This is BX @ Boxden.com


xbox 360 SLIM error e82 ??


 xbox 360 SLIM error e82 ??
topic by BMAN626 - 09-23-2010, 01:37 AM - Boxden > XBOX ONE & 360 Lounge


JUST GOT THIS !! LIKE 2 MONTHS AGO HOW DO I FIX THIS !! ANYBODY GOT THE SAME PROBLEM????????


share this topic »   Share this on Twitter Share this on Facebook

32 comments for "xbox 360 SLIM error e82 ??"


 09-23-2010, 02:43 AMonline - #2
LaRy BLanco 362 heat pts362

  d 
space
$29,835 | POWERFUL


wtf is that???


son u scaring the shyt out me right now. I kno I talk alot of shyt about ps3 but if my 360 slim !!s up im done wit xbox and ill def. be coppin 1

Last edited by LaRy BLanco; 09-23-2010 at 02:46 AM..
 09-23-2010, 02:48 AMaway - #3
Pyro911 3 heat pts

  d 
space
$8,348 | 16135642
*holds Slim close to chest* no wtf is that !!? Keep your !! away from mine. *Avoids TS on XBL*
 09-23-2010, 03:29 AMonline - #4
LaRy BLanco 362 heat pts362

  d 
space
$29,835 | POWERFUL
Originally Posted by Pyro911
*holds Slim close to chest* no wtf is that !!? Keep your !! away from mine. *Avoids TS on XBL*




nah but u should call M$ atleast theyll fix it free

sux u wont b able to use ur shyt for a couple of weeks thou
 09-23-2010, 06:05 AMaway - #5
JoeDoe22 41 heat pts41

  d 
space
$3,742 | POWERFUL
Take it back.
 09-23-2010, 06:39 AMaway - #6
infam0uskills 4 heat pts

  d 
space
$4,727 | 16644227
30day return policy?
 09-23-2010, 08:15 AMaway - #7
carloshoopla 1 heat pts

  d 
space
$705 | 1854334
^^^ Its one year for the Slim
 09-23-2010, 08:18 AMonline - #8
ChevyBrah 190 heat pts190

  d 
space
$10,430 | POWERFUL
damn i was gonna cop too
 09-23-2010, 08:59 AMaway - #9
infam0uskills 4 heat pts

  d 
space
$4,727 | 16644227
I read that error e82 is a message that comes up to tell you your xbox is getting too hot.

So try turning it off and turn it back on once the red lights stop flashing.
 09-23-2010, 05:47 PMaway - #10
BMAN626 21 heat pts21

  d 
space
$5,698 | 17699310
the thing is i barley play that !!...i work a grip so i dont have alot of time to play and yea when i do play ill play for 2 or 3 hours but i have only had that !! for like 2 months so im on the phone with ms right now
 09-23-2010, 06:45 PMaway - #11
creep 14 heat pts14

  d 
space
$6,736 | 17535542
damn M$ when are you going to get !! right.
 09-23-2010, 06:50 PMaway - #12
JCSIII 61 heat pts61

  d 
space
$6,532 | POWERFUL
Why the !! is it hot? I think you should keep it in a open area for ventilation.
 09-23-2010, 07:04 PMaway - #13
606robin 5 heat pts

  d 
space
$1,793 | 6144645
Damn my friends 360 slim just got it as im reading wtf
 09-23-2010, 10:31 PMaway - #14
~ KiLLa KaZi ~ 

  d 
space
$4,485 | 12696114
the !!in !! shouldn't be gettin "hot" to begin with...when I copped tha *newer* Jasper chip/360 back in Feb. I used to play MW2 from 9pm to 5am and that !! never got "hot, hot" Micro$oft are some !!in squares that's all you would think they fixed that overheating !! by now.. I was going to cop a slim for 199$ but !! dat !! now..i'm keepin' tha regular 360 (no need to fix something that's not broke)

