b o x d e n hiphop sports wild'ish games movies news eyecandy tech gear rides
trending now hot topics today top last 48 hours all sections videos pics tracks headlines  

GTA 4 Funny Police de@th By Crazy Citizen
whats popular right now

people viewing this topic:   (0 members and 1 guests)  
 
 

Boxden.Com - Stay First. Follow BX. > BX Table Of Contents > The Hip-Hop Spot > Wild videos, news, and other media
  
    
          join bx

share this topic »   Share this on Twitter Share this on Facebook
 GTA 4 Funny Police de@th By Crazy Citizen
topic by Lex Lossis - 07-22-2012, 05:21 PM


jacked from the MISC.






> GTA 4 Funny Police Death By Crazy Citizen - Photo posted in Wild videos, news, and other media | Sign in and leave a comment below!


The following 4 BX residents gave props to Lex Lossis (Sent To 8,947 Subscribers)  beast1412 (07-23-2012) , ColeWorld (07-23-2012) , HEAT HOT TOPIC (Blog'd,RSS'd,Tweet'd and Facebook'd)  (07-23-2012) , servesurite (07-23-2012)

15 comments for "GTA 4 Funny Police de@th By Crazy Citizen"


 07-23-2012, 05:39 PMonline - #2
Mikey c 

  d 
space
$1,143 | 4746791
Shouldn't have hit that ni##a's whip.
 07-23-2012, 07:34 PMaway - #3
BALLONHOES 2 heat pts

  d 
space
$1,860 | 8177093
Yall so obsessed with de@th and violence these days..... smh
 07-23-2012, 07:41 PMaway - #4
~ KiLLa KaZi ~ 

  d 
space
$4,676 | 13865033
Originally Posted by BALLONHOES
Yall so obsessed with de@th and violence these days..... smh
 07-23-2012, 08:39 PMonline - #5
Lil Jay 25 heat pts25

  d 
space
$7,132 | POWERFUL
hahaha, i think the best part is the cop arresting the other citizen on top of the car at the end!!
 07-23-2012, 08:41 PMaway - #6
Bruce Leeroy 

  d 
space
$14,888 | POWERFUL
That ni##a was mad he got his whip clipped
 07-23-2012, 08:44 PMaway - #7
~ KiLLa KaZi ~ 

  d 
space
$4,676 | 13865033
Originally Posted by Lil Jay
hahaha, i think the best part is the cop arresting the other citizen on top of the car at the end!!
didn't even see that @ first lasdmfaodsfmlamfao
 07-23-2012, 09:16 PMaway - #8
P DRILLA 80 heat pts80

  d 
space
$8,498 | POWERFUL


i break gta out every so often and run thru it...its that time again
 07-23-2012, 09:45 PMonline - #9
beast1412 38 heat pts38

  d 
space
$4,197 | POWERFUL
Originally Posted by Lil Jay
hahaha, i think the best part is the cop arresting the other citizen on top of the car at the end!!
 07-23-2012, 10:26 PMaway - #10
Bkjj11 428 heat pts428

  d 
space
$43,198 | POWERFUL
Originally Posted by Lil Jay
hahaha, i think the best part is the cop arresting the other citizen on top of the car at the end!!
 07-23-2012, 11:00 PMaway - #11
davon4204 6 heat pts

  d 
space
$12,155 | POWERFUL
they done came along way with video games.
 07-24-2012, 12:13 AMonline - #12
ddash 1 heat pts

  d 
space
$16,813 | POWERFUL
haahahahhahahahahahhahahahahahahahahaha

GTA>>>>>>>>>>>>>>>>>

I swear I roam around more on GTA than doing actual missions.

Cant wait for GTA 5
 07-25-2012, 01:38 AMaway - #13
Lex Lossis 50 heat pts50

  d 
space
$23,824 | POWERFUL
they will for GTA 5. im sure of it
 07-25-2012, 01:49 PMaway - #14
madara122784 

  d 
space
$26 | 105504
lmao wow
 


 



NBA Rudy Gay with The Dunk of The Year: Nasty 360 Baseline D..
91 comments
BOX Breaking: TMZ reporting Mayweather Pacquiao is Confir..
192 comments
50 Cent apologizes to Tatted Up Holly via Instagram. Later dele..
143 comments
 Image(s) inside The Man/homie Suge Knight Allegedly Ran Over & Kil...
New reply 13 seconds ago - 72 comments - by youngmic
 Article inside ‘american Sniper’ Overtakes ‘saving Private Ryan’ As N...
New reply 17 minutes ago - 69 comments - by Steve
 audio inside What Are Some Of The Best Songs To Smoke To?!...
New reply 2 minutes ago - 94 comments - by SPLITP
 Video inside The Official Dying Light Thread (ps4, Xbox One, Pc)
New reply 21 minutes ago - 93 comments - by Remy Lebeaw
 Image(s) inside Lmfao @ Meek Mill Clowning 50 Cent By Giving Trey Song...
New reply 6 minutes ago - 264 comments - by PyrexVisionary
 NBA Demarcus Cousins Calls Out Writer Who Guaranteed He'd ...
New reply 29 minutes ago - 68 comments - by Steve
 NBA Atl's Win Streak Will Come To An End Tonight.
New reply 7 minutes ago - 154 comments - by eaglesfan21
 NBA Damian Lillard Is So Salty
New reply 54 minutes ago - 74 comments - by King Henry
last 48 hours

like bx on facebook


follow bx on twitter
5,931 fans of BX | none new today 4,906 following and 2 new today

hot topic blog   »    hip-hop   |   sports   |   movies   |   games   |   news   |   wild'ish   |   gear   |   rides   |   tech

contact us   |   mobile   |   privacy statement

© Boxden.com. 1998 - end of time.