Boxden hiphop sports wild'ish games movies news eyecandy tech gear rides
trending now popular now #top20 top yesterday all sections videos pics tracks headlines

*Official* Post Your Whipz

most watched this minute | see more
most viewed right now
132 viewing
Image inside Hov making history again  
340 comments
most viewed right now
68 viewing
 Video inside Tamar Braxton crying cuz Chris Brown gave her light..
104 comments

top in section
51 viewing
 Article inside 8 rappers that vanished
top in hiphop
top in section
56 viewing
 Video inside Passed Out in the Middle of the Freeway
top in wild'ish

people viewing this topic:   (0 members and 1 guests)  
 
 

let em know » Share this on TwitterShare this on Facebook
 *Official* Post Your Whipz
Unread 01-31-2006, 11:41 AMJoined Jan 2004 - away - #1
247628 pageviews
1505 comments


GhosT  space
avatar space
.:':.Audio King.:':.
space
$7,555 | 10712005
Alright we had problems with this thread before. The only things that will be in this thread will be pics, compliments and "constructive" critism. all hating will be deleted. Since MODS can't warn anymore i will give hate to those who do not follow this simple rule
lets start her out with mine
everything is stock except the stereo

[pic - click to view]



http://www.cardomain.com/ride/584461

i'm trying to update it, i haven't done it for months
one
GhosT
Reply With Quote

1505 comments for "*Official* Post Your Whipz"

- To post a comment, join the squad -


Unread 02-01-2006, 10:30 AMJoined Dec 2004 - away - #2
Drug Dylan 2 heat pts space
avatar space
Need Coke?
space
$4,354 | 14403634
Here is my page, as soon as the weather breaks there will be a ton of updates

Reply With Quote
Unread 02-01-2006, 06:24 PMJoined Mar 2004 - away - #3
IMUSTBEAPIMP 1 heat pts space
avatar space
Senior Member
space
$392 | 1009182
[IMG]
[/IMG]clean


clean


some dumb a.ss white man reading a damn map and wrecked my sh*t, totaled it out, so now finna cop that 07 tahoe plus I'm getting paid
Reply With Quote
Unread 02-01-2006, 06:27 PMJoined Jan 2004 - away - #4
B SQUEEZE  space
avatar space
SuperBrianKlein
space
$1,778 | 8450925
Originally Posted by IMUSTBEAPIMP
[IMG]
[/IMG]clean


clean


some dumb a.ss white man reading a damn map and wrecked my sh*t, totaled it out, so now finna cop that 07 tahoe plus I'm getting paid

man, you must be a pimp
Reply With Quote
Unread 02-01-2006, 06:29 PMJoined Dec 2005 - away - #5
MenaceIISociety  space
avatar space
Senior Member
space
$321 | POWERFUL
^^ aww man thats fu*ked....but damn nice ride b 4 the accident..i

Last edited by MenaceIISociety; 10-29-2007 at 07:38 AM..
Reply With Quote
Unread 02-01-2006, 06:35 PMJoined Mar 2004 - away - #6
IMUSTBEAPIMP 1 heat pts space
avatar space
Senior Member
space
$392 | 1009182
not a pimp just got a nice job and good credit plus always get GAP insurance because that sh*t helps alot, plus watch out for dumbass people on the road
Reply With Quote
Unread 02-01-2006, 09:46 PMJoined Jun 2005 - away - #7
eLČ  space
avatar space
2NR-Second Nature Racing
space
$127 | 379947
real nice mazda there ghost.. mad potential..



^ hasent been updated in a while.. gonna re-do it soon as some good weather rolls in.. get some decent pics of the car.. and of the mods imma be doing right away..
Reply With Quote
Unread 02-02-2006, 11:48 AMJoined Jan 2004 - away - #8
GhosT  space
avatar space
.:':.Audio King.:':.
space
$7,555 | 10712005
Originally Posted by eLČ
real nice mazda there ghost.. mad potential..



^ hasent been updated in a while.. gonna re-do it soon as some good weather rolls in.. get some decent pics of the car.. and of the mods imma be doing right away..
thanks, i just have way to many thing i want to do but not enough time or $ to do em :(
what do you plan on all doing to the celica?
one
GhosT
Reply With Quote
Unread 02-02-2006, 06:26 PMJoined Jun 2005 - away - #9
eLČ  space
avatar space
2NR-Second Nature Racing
space
$127 | 379947
Originally Posted by GhosT
thanks, i just have way to many thing i want to do but not enough time or $ to do em :(
what do you plan on all doing to the celica?
one
GhosT
im really contemplating what to do.. doing alot of research on the 3s-gte.. for the time being i might do ur typical.. custom 2.5" exhaust.. short ram intake.. new boost guage and controller to run at 15 psi.. short throw shifter.. and do some body work on it.. then be classified as your typical ricer lol..

