This is BX @ Boxden.com


Japanese Guy's iPhone Quick-Draw System


 Japanese Guy's iPhone Quick-Draw System
topic by Aleandroid - 01-10-2013, 06:14 AM - Boxden > Wild videos, news, and other media





after 1:40>>>>


share this topic    Share this on Twitter Share this on Facebook

20 comments for "Japanese Guy's iPhone Quick-Draw System"


 01-10-2013, 08:36 AMaway - #2
Ad1288 

  d 
space
$669 | 1418616
The #### was all that lol? When and how would that be useful? Funny tho
 01-10-2013, 09:28 AMaway - #3
D. Norman 5 heat pts

  d 
space
$11,616 | POWERFUL
Originally Posted by Ad1288
The #### was all that lol? When and how would that be useful? Funny tho
Are you kidding me, how is this NOT useful?
 01-10-2013, 09:53 AMaway - #4
cohs 

  d 
space
$679 | 2374667
dude had a blast
 01-10-2013, 09:59 AMaway - #5
mross16 20 heat pts20

  d 
space
$1,727 | 15432912
 01-10-2013, 11:32 AMaway - #6
Nest 18 heat pts18

  d 
space
$2,765 | POWERFUL
I want one. Every time I go to answer my phone I would do some ninja ####.
 01-10-2013, 04:51 PMaway - #7
whowantit 16 heat pts16

  d 
space
$2,466 | POWERFUL
Originally Posted by Ad1288
The #### was all that lol? When and how would that be useful? Funny tho
In case you get attacked by some ninja squirrels then it definitely will come in handy.

 01-10-2013, 05:18 PMaway - #8
Da Realness 2 heat pts

  d 
space
$12,416 | POWERFUL
Originally Posted by whowantit
In case you get attacked by some ninja squirrels then it definitely will come in handy.

lmao @ that squirrel sayin #### that ####.

but why didnt he do this with the galaxy?

 01-10-2013, 05:42 PMaway - #9
brownie_d 9 heat pts

  d 
space
$822 | 4039427
raging bull
 01-10-2013, 06:04 PMaway - #10
POPOFF 

  d 
space
$427 | 1205932
lmao wtf
 01-10-2013, 06:56 PMaway - #11
Kokujin Kotei|m 12 heat pts12

  d 
space
$10,118 | POWERFUL
ni##a was like *wpSSSH! "Moshi-moshi!?"
what a load of ####
 01-10-2013, 07:31 PMaway - #12
KJHARDY 59 heat pts59

  d 
space
$5,527 | POWERFUL
Hidden blade with an iPhone attached?
 01-10-2013, 07:57 PMaway - #13
blafy 326 heat pts326

  d 
space
$29,195 | POWERFUL
Moshi Mosh
 01-10-2013, 08:21 PMaway - #14
PseuDEEnym 1 heat pts

  d 
space
$1,477 | 8438038
Originally Posted by Da Realness
lmao @ that squirrel sayin #### that ####.

but why didnt he do this with the galaxy?

Shape patent makes it incompatible with the device
 01-10-2013, 08:38 PMaway - #15
Emperor85 

  d 
space
$3,487 | 11013323
Originally Posted by brownie_d
raging bull


you mean taxi driver
 01-11-2013, 12:18 AMaway - #16
Just BizNis 37 heat pts37

  d 
space
$5,646 | POWERFUL
 01-11-2013, 12:25 AMaway - #17
dog4life 1 heat pts

  d 
space
$6,992 | 13251061
lol that dude was having way to much fun with that phone lol.
 01-11-2013, 12:27 AMaway - #18
dog4life 1 heat pts

  d 
space
$6,992 | 13251061
Originally Posted by whowantit
In case you get attacked by some ninja squirrels then it definitely will come in handy.

said you ain't bout dat squirrel life ni##a.
 01-11-2013, 01:23 AMaway - #19
Chopzilla 185 heat pts185

  d 
space
$10,392 | POWERFUL
Lol this fool crazy and 1:16 had me
Funny vid lol


Originally Posted by whowantit
In case you get attacked by some ninja squirrels then it definitely will come in handy.

that lil ni##a must of just got done watching Enter the Dragon
 01-11-2013, 08:22 AMaway - #20
gregnice631 1 heat pts

  d 
space
$1,551 | 4274513
crapgadget
 
 


Go Back   Boxden.Com - Stay First. Follow BX. > BX Table Of Contents > The Hip-Hop Spot > Wild videos, news, and other media
    
         

 



Latest hot topics on fire the past 48 hrs
Article inside  Apple announces record-smashing iPhone 6 preorders: ..
53 comments
BOX Floyd "Money" Mayweather stiffs waitress on 25k bill..
128 comments
NBA Deron Williams says after surgery his ankles feel the be..
71 comments
  What's The One Album You Have Played The Most In 2014?
New reply 6 minutes ago - 54 comments - by Hieroglyphic
 Image(s) inside Chris Paul - Nba Live 15 Vs 2k15
New reply 25 minutes ago - 56 comments - by MGz
  Iggy Tape Coming After All? Signed Her Rights Away
New reply 11 minutes ago - 63 comments - by kushbleezy412
 NBA Dennis Rodman Leaving Usa To Visit With Leaders Of Isi...
New reply 27 minutes ago - 52 comments - by weeknd44
 Video inside 50 Cent's Grandmother Has Passed Away (rip)
New reply 13 minutes ago - 119 comments - by PyrexVisionary
 NFL What Did We Learn In Nfl Week 2?
New reply 36 minutes ago - 54 comments - by Sivraj
 Image(s) inside I'm Just Going To Leave This Here...
New reply 21 minutes ago - 79 comments - by jeehtoven
  Gucci Mane Sentenced To Additional Three Years In Prison
New reply 39 minutes ago - 93 comments - by youngige

Like BX on Facebook Follow BX on Twitter
5,766 fans of BX | none new today 4,746 following | none new today

hot topic blog       hip-hop   |   sports   |   movies   |   games   |   news   |   wild'ish   |   gear   |   rides   |   tech

contact us   |   mobile   |   privacy statement

 Boxden.com. 1998 - end of time.