b o x d e n hiphop sports wild'ish games movies news eyecandy tech gear rides
trending now hot topics today top last 48 hours all sections videos pics tracks headlines  

Japanese Guy's iPhone Quick-Draw System


People Viewing This Topic:   (0 members and 1 guests)  
 
 

Boxden.Com - Stay First. Follow BX. > BX Table Of Contents > The Hip-Hop Spot > Wild videos, news, and other media
  
    
          join bx

share this topic    Share this on Twitter Share this on Facebook
 Japanese Guy's iPhone Quick-Draw System
topic by Aleandroid - 01-10-2013, 07:14 AM





after 1:40>>>>


The following 2 BX residents gave props to Aleandroid (Sent To 9,443 Subscribers)  HEAT HOT TOPIC (Blog'd,RSS'd,Tweet'd and Facebook'd)  (01-10-2013) , STILL.DETOX (01-11-2013)

20 comments for "Japanese Guy's iPhone Quick-Draw System"


 01-10-2013, 09:36 AMaway - #2
Ad1288 

  d 
space
$709 | 1523624
The #### was all that lol? When and how would that be useful? Funny tho
 01-10-2013, 10:28 AMaway - #3
D. Norman 5 heat pts

  d 
space
$12,029 | POWERFUL
Originally Posted by Ad1288
The #### was all that lol? When and how would that be useful? Funny tho
Are you kidding me, how is this NOT useful?
 01-10-2013, 10:53 AMaway - #4
cohs 

  d 
space
$768 | 2732622
dude had a blast
 01-10-2013, 10:59 AMaway - #5
mross16 25 heat pts25

  d 
space
$2,175 | POWERFUL
 01-10-2013, 12:32 PMaway - #6
Nest 18 heat pts18

  d 
space
$2,876 | POWERFUL
I want one. Every time I go to answer my phone I would do some ninja ####.
 01-10-2013, 05:51 PMaway - #7
whowantit 16 heat pts16

  d 
space
$2,470 | POWERFUL
Originally Posted by Ad1288
The #### was all that lol? When and how would that be useful? Funny tho
In case you get attacked by some ninja squirrels then it definitely will come in handy.

 01-10-2013, 06:18 PMaway - #8
Da Realness 2 heat pts

  d 
space
$12,417 | POWERFUL
Originally Posted by whowantit
In case you get attacked by some ninja squirrels then it definitely will come in handy.

lmao @ that squirrel sayin #### that ####.

but why didnt he do this with the galaxy?

 01-10-2013, 06:42 PMonline - #9
brownie_d 9 heat pts

  d 
space
$822 | 4039427
raging bull
 01-10-2013, 07:04 PMaway - #10
POPOFF 

  d 
space
$427 | 1205932
lmao wtf
 01-10-2013, 07:56 PMaway - #11
Kokujin Kotei|m 12 heat pts12

  d 
space
$10,320 | POWERFUL
ni##a was like *wpSSSH! "Moshi-moshi!?"
what a load of ####
 01-10-2013, 08:31 PMonline - #12
KJHARDY 63 heat pts63

  d 
space
$7,737 | POWERFUL
Hidden blade with an iPhone attached?
 01-10-2013, 08:57 PMaway - #13
blafy 409 heat pts409

  d 
space
$33,448 | POWERFUL
Moshi Mosh
 01-10-2013, 09:21 PMonline - #14
PseuDEEnym 4 heat pts

  d 
space
$1,723 | 11562182
Originally Posted by Da Realness
lmao @ that squirrel sayin #### that ####.

but why didnt he do this with the galaxy?

Shape patent makes it incompatible with the device
 01-10-2013, 09:38 PMaway - #15
Emperor85 

  d 
space
$3,943 | 12648332
Originally Posted by brownie_d
raging bull


you mean taxi driver
 01-11-2013, 01:18 AMonline - #16
Just BizNis 40 heat pts40

  d 
space
$7,913 | POWERFUL
 01-11-2013, 01:25 AMaway - #17
dog4life 1 heat pts

  d 
space
$7,317 | 14292759
lol that dude was having way to much fun with that phone lol.
 01-11-2013, 01:27 AMaway - #18
dog4life 1 heat pts

  d 
space
$7,317 | 14292759
Originally Posted by whowantit
In case you get attacked by some ninja squirrels then it definitely will come in handy.

said you ain't bout dat squirrel life ni##a.
 01-11-2013, 02:23 AMaway - #19
Chopzilla 185 heat pts185

  d 
space
$10,525 | POWERFUL
Lol this fool crazy and 1:16 had me
Funny vid lol


Originally Posted by whowantit
In case you get attacked by some ninja squirrels then it definitely will come in handy.

that lil ni##a must of just got done watching Enter the Dragon
 01-11-2013, 09:22 AMaway - #20
gregnice631 1 heat pts

  d 
space
$1,665 | 4698342
crapgadget
 


 



NFL NFL likely to fine Marshawn Lynch "significant amount" f..
88 comments
BOX Major RUMOR going around is Floyd Mayweather vs Manny..
72 comments
Image inside  Black Parents Give Birth To White Baby
69 comments
 Image(s) inside Weezy Back In The Studio Again
New reply 54 seconds ago - 57 comments - by Laronla
  J. Cole Turning His Childhood Home Into A Rent-free Sa...
New reply 10 minutes ago - 100 comments - by ColdOne87
  Charli Baltimore Says Biggie Played 7 Day Theory Non S...
New reply 1 minute ago - 92 comments - by Laronla
 Image(s) inside Migos Donate To Local High School In Atlanta
New reply 12 minutes ago - 126 comments - by Ralph Nautica
 NBA 'iceman' Gervin: 'i Don't Feel' Klay 'broke My Record'
New reply 1 minute ago - 76 comments - by !!!
 NBA Derrick Rose Highlights Vs. Warriors - 30 Pts & 7 ...
New reply 14 minutes ago - 53 comments - by Deuce Fortitude
 Video inside Tadoe From Gbe Got His Chain Snatched?
New reply 5 minutes ago - 66 comments - by Squadd
 NFL Espn: No Qb Gets More Help Than Russell Wilson
New reply 16 minutes ago - 95 comments - by Xaiv
last 48 hours

like bx on facebook


follow bx on twitter
5,931 fans of BX and 1 new today 4,908 following and 2 new today

hot topic blog       hip-hop   |   sports   |   movies   |   games   |   news   |   wild'ish   |   gear   |   rides   |   tech

contact us   |   mobile   |   privacy statement

 Boxden.com. 1998 - end of time.