This is BX @ Boxden.com


>>>Official Sprint Rep<<<


 >>>Official Sprint Rep<<<
 12-01-2005, 08:56 PMaway - #41
jBoRiCuA 8 heat pts

  d 
space
$2,410 | POWERFUL
its automatic for every sprint customer....




wuts da difference between the 7500 and the 9000 ? dunno which 1 to get...

Last edited by jBoRiCuA; 12-01-2005 at 08:56 PM..
 12-01-2005, 09:25 PMaway - #42
wut_it_do 

  d 
space
$2,584 | 31681
Originally Posted by jBoRiCuA
its automatic for every sprint customer....

[WEBSITE LINK]


wuts da difference between the 7500 and the 9000 ? dunno which 1 to get...

props i never knew about that part of the website. its gonna be another year for me tho since i gotta get a new phone neways. I wanna leave sprint tho...but its a cold cellular world out there and i dont kno where 2 go
 12-01-2005, 10:04 PMaway - #43
scarface_85 

  d 
space
$58 | 8
So I would have 2 buy a new phone 2 get this deal right?
 12-01-2005, 10:32 PMaway - #44
LilMama209 

  d 
space
$292 | 10231


ringtones, graphics, n more....i found a lotta hip hop/rap ringtones i couldnt find newhere else
 12-01-2005, 10:38 PMaway - #45
wut_it_do 

  d 
space
$2,584 | 31681
Originally Posted by scarface_85
So I would have 2 buy a new phone 2 get this deal right?

yup...n then they do a mail in rebate...which i think is stupid..they should take the discountoff at the register
 12-01-2005, 10:45 PMaway - #46
jBoRiCuA 8 heat pts

  d 
space
$2,410 | POWERFUL
Originally Posted by wut_it_do
yup...n then they do a mail in rebate...which i think is stupid..they should take the discountoff at the register
^^wut i always sed..lol


Originally Posted by LilMama209


ringtones, graphics, n more....i found a lotta hip hop/rap ringtones i couldnt find newhere else
lol...i make ma own ringontez n wallpapers..all u need is..

Ringtones:
Nero Wav Editor
dBpowerAMP Music Converter
Sound Recorder
PureVoice

or a USB Data Cable

Wallpapers:
Adobe Photoshop

seems like alot of work but it aint..maddd ez

Last edited by jBoRiCuA; 12-01-2005 at 10:47 PM..
 12-02-2005, 06:29 AMaway - #47
NaMeLeSs- 54 heat pts54

  d 
space
$6,327 | POWERFUL
Originally Posted by jBoRiCuA
its automatic for every sprint customer....

[WEBSITE LINK]


wuts da difference between the 7500 and the 9000 ? dunno which 1 to get...

the 7500 has the rugged design
Sanyo MM-7500 - the clamshell-designed device will be launched at the price of $379.99 before rebates. Its main features are:

dual color displays
EV-DO high-speed data
1.3 megapixesl camera
GPS
 12-02-2005, 02:19 PMaway - #48
SacarioEpiphany 17 heat pts17

  d 
space
$6,888 | POWERFUL
the mm-9000 is the truth...any suggestions on what type of plan or additional features too add. I have the free incoming for 49.99 with unlimited txt for 5 and sprint power vision plus pack fo 20
 12-02-2005, 02:32 PMaway - #49
jBoRiCuA 8 heat pts

  d 
space
$2,410 | POWERFUL
Originally Posted by NaMeLeSs-
the 7500 has the rugged design
Sanyo MM-7500 - the clamshell-designed device will be launched at the price of $379.99 before rebates. Its main features are:

dual color displays
EV-DO high-speed data
1.3 megapixesl camera
GPS
hmmm...i dun really da 7500...i was acutally holding a 9000 in my hands..looks better dan da 7500..

Originally Posted by DominicanCapo
the mm-9000 is the truth...any suggestions on what type of plan or additional features too add. I have the free incoming for 49.99 with unlimited txt for 5 and sprint power vision plus pack fo 20
it wud b perfect if u had this but itz expensive as fu#k (over $100/month):

-Free Incoming (not sure how much it costs)
-Unlimited after 6:00PM (can sum1 tell me how much diz costs..i got da free after 7:00PM which is $5)
-Internet ($5)
-Unlimited text messages ($10)
-Vision Business Communication Pack ($20)
-ReadyLink
 12-02-2005, 02:59 PMaway - #50
wut_it_do 

  d 
space
$2,584 | 31681
so i solved my prob there sending my a new phone 4 free!!! im so happy!
 12-02-2005, 03:37 PMaway - #51
SacarioEpiphany 17 heat pts17

  d 
space
$6,888 | POWERFUL
Originally Posted by jBoRiCuA
hmmm...i dun really da 7500...i was acutally holding a 9000 in my hands..looks better dan da 7500..



it wud b perfect if u had this but itz expensive as fu#k (over $100/month):

-Free Incoming (not sure how much it costs)
-Unlimited after 6:00PM (can sum1 tell me how much diz costs..i got da free after 7:00PM which is $5)
-Internet ($5)
-Unlimited text messages ($10)
-Vision Business Communication Pack ($20)
-ReadyLink
free incoming plan is 49.99 per month with 300 anytime minutes i think 59.99 fo 500 minutes
 12-02-2005, 04:19 PMaway - #52
NaMeLeSs- 54 heat pts54

  d 
space
$6,327 | POWERFUL
6 pm n/w is 5 dollars extra if you already have it at 7pm, it would be 10 if u currently had the 9pm joint.

