b o x d e n hiphop sports wild'ish games movies news eyecandy tech gear rides
trending now hot topics today top last 48 hours all sections videos pics tracks headlines  

3 Kings - Rick Ross ft Dr. Dre and Jay - Z


People Viewing This Topic:   (0 members and 1 guests)  
 
 

Boxden.Com - Stay First. Follow BX. > BX Table Of Contents > The Hip-Hop Spot
  
    
          join bx

share this topic    Share this on Twitter Share this on Facebook
 3 Kings - Rick Ross ft Dr. Dre and Jay - Z
 07-19-2012, 09:20 PMaway - #201
The N 202 heat pts202

  d 
space
$30,085 | POWERFUL
Graftefaggenes all giddy for this garbage, IT WILL NOT GO PLAT, IT WILL NOT HELP THE ALBUM GO PLAT EITHER

ROBERTS MEANS NOTHING TO MUSIC, MMG as a label don't give a flying ####

if you like how it sounds in the ride, buy their music that's all they care about.

Last edited by The N; 07-19-2012 at 09:23 PM..
 07-19-2012, 09:21 PMaway - #202
DrX 56 heat pts56

  d 
space
$34,925 | POWERFUL
jay talk about the same things every song....his flow is getting lazy


he to rich and dont have no hunger....dre sounding lazy on the beat and verse


ross was solid but didnt have any energy



its still smooth riding music


7/10
 07-19-2012, 09:23 PMonline - #203
cankstoochie 35 heat pts35

  d 
space
$11,978 | POWERFUL
god damn jay k!lled his verse. jay is the king of rich ni##a rap. he constantly introduces us to expensive ####.
 07-19-2012, 09:26 PMonline - #204
Dee352 163 heat pts163

  d 
space
$9,624 | POWERFUL
Originally Posted by Eagles All Day
Honest question...dont you get tired of saying the same #### in EVERY thread?....pack di#klicker

now post another smiley

you're my ####, i control your emotions.

You do realize I'm just joking with u and your always catching feelings lmao





Your still a #### tho
 07-19-2012, 09:28 PMaway - #205
Vos 2 heat pts

  d 
space
$896 | 3080340
Originally Posted by Kalifornicated
"Nas = talking about the struggles of raising a daughter. Jay-Z = Letting you know his daughter is richer than your whole family."

you're comparing a braggadocio track called "3 Kings" to Nas' introspective song about his daughter...a more fitting comparison would be 'Glory'...
 07-19-2012, 09:30 PMaway - #206
FASTLIFE 9 heat pts

  d 
space
$832 | 0
#### was fire how could yall hate this track

jayz mentioning max b too
 07-19-2012, 09:37 PMaway - #207
Eagles All Day 50 heat pts50

  d 
space
$22,544 | POWERFUL
Originally Posted by Dee352
You do realize I'm just joking with u and your always catching feelings lmao





Your still a #### tho
Lol dude you're not joking...you got a mental illness bruh...once or twice is a joke, you've been doing everyday for the last month



Seek help, immediately.
 07-19-2012, 09:38 PMaway - #208
Eagles All Day 50 heat pts50

  d 
space
$22,544 | POWERFUL
Originally Posted by Vos
you're comparing a braggadocio track called "3 Kings" to Nas' introspective song about his daughter...a more fitting comparison would be 'Glory'...
these dudes want some introspective #### on a summer banger with rozay
 07-19-2012, 09:40 PMonline - #209
ralph lauren 64 heat pts64

  d 
space
$5,039 | POWERFUL
Max B doe
 07-19-2012, 09:44 PMaway - #210
SugaHillRomello 1 heat pts

  d 
space
$858 | 6972377
Originally Posted by Graftedgenes


I guess my rating is going to be the most credible untill somebody else utilizes the phone they post on and give it the Whip test.....

ha good sh!t bruh. Bout to ride out to the gas station and pick up some zig zags real quick and see how it bang in the truck.
 07-19-2012, 09:45 PMaway - #211
Carib Breeze 28 heat pts28

  d 
space
$4,108 | POWERFUL
Originally Posted by thetrapper
jake one did this beat

i felt like hov floated

dre verse was written by ross

ross verse was average

overhyped takes away from the music sometimes...the sad times we live in
yup I agree with this,.... jay sound like ni##as woke him from babysitting at 2 in the morning to rap
 07-19-2012, 09:49 PMaway - #212
44wade 210 heat pts210

  d 
space
$11,537 | POWERFUL
Originally Posted by SugaHillRomello
ha good sh!t bruh. Bout to ride out to the gas station and pick up some zig zags real quick and see how it bang in the truck.
Do that,and notice all the people recognizing you rockin the hardest #### out there.

