This is BX @ Boxden.com


Sep 27 - Expensive $25 scratch-off Florida lottery ticket marks 25 years


 Sep 27 - Expensive $25 scratch-off Florida lottery ticket marks 25 years
topic by Sam Rothstein - 09-27-2012, 07:58 AM - Boxden > BX Daily Bugle - news and headlines





TALLAHASSEE, Fla. - The Florida Lottery is selling the most expensive ticket ever in its nearly 25 year history.

The Lottery on Tuesday began selling a $25 scratch-off ticket that resembles the first "Millionaire" game launched back in 1988. The ticket will be sold between now and December as part of an anniversary promotion.

Lottery officials said the new $25 ticket has the best odds of winning of any of its current scratch-off tickets. There is $290 million that has been set aside for prizes - including 25 prizes ranging from $1 million to $5 million.

Those without a winning ticket will have an opportunity to enter a second-chance promotion also connected with the Lottery's 25th anniversary.

Some Republican legislators in the past have criticized the Lottery for selling high price tickets.
Read more: Expensive $25 scratch-off Florida lottery ticket marks 25 years, resembles first 'Millionaire' game


Latest News Hot Topics    share this topic    Share this on Twitter Share this on Facebook

41 comments for "Sep 27 - Expensive $25 scratch-off Florida lottery ticket marks 25 years"


 09-27-2012, 07:59 AMaway - #2
Sam Rothstein 73 heat pts73

  d 
space
$41,882 | POWERFUL
Going to purchase me one of these soon, I know one of those million dollar tickets have to be in the Tampa area. ####, all I need is 50k.
 09-27-2012, 11:32 AMaway - #3
DreamChasers 67 heat pts67

  d 
space
$5,154 | POWERFUL
lol chicago has $30 , step ur game up

 09-27-2012, 04:29 PMonline - #4
BunDLeZ 

  d 
space
$3,191 | 3410635
Nice!!! Looks like im stealin a rack of these
 09-27-2012, 04:55 PMaway - #5
haterade2885 1 heat pts

  d 
space
$2,630 | 6613939
Originally Posted by BunDLeZ
Nice!!! Looks like im stealin a rack of these
why would you steal a rack of those? like no ones gonna notice theyre missing, or when you come to collect with a stolen ticket?

then when you get caught you rat on your friend that sells you weed.

smh

 09-27-2012, 05:16 PMaway - #6
Friday 1 heat pts

  d 
space
$616 | 1777286
30 dollar tickets are not fun, you need that bank roll to keep playing those. lose 4 in a row, thats $120 and you wanna play that 5th, 6th, etc....
 09-27-2012, 05:38 PMaway - #7
Sam Rothstein 73 heat pts73

  d 
space
$41,882 | POWERFUL
I copped one. Will see what's up later tonight.
 09-27-2012, 06:12 PMonline - #8
MegaTON 18 heat pts18

  d 
space
$23,386 | POWERFUL
Originally Posted by DreamChasers
lol chicago has $30 , step ur game up

hell yeah dude $30 - $25... man they got a long way to go to catch up to #### town
 09-27-2012, 07:37 PMaway - #9
Joehook 3 heat pts

  d 
space
$7,195 | POWERFUL
Originally Posted by haterade2885
why would you steal a rack of those? like no ones gonna notice theyre missing, or when you come to collect with a stolen ticket?

then when you get caught you rat on your friend that sells you weed.

smh

Wtf? That 2nd part is so random
 09-27-2012, 07:39 PMaway - #10
DarkSidesHero 304 heat pts304

  d 
space
$8,934 | POWERFUL
NY has had $30 scratch offs for a minute. I pray I win on this one day

