis Schilke 2 heat pts

  d 
space
$1,633 | 0
OMG! Godfather 50 droppin more HEAT! Cant wait to hear him rap about his harsh realities, #### Rick Ross, 50 was an ACTUAL drug dealer. and he got shot 9 times, ross aint street certified like Curtis. Album will be FLAMES just like his last one, first day cop!


GGGGGGG G UNIT!
 06-20-2012, 09:43 PMaway - #65
G Code 38 heat pts38

  d 
space
$5,039 | POWERFUL
50 doesnt smoke, why is this a big deal, do yall flood threads of songs from ross drake or wayne with this:

ross doesnt sell drugs

drake would never catch a body like that

wayne aint blood

yall ever flood an Em thread and say: em aint never murd3red orr###d no ####es

Last edited by G Code; 06-20-2012 at 09:45 PM..
 06-20-2012, 10:01 PMaway - #66
Scallinno 126 heat pts126

  d 
space
$980 | POWERFUL
Y'all didn't bump High All The Time?
 06-20-2012, 10:37 PMaway - #67
Eagles All Day 49 heat pts49

  d 
space
$21,923 | POWERFUL
Athavan still di#kriding like she getting paid for it
 06-20-2012, 11:26 PMaway - #68
madeulook 1 heat pts

  d 
space
$1,584 | 3741808
Originally Posted by romanoley


listen to my new beat,subscribe )
pure trash
 06-20-2012, 11:28 PMaway - #69
madeulook 1 heat pts

  d 
space
$1,584 | 3741808
Originally Posted by G Code
50 doesnt smoke, why is this a big deal, do yall flood threads of songs from ross drake or wayne with this:

ross doesnt sell drugs

drake would never catch a body like that

wayne aint blood

yall ever flood an Em thread and say: em aint never murd3red orr###d no ####es
cuz this song is specifically about blazin when he has admitted to not blazing. completely different from all that other ####, dip####
 
New replies will show automatically every 15 second(s) Automatic thread refreshing has been stopped because you appear to be idle. Un-Idle - Reload

 


Go Back   Boxden.Com - Stay First. Follow BX. > BX Table Of Contents > The Hip-Hop Spot
    
         

 



Latest hot topics on fire the past 48 hrs
Image inside  The Official "I thought this actor was gonna blow up...
124 comments
NFL Ray Rice will reportedly argue that TMZ edited elevator ..
60 comments
NBA Kobe lost a 1-on-1 matchup to a highschool kid in China
50 comments
 Image(s) inside Andrew Wiggins' Girl
New reply 1 minute ago - 61 comments - by Bigboi781
 Video inside Fashawn Reacts To Nipsey Hussle's $100 Mixtape, Says &...
New reply 58 minutes ago - 56 comments - by Avon_Barksdale
 NFL The Official Sh-ttsburgh Steelers Vs Carolina Panthers...
New reply 3 minutes ago - 472 comments - by ghettofied
 BOX Mayweather Called Before State Panel
New reply 1 hour ago - 78 comments - by stogz
  The Best Era In Hip Hop = 1997-2005 (?)
New reply 19 minutes ago - 134 comments - by Littlefinger1
 NFL Deangelo Hall Out For Remainder Of The Season. :smh:
New reply 2 hours ago - 62 comments - by FreeBigga
 NBA Wade & Union Joint Statement On Nude Pictures
New reply 33 minutes ago - 135 comments - by Dray
 Video inside Daylyt Smokes His First Blunt Ever With Snoop And Murd...
New reply 2 hours ago - 117 comments - by Star

Like BX on Facebook Follow BX on Twitter
5,766 fans of BX | none new today 4,746 following | none new today

hot topic blog       hip-hop   |   sports   |   movies   |   games   |   news   |   wild'ish   |   gear   |   rides   |   tech

contact us   |   mobile   |   privacy statement

 Boxden.com. 1998 - end of time.