This is BX @ Boxden.com


animals try to make sense of a mirror in the forest.


 animals try to make sense of a mirror in the forest.
topic by Jetblack - 02-15-2013, 10:00 AM - Boxden > Wild videos, news, and other media











share this topic »   Share this on Twitter Share this on Facebook

21 comments for "animals try to make sense of a mirror in the forest."


 02-15-2013, 04:46 PMaway - #2
RJ96 8 heat pts

  d 
space
$12,522 | POWERFUL
the elephant was shook as #### walking backwards to see if the other elephant might come outta nowhere and jump him

the leopard was playing with himself
 02-15-2013, 06:07 PMaway - #3
Trilluminati GA 343 heat pts343

  d 
space
$30,189 | POWERFUL
 02-15-2013, 06:08 PMaway - #4
ChevyBrah 199 heat pts199

  d 
space
$11,949 | POWERFUL
lol funny
 02-15-2013, 06:11 PMaway - #5
ReppinDaBurghh 51 heat pts51

  d 
space
$41,357 | POWERFUL
I guess that would be pretty damn weird if you had no idea what a mirror was and had never seen yourself before.

That'd be mind blowing to have never seen yourself until you were like a 45 year old man.
 02-15-2013, 06:30 PMaway - #6
Alixix 26 heat pts26

  d 
space
$3,552 | POWERFUL
some animals aren't able to recognize themselves in the mirror lol
 02-15-2013, 06:47 PMaway - #7
Di Warlord 6 heat pts

  d 
space
$4,554 | 8872149
lol the leopard one was funny, had the other leopard standing back in the distance in amazement like

this kinda reminds me of dogs, sometimes when they walk past a mirror they aren't too familiar with they stare and bark at themselves or sniff around to see what the deal is
 02-15-2013, 11:22 PMaway - #8
dbailey86 

  d 
space
$1,236 | 1615101
lol my man came out the bushes tryna play....

and like wtf is that
 02-15-2013, 11:25 PMaway - #9
WMYakballzWM 4 heat pts

  d 
space
$3,439 | 0
haha that leopard trollin himself and the elephant was so shook hahahahhahahaha
 02-15-2013, 11:51 PMaway - #10
OpeeFaSho 

  d 
space
$1,020 | 2122183
Originally Posted by dbailey86
lol my man came out the bushes tryna play....

and like wtf is that
 02-16-2013, 01:28 AMonline - #11
OldeEnglish22oz 5 heat pts

  d 
space
$15,926 | POWERFUL
Imagine that, see a ni##a walking try to walk up to him and say whats up, maybe give him some dap... and next thing you know, it's you. Walk away feeling stupid as ####.
 02-16-2013, 03:53 AMaway - #12
itzjustlogic 50 heat pts50

  d 
space
$1,117 | POWERFUL
First leopard was a black inside looking like Wtf?
His mans must have been white inside talking about interesting let me investigate.
At one point dude was its cool man check it out.
Black leopard hit him with the Na I'm good hommie, ima holla atcha lata.
 02-16-2013, 04:10 AMaway - #13
Jesszman 2160 heat pts2160

  d 
space
$29,253 | POWERFUL
Originally Posted by Di Warlord
lol the leopard one was funny, had the other leopard standing back in the distance in amazement like

this kinda reminds me of dogs, sometimes when they walk past a mirror they aren't too familiar with they stare and bark at themselves or sniff around to see what the deal is
The 1st leopard must've been scared as hell when the second one jumped at him.
 02-16-2013, 08:20 AMaway - #14
Chief Dee 6 heat pts

  d 
space
$10,209 | POWERFUL
Originally Posted by Alixix
some animals aren't able to recognize themselves in the mirror lol
This is true for alot of species but not animals from Latin America. Latino animal from Puerto Rico or the Dominican Republic have been known to fall in love with themselves after seeing their reflection in the mirror, a trait learned from the Spanish Conquistadors .
 02-16-2013, 08:33 AMaway - #15
savagechico 

  d 
space
$400 | 647587
That other leopard came outta nowhere like "you know these ni##az b"
 02-16-2013, 09:15 AMaway - #16
Alixix 26 heat pts26

  d 
space
$3,552 | POWERFUL
Originally Posted by Chief Dee
This is true for alot of species but not animals from Latin America. Latino animal from Puerto Rico or the Dominican Republic have been known to fall in love with themselves after seeing their reflection in the mirror, a trait learned from the Spanish Conquistadors .
not sure if serious
 02-16-2013, 03:32 PMaway - #17
unclejuju 1 heat pts

  d 
space
$877 | 3880873
elephant like 'ay yall quit bull####ting'
 02-16-2013, 04:11 PMonline - #18
Aesop730 8 heat pts

  d 
space
$13,194 | POWERFUL
Originally Posted by dbailey86
lol my man came out the bushes tryna play....

and like wtf is that
Word.
 02-17-2013, 11:06 AMaway - #19
NAKHI ALLAH 1 heat pts

  d 
space
$5,480 | POWERFUL
####s is funny but the comments are even funnier
 02-17-2013, 03:39 PMaway - #20
Trilluminati GA 343 heat pts343

  d 
space
$30,189 | POWERFUL
Originally Posted by dbailey86
lol my man came out the bushes tryna play....

and like wtf is that
Originally Posted by savagechico
That other leopard came outta nowhere like "you know these ni##az b"
 
 


Go Back   Boxden.Com - Stay First. Follow BX. > BX Table Of Contents > The Hip-Hop Spot > Wild videos, news, and other media
    
         

 



Latest hot topics on fire the past 48 hrs
Image inside  Norris Cole New Jump-Off
79 comments
The Sopranos Ending 7 years later
52 comments
Image inside  A New NBA Live Screenshot
67 comments
 Image(s) inside Suge Knight Was Shot To Stop Release Of His Tell All B...
New reply 4 minutes ago - 54 comments - by Avon_Barksdale
 Image(s) inside Chiwire Season 7?: Opps Shot At Bosstop 16 Times
New reply 28 minutes ago - 103 comments - by NoLastName
 NFL So Which Team Is Gonna Sign Aaron Hernandez When He Ge...
New reply 6 minutes ago - 64 comments - by Stackz
 NFL Nfl Giving Lifetime Ban For 2nd Domestic Violence Offe...
New reply 29 minutes ago - 136 comments - by prettyklever
 NFL Mike Vick Feels A Type Of Way
New reply 7 minutes ago - 59 comments - by tredub
 NCAAF Breaking : Usc Db Shaw Admitted To Lying About Ankle I...
New reply 36 minutes ago - 91 comments - by drama_kiNg
 Article inside Joe Budden Tweeting From Jail. :deadpg:
New reply 11 minutes ago - 85 comments - by Yung Dilla
 Video inside Charlamagne "snoop Is An Icon. Everyone Knows Sno...
New reply 36 minutes ago - 88 comments - by yo0123yo

Like BX on Facebook Follow BX on Twitter
5,766 fans of BX | none new today 4,746 following | none new today

hot topic blog   »    hip-hop   |   sports   |   movies   |   games   |   news   |   wild'ish   |   gear   |   rides   |   tech

contact us   |   mobile   |   privacy statement

© Boxden.com. 1998 - end of time.