Boxden hiphop sports wild'ish games movies news eyecandy tech gear rides
trending now popular today #top20 top last 48hrs all sections videos pics tracks headlines

So I saw this gentleman at the apple store yesterday...

whats popular right now | see more
most viewed right now
277 viewing
Image inside Wtf color is this dress?  
143 comments
most viewed right now
92 viewing
NBA NBA on TNT: Golden State Warriors vs Cleveland Cavaliers
477 comments

top in section
51 viewing
Image inside Alley boy beat up then taunts lil phats death
top in hiphop
top in section
23 viewing
Video inside Mortal Kombat X - Brutalities
top in games

people viewing this topic:   (0 members and 1 guests)  
 
 

let em know » Share this on TwitterShare this on Facebook
 So I saw this gentleman at the apple store yesterday...
topic by hush956 - 07-04-2013, 09:04 PM


> So I saw this gentleman at the apple store yesterday... - Photo posted in BX Tech | Sign in and leave a comment below!


The following 5 BX residents gave props to hush956 (Sent To 9,842 Subscribers)  Andrefrbk (07-05-2013) , oggeenice (07-05-2013) , Redplayboy313 (07-07-2013) , HEAT HOT TOPIC (Blog'd,RSS'd,Tweet'd and Facebook'd)  (07-04-2013) , [MK] (07-05-2013)

32 comments for "So I saw this gentleman at the apple store yesterday..."

- To post a comment, join the squad -


 07-04-2013, 09:10 PMonline - #2
all3rd 405 heat pts405 space
$50,066 | POWERFUL
 07-05-2013, 12:16 AMonline - #3
[MK]  space
$2,475 | 7424440
This ain't Antiques Road Show lmao
 07-05-2013, 12:27 AMaway - #4
BCB 15 heat pts15 space
$2,405 | 8520008
thats a big step for dude. He was probably about to upgrade and was told about all the new advancements and was sent to apple store. Hope they got ems on standby once he learn about touch screens and all the new ish they packed into a tablet and notebook now. lol
 07-05-2013, 12:27 AMaway - #5
fcm415  space
$579 | 1701170
Aaawe gramps with the high tech.
 07-05-2013, 12:55 AMaway - #6
TniaS 7 heat pts space
$3,512 | 9720063
Something my grandpa would do.... Take in the Attari to get fixed and they show him the PS4 damn lol
 07-05-2013, 02:09 AMaway - #7
Sleazy 2 heat pts space
$2,452 | 9838996
Originally Posted by BCB
thats a big step for dude. He was probably about to upgrade and was told about all the new advancements and was sent to apple store. Hope they got ems on standby once he learn about touch screens and all the new ish they packed into a tablet and notebook now. lol
what the hell are you talking about
 07-05-2013, 02:36 AMaway - #8
S|S  space
$11,589 | POWERFUL
that's terrible.
 07-05-2013, 03:30 AMonline - #9
KREW 2 heat pts space
$3,936 | POWERFUL
Bet the techs didn't know what the fu*k to do
 07-05-2013, 04:05 AMaway - #10
Niruggg 137 heat pts137 space
$12,142 | POWERFUL
i was at the apple store last night they told me they couldn't fix my 120gb iPod cause it was over 5 yrs old they didn't have the parts…i.e. he's fu*ked
 07-05-2013, 11:22 AMaway - #11
popsjenkins 26 heat pts26 space
$2,661 | POWERFUL
I hope he's not upgrading because I know I'm gonna get that call like "how do I turn on this damn thing!! I got a new iapple and it's just a screen, where is the button?!"

I hate old people and technology
 07-05-2013, 11:43 AMaway - #12
iBoxden 24 heat pts24 space
$2,543 | 20972751
Originally Posted by [MK]
This ain't Antiques Road Show lmao
 07-05-2013, 02:02 PMaway - #13
Opm  space
$1,344 | 3334210
goes in and wants to transfer all his pictures.
 07-05-2013, 02:30 PMaway - #14
Nautilus O 12 heat pts12 space
$7,519 | POWERFUL
I want to know which one of his grandkids told him to do that

They probably sold him a ipod touch, and he still in the parking lot trying to turn it back on.
 07-05-2013, 02:33 PMaway - #15
YoungRockJizzay  space
$935 | 2535771
Old dude is trollin hard af! Lol
 07-05-2013, 03:33 PMaway - #16
Killa Kwamz 1 heat pts space
$3,741 | 0
gramps prolly spent hella cake for that piece back in the day,
 07-05-2013, 03:41 PMaway - #17
Andrefrbk 802 heat pts802 space
$19,382 | POWERFUL
Nicca wanted to know why his iphone wont sync.
 07-05-2013, 03:44 PMaway - #18
ReppinDaBurghh 53 heat pts53 space
$45,089 | POWERFUL
Originally Posted by KREW
Bet the techs didn't know what the fu*k to do
That's what I was gonna say
 07-05-2013, 04:00 PMonline - #19
BaconGod 4 heat pts space
$2,642 | 9023154
Originally Posted by Andrefrbk
Nicca wanted to know why his iphone wont sync.
this whole thread
 07-05-2013, 04:59 PMaway - #20
fat_boyy21 260 heat pts260 space
$8,090 | POWERFUL
he just wants attention... no wonder why people on this site act the way they do
 

Home > BX Table Of Contents > BX Tech
  
    
          join bx


 



top last 48 hrs
272 viewing
Image inside  Wtf color is this dress?
133 comments
top last 48 hrs
109 viewing
NBA NBA on TNT: Golden State Warriors vs Cleveland Cavaliers
468 comments
top last 48 hrs
55 viewing
NBA Kobe Bryant Explains Why He Never Got Along With Dwight ..
58 comments
 Video inside Kanye West - All Day
New reply 2 minutes ago - 297 comments - by PBC
 Image(s) inside Alley Boy Beat Up Then Taunts Lil Phats Death
New reply 4 minutes ago - 115 comments - by stansodmg
 Image(s) inside Preview Of Jordan Retros 2015
New reply 3 minutes ago - 67 comments - by MGz
 Image(s) inside All :mjcry: Smileys Post Here
New reply 6 minutes ago - 115 comments - by R4P
 Image(s) inside Feb 25 - Soldier Refuses To Tip Server Because...
New reply 3 minutes ago - 59 comments - by YungPrinceNY
 Video inside Girl Walks Around L.a. With No Pants
New reply 7 minutes ago - 70 comments - by Carlton Black
 Video inside Jas Prince Hey Birdman, Pay Up Now You Only Ge...
New reply 4 minutes ago - 68 comments - by ice wolf
 Video inside Dave Chappelle Gets Viciously Stomped By A Gro...
New reply 13 minutes ago - 80 comments - by Chalky
last 48 hours

like bx on facebook


follow bx on twitter
5,930 fans of BX | none new today 4,901 following | none new today

contact us   |   mobile   |   privacy statement   |  © Boxden.com. 1998 - end of time.