I hope ur !! gets str8 tho..Micro$oft really needs to quit with the bull!!, seriously lololol
 09-24-2010, 02:12 PMaway - #15
Monolith 

  d 
space
$627 | 766586
MS always was a software company after all. When it comes to hardware Microsoft is another story.
 09-24-2010, 03:02 PMonline - #16
Daddy Black 2 heat pts

  d 
space
$5,268 | 11624364
Yes its really that bad unfourtunately. Ive fixed my xbox 360 numerous times for that heat !!. Now i have to play it with the casing off or it will red ring, been like that for months.
 09-25-2010, 01:26 AMaway - #17
~ KiLLa KaZi ~ 

  d 
space
$4,485 | 12696114
Originally Posted by legendisdope
dat !! sucks man, now every time i turn my slim on i get a little scared lol.. might just sell dis !!
 09-25-2010, 02:49 AMonline - #18
jtdatruth 2 heat pts

  d 
space
$1,369 | 6718891
damn hope u can get that !! fixed homie i would be pissed if i just spent all that money and it was !!in up already...i swear i must of got my 360 from the one good batch that ms made cause i still got the original 360 that i bought the first week they were released and never had a problem with it to this day ...i hope i didnt just jinx myself
 09-25-2010, 03:03 AMonline - #19
LaRy BLanco 362 heat pts362

  d 
space
$29,835 | POWERFUL
Originally Posted by jtdatruth
damn hope u can get that !! fixed homie i would be pissed if i just spent all that money and it was !!in up already...i swear i must of got my 360 from the one good batch that ms made cause i still got the original 360 that i bought the first week they were released and never had a problem with it to this day ...i hope i didnt just jinx myself


dog... I aint tryin to call u a liar but


GTFO
 09-25-2010, 04:02 AMaway - #20
Big Louie Guwop 54 heat pts54

  d 
space
$5,354 | POWERFUL
Originally Posted by jtdatruth
damn hope u can get that !! fixed homie i would be pissed if i just spent all that money and it was !!in up already...i swear i must of got my 360 from the one good batch that ms made cause i still got the original 360 that i bought the first week they were released and never had a problem with it to this day ...i hope i didnt just jinx myself
cmon son
 
Thread Tools
Display Modes

 


Go Back   Boxden.Com - Stay First. Follow BX. > BX Table Of Contents > BX GameSpot > XBOX ONE & 360 Lounge
    
         
Mark Forums Read

 



Latest hot topics on fire the past 48 hrs
NBA One NBA Exec on Miami Heat outside of Lebron: “No one’s ..
58 comments
NFL Chris Johnson to the Jets
70 comments
NFL Josh Freeman to the Giants
56 comments
 Video inside So The Boy August Alsina Just G Checked 106 And Park L...
New reply 40 seconds ago - 189 comments - by Adwerdz
 NBA Yo Wiggins Is Fuggin Shredded Tho.. (pic)
New reply 8 minutes ago - 67 comments - by WADECOUNTY
  All Next Gen Console Owners: System Off Or Standby
New reply 1 minute ago - 63 comments - by Soraci7
  U Know Something’s Wrong When Niggas R Gettin Shot &am...
New reply 11 minutes ago - 67 comments - by CrunchTime CDN
 Video inside 50 Cent Hot 97 Interview(full): Talks Beef, Aa, Ross, ...
New reply 1 minute ago - 122 comments - by A.Dot789
 Article inside Wu-tang-affiliated Rapper Cuts Off His Own Peni$, Jump...
New reply 11 minutes ago - 70 comments - by A.Dot789
 Video inside Little Girl Gets Jealous And Gets Played
New reply 5 minutes ago - 64 comments - by dloc757
 Video inside So Wiz Khalifa Just Released The Second Biggest Anthem...
New reply 14 minutes ago - 69 comments - by BLUE JACK$ON

Like BX on Facebook Follow BX on Twitter
5,699 fans of BX and 3 new today 4,653 following | none new today

hot topic blog   »    hip-hop   |   sports   |   movies   |   games   |   news   |   wild'ish   |   gear   |   rides   |   tech

contact us   |   mobile   |   privacy statement

© Boxden.com. 1998 - end of time.