When Ross dropped his verse the whole damn corner stopped, #### was funny.
 07-19-2012, 09:51 PMaway - #213
the synthesis 24 heat pts24

  d 
space
$4,104 | POWERFUL
Originally Posted by Carib Breeze
yup I agree with this,.... jay sound like ni##as woke him from babysitting at 2 in the morning to rap
 07-19-2012, 10:01 PMaway - #214
Graftedgenes 120 heat pts120

  d 
space
$6,967 | POWERFUL
Originally Posted by SugaHillRomello
ha good sh!t bruh. Bout to ride out to the gas station and pick up some zig zags real quick and see how it bang in the truck.
You know how we do!


They talk big and bold but we all know they ain't riding to the music they in a Montana basement blogging about the music!

You see how ain't nan one of em pulled over and put that phone to use!


I hope all the lurkers see the difference between Us and them....
 07-19-2012, 10:01 PMaway - #215
whothebestmc 54 heat pts54

  d 
space
$11,765 | POWERFUL
after a few more listens, it got a little better. It's a good track jay did well but I wanted something more, his verse definitely sounded like he didn't spend all that much time which is sad since it still ####s on a lot of current verses but most rappers.

As far as the max b line, am I reaching but that felt like a little shot at game as well as the max reference.

Oh and for the people saying he was repeating the line, it sounded like that part was being freestyled and he actually messed up the line and re said it is what I got from it.
 07-19-2012, 10:09 PMaway - #216
Real 2 heat pts

  d 
space
$369 | 3548356
Originally Posted by 44wade
Just went to the corner, yeah, ####s approved.

####in banger right here, damn.
 07-19-2012, 10:10 PMaway - #217
Gottagat 

  d 
space
$10,897 | POWERFUL
Jay tryin to make Jim and Cam mad
 07-19-2012, 10:12 PMonline - #218
justinjones 245 heat pts245

  d 
space
$43,226 | POWERFUL
Originally Posted by Real
i can say the same about gucci mane's last mixtape
 07-19-2012, 10:16 PMaway - #219
iamliko 1 heat pts

  d 
space
$1,324 | 3352893
set my expectations 2 high
 07-19-2012, 10:18 PMaway - #220
44wade 210 heat pts210

  d 
space
$11,537 | POWERFUL
Originally Posted by Real
 

 



What's Quentin Tarantino's best film in your opinion
90 comments
NBA Adrian Wojnarowski Kings and Nets discussing Deron Willi..
69 comments
NBA Lakers TV viewership down 28% this year
68 comments
 NBA Grizzlies Assistant Gets His Car Stolen, Players Buy H...
New reply 1 minute ago - 149 comments - by Agentzer0oo0
 Video inside Bow Wow Looking Real Mad On 106 N Park Final Episode
New reply 12 minutes ago - 121 comments - by VA Prime
 NFL Espn Has To Do Something.
New reply 2 minutes ago - 78 comments - by The Boat
 Image(s) inside Get Ready Fellas! Our Prayers Being Answered? Nicki Mi...
New reply 13 minutes ago - 128 comments - by 187Proof
  Dec 20 - Man Supposedly Shot And Killed In The Dayton ...
New reply 3 minutes ago - 61 comments - by AllenSports
  Man Quotes 50 Cent Lyrics After Shooting Two Nypd Offi...
New reply 15 minutes ago - 156 comments - by A.Dot789
 Article inside Bobby Shmurda Facing A Total Of 71 Years In Prison
New reply 4 minutes ago - 164 comments - by sdot216
 Video inside Dec 20 - They Just Shot 2 Cops In Brooklyn By Topmkins
New reply 17 minutes ago - 869 comments - by cheenz

like bx on facebook follow bx on twitter
5,903 fans of BX | none new today 4,846 following | none new today

hot topic blog       hip-hop   |   sports   |   movies   |   games   |   news   |   wild'ish   |   gear   |   rides   |   tech

contact us   |   mobile   |   privacy statement

 Boxden.com. 1998 - end of time.