but i was reading on a site, a guy had his mr2 (same engine, 3s-gte.. for anyone who doesnt know lol) running like 700+ rwhp.. so the engines got the potential.. i just gotta figure out how im gonna go about it on the all trac.. prolly do the first step of mods i said.. then look at dropping a bigger turbo.. adding a 3" downpipe.. doing manifold and all that.. really gotta research it some more lol.. but moneys a real restriction right now.. so i can totally relate to ur situation..
Reply With Quote
Unread 02-03-2006, 12:04 AMJoined Jan 2004 - away - #10
GhosT  space
avatar space
.:':.Audio King.:':.
space
$7,555 | 10712005
Originally Posted by eLČ
im really contemplating what to do.. doing alot of research on the 3s-gte.. for the time being i might do ur typical.. custom 2.5" exhaust.. short ram intake.. new boost guage and controller to run at 15 psi.. short throw shifter.. and do some body work on it.. then be classified as your typical ricer lol..

but i was reading on a site, a guy had his mr2 (same engine, 3s-gte.. for anyone who doesnt know lol) running like 700+ rwhp.. so the engines got the potential.. i just gotta figure out how im gonna go about it on the all trac.. prolly do the first step of mods i said.. then look at dropping a bigger turbo.. adding a 3" downpipe.. doing manifold and all that.. really gotta research it some more lol.. but moneys a real restriction right now.. so i can totally relate to ur situation..
i'd do aftermarket turbo, new cams, new headers, new pistons, etc. after you do some of those you'll be sporting a pretty quick whip
one
GhosT
Reply With Quote
Unread 02-11-2006, 03:29 PMJoined Feb 2005 - away - #11
dagreatss  space
avatar space
IDEAL BLACK MALE
space
$4,305 | 63220
98 lincoln towncar

i jus got it a couple weeks ago so im still undecided

about what im gonna do, oh yea the car is dirty

it snowed last night and i aint felt like takin it to get it washed today






















i took pics of the inside of the trunk too but they came out messed up

i got prime real estate back there though, i can fit at least adult bodies

back there. but i was jus thinkin a couple of 15s
Reply With Quote
Unread 02-11-2006, 10:35 PMJoined Oct 2004 - away - #12
uncfan888 3 heat pts space
avatar space
2 claps and a nature boy
space
$16,026 | POWERFUL










Reply With Quote
Unread 02-11-2006, 10:43 PMJoined Mar 2005 - away - #13
circleinsidebox  space
avatar space
Senior Member
space
$1,699 | POWERFUL
97bmw328i
nice kar , occasional electrical problems




Reply With Quote
Unread 02-12-2006, 03:15 AMJoined Apr 2005 - away - #14
Bootup  space
avatar space
Nerd with Money
space
$253 | 478004
2003 Suburban
1998 BMW M3




Reply With Quote
Unread 02-16-2006, 10:51 AMJoined Feb 2005 - away - #15
Fifth  space
avatar space
Colts - Believe in Blue
space
$868 | 363102
heres my ride, bet 1k id smoke anyone in this thread





the rims didnt show up well, there are also black bars inbetween the silver ones, and when i said id smoke anyone in this thread, i meant it, not sure what the actual horsepower of it is, but yeah, its had a lot done to it.

Last edited by Fifth; 02-16-2006 at 10:52 AM..
Reply With Quote
Unread 02-16-2006, 06:46 PMJoined -  - #16
BX Resident  space
avatar space
space
$n/a |



















Reply With Quote
Unread 02-16-2006, 06:48 PMJoined -  - #17
BX Resident  space
avatar space
space
$n/a |
Originally Posted by Fifth
heres my ride, bet 1k id smoke anyone in this thread
the rims didnt show up well, there are also black bars inbetween the silver ones, and when i said id smoke anyone in this thread, i meant it, not sure what the actual horsepower of it is, but yeah, its had a lot done to it.


I don't know whats been done to mines neither, but i'll put you up to that bet, any day of the week
Reply With Quote
Unread 02-17-2006, 05:29 PMJoined Jan 2004 - away - #18
GhosT  space
avatar space
.:':.Audio King.:':.
space
$7,555 | 10712005
Originally Posted by Fifth
heres my ride, bet 1k id smoke anyone in this thread





the rims didnt show up well, there are also black bars inbetween the silver ones, and when i said id smoke anyone in this thread, i meant it, not sure what the actual horsepower of it is, but yeah, its had a lot done to it.
if you don't knwo the HP of your own car after putting a lot of work into it i'd say you don't know enough about cars
one
GhosT
Reply With Quote
Unread 02-18-2006, 11:31 AMJoined Oct 2004 - away - #19
uncfan888 3 heat pts space
avatar space
2 claps and a nature boy
space