Last edited by NaMeLeSs-; 12-02-2005 at 05:12 PM..
 12-02-2005, 05:25 PMaway - #53
jBoRiCuA 8 heat pts

  d 
space
$2,410 | POWERFUL
Originally Posted by NaMeLeSs-
6 pm n/w is 5 dollars extra if you already have it at 7pm, it would be 10 if u currently had the 9pm joint.
werddddddd..so it will b only $5 extra for me!
 12-02-2005, 05:54 PMaway - #54
Bigweezy911 

  d 
space
$872 | 4946275
Ok i got a problem with my nextel, Whenever i go to my grandmothers house i never ever get any service from nextel, i can be there for 3 hours and not get a bar of service for 3 hours. Now i mite be moving in with her, so what i am i supposed to do with a phone that doesnt get service in my own house??
 12-02-2005, 05:59 PMaway - #55
jBoRiCuA 8 heat pts

  d 
space
$2,410 | POWERFUL
Originally Posted by Bigweezy911
Ok i got a problem with my nextel, Whenever i go to my grandmothers house i never ever get any service from nextel, i can be there for 3 hours and not get a bar of service for 3 hours. Now i mite be moving in with her, so what i am i supposed to do with a phone that doesnt get service in my own house??
switch to sprint..ive had sprint for 4 or 5 years..always have service..i even get service down at puerto rico when i go for vacation..

if u switch..u wont have to pay for cancelin ur contract..no actication fees..no extra charges but u will have to run ur credit thru agen..pick a new sprint fone (i dunno if u have to pay full price or u get a rebate..) ontop of dat u gotta pick a new plan for ur service..
 12-02-2005, 06:07 PMaway - #56
Bigweezy911 

  d 
space
$872 | 4946275
ok so i signed a 2 year contract with nextel last december so i have 1 year left, If i switch to sprint i have to sign a brand new contract?
 12-02-2005, 06:09 PMaway - #57
Bigweezy911 

  d 
space
$872 | 4946275
^^^ OH yea, No one gets any service around that area, it doesnt matter what service you have, t mobil cingular nextel none work its like a dead zone
 12-02-2005, 06:10 PMaway - #58
wut_it_do 

  d 
space
$2,584 | 31681
Originally Posted by jBoRiCuA
switch to sprint..ive had sprint for 4 or 5 years..always have service..i even get service down at puerto rico when i go for vacation..

if u switch..u wont have to pay for cancelin ur contract..no actication fees..no extra charges but u will have to run ur credit thru agen..pick a new sprint fone (i dunno if u have to pay full price or u get a rebate..) ontop of dat u gotta pick a new plan for ur service..
dang r u sure u aint the sprint rep...cause u got all da answers :D
 12-02-2005, 06:20 PMaway - #59
jBoRiCuA 8 heat pts

  d 
space
$2,410 | POWERFUL
Originally Posted by Bigweezy911
ok so i signed a 2 year contract with nextel last december so i have 1 year left, If i switch to sprint i have to sign a brand new contract?
^^not sure about this 1 but i think u will have to sign a whole new contract with sprint but i do kno that u wont have to pay nothing to switch over..except the fone and etc..


Originally Posted by wut_it_do
dang r u sure u aint the sprint rep...cause u got all da answers :D
nahh lol..i juz ask the reps a lot of questions since thats wut they get paid for..
 12-02-2005, 06:53 PMaway - #60
NaMeLeSs- 54 heat pts54

  d 
space
$6,327 | POWERFUL
Originally Posted by jBoRiCuA
^^not sure about this 1 but i think u will have to sign a whole new contract with sprint but i do kno that u wont have to pay nothing to switch over..except the fone and etc..




nahh lol..i juz ask the reps a lot of questions since thats wut they get paid for..

yeah good lookin jboricua at holdin down the thread for me, thats whats good check ya pm

Last edited by NaMeLeSs-; 12-02-2005 at 06:58 PM..
 
 


Go Back   Boxden.Com - Stay First. Follow BX. > BX Table Of Contents > BX Tech
    
         

 



Latest hot topics on fire the past 48 hrs
Image inside  Images of Ben Afleck's Costume In Full Color from Bat..
55 comments
Image inside  Which games are gonna flop in October n November? Too..
51 comments
Video inside  "NBA Street Vol. 2" Repped for the Old School.
61 comments
 F/L My Journey....so Far
New reply 1 minute ago - 151 comments - by King Jackson
 NBA Looking Back At It, Was The Miami Heat A Dynasty?
New reply 6 minutes ago - 105 comments - by chrismb
 Image(s) inside Minister Louis Farrakhan Unveils Essay Praising Jay El...
New reply 3 minutes ago - 52 comments - by Avon_Barksdale
 Image(s) inside Bx You Smashing Or Not???
New reply 8 minutes ago - 152 comments - by tokinjohn
 NBA Lebron James Sends Akron Neighbors Cupcakes For Dealin...
New reply 3 minutes ago - 123 comments - by NefDizzle
 Image(s) inside Rare 2pac X Kanye X Jay-z Pictures You've Probably Nev...
New reply 10 minutes ago - 53 comments - by Avon_Barksdale
 Image(s) inside Jul 23 - Meet The 19-year-old Chicago Teen Who May Cur...
New reply 5 minutes ago - 85 comments - by Sin
 Image(s) inside Damn Medium Sean That Bi-ch Broke Up With You 3 Months...
New reply 11 minutes ago - 105 comments - by CrunchTime CDN

Like BX on Facebook Follow BX on Twitter
5,756 fans of BX | none new today 4,746 following | none new today

hot topic blog   »    hip-hop   |   sports   |   movies   |   games   |   news   |   wild'ish   |   gear   |   rides   |   tech

contact us   |   mobile   |   privacy statement

© Boxden.com. 1998 - end of time.