 09-27-2012, 07:43 PMaway - #11
LexHeyden 7 heat pts

  d 
space
$6,073 | POWERFUL
Saw a chick I work with buy 3 $10 scratch offs, hit for $1200 and proceed to buy more. This chick used to take her bonus and hit the casino, just one of those people addicted to gambling more than winning.
 09-27-2012, 07:46 PMaway - #12
DatBrownDood 94 heat pts94

  d 
space
$25,150 | POWERFUL
Originally Posted by DreamChasers
lol chicago has $30 , step ur game up



what i was gonna post

i guess most expensive in florida
 09-27-2012, 07:46 PMaway - #13
Sam Rothstein 73 heat pts73

  d 
space
$41,882 | POWERFUL
I will be buying another one of these tickets, YOLO.
 09-27-2012, 07:46 PMaway - #14
Spoken210 4 heat pts

  d 
space
$2,670 | 6674791
lol texas has like 4 different $50 ones
 09-27-2012, 08:16 PMaway - #15
HeyCobra 7 heat pts

  d 
space
$2,997 | 13496345
i go for the $5 ones, buy 4 of those win 10,000 a month for life.

one of my boys cousins won the $2, $1,000 a week for life
 09-27-2012, 08:52 PMonline - #16
duval88 3 heat pts

  d 
space
$5,109 | 19955104
Originally Posted by Sam Rothstein
I will be buying another one of these tickets, YOLO.


gonna have to cop me a couple too
 09-27-2012, 09:14 PMaway - #17
WOODS5000 

  d 
space
$1,937 | POWERFUL
Originally Posted by Spoken210
lol texas has like 4 different $50 ones
Yep sure do...
 09-27-2012, 09:28 PMaway - #18
Lavares 19 heat pts19

  d 
space
$9,779 | POWERFUL
and they say we aint getting money.....
 09-27-2012, 09:36 PMaway - #19
swyshasweets 

  d 
space
$1,779 | 2714480
Originally Posted by BunDLeZ
Nice!!! Looks like im stealin a rack of these
yeah cuzz they dont have serial numbers....go try n cash ....


if ya stole a rack that wasnt scanned in


or if ya did ####s tracked....i have worked around lottery
 09-27-2012, 11:03 PMaway - #20
leem26vtec 2 heat pts

  d 
space
$588 | 2268232
Originally Posted by Sam Rothstein
Going to purchase me one of these soon, I know one of those million dollar tickets have to be in the Tampa area. ####, all I need is 50k.
same here, Im also in Hillsboro county.
 
 


Go Back   Boxden.Com - Stay First. Follow BX. > BX Table Of Contents > BX Daily Bugle - news and headlines
    
         

 



Latest hot topics on fire the past 48 hrs
Image inside  Images of Ben Afleck's Costume In Full Color from Bat..
65 comments
Image inside  Which games are gonna flop in October n November? Too..
64 comments
Video inside  "NBA Street Vol. 2" Repped for the Old School.
74 comments
 NFL Robert Griffin Iii Gives Himself New Nickname
New reply 25 seconds ago - 185 comments - by italiansteve
 Image(s) inside Dj Mustard - 10 Summers (album Tracklist)
New reply 8 minutes ago - 93 comments - by Fresh Whyte
 Image(s) inside Bx You Smashing Or Not???
New reply 2 minutes ago - 190 comments - by tokinjohn
 Image(s) inside Joe Budden And Ransom Reunite After 7 Years
New reply 11 minutes ago - 134 comments - by Hieroglyphic
 Image(s) inside Soulja Boy Caught Flexin'
New reply 5 minutes ago - 215 comments - by SeattleWon
 Image(s) inside Minister Louis Farrakhan Unveils Essay Praising Jay El...
New reply 25 minutes ago - 63 comments - by Avon_Barksdale
 Image(s) inside Ridley Scott's Exodus: Gods And Kings, Has The Most Bl...
New reply 8 minutes ago - 226 comments - by Marccoogs19
 Video inside Yg Bicken Back Bein Bool Video
New reply 38 minutes ago - 94 comments - by SM

Like BX on Facebook Follow BX on Twitter
5,756 fans of BX | none new today 4,746 following | none new today

hot topic blog       hip-hop   |   sports   |   movies   |   games   |   news   |   wild'ish   |   gear   |   rides   |   tech

contact us   |   mobile   |   privacy statement

 Boxden.com. 1998 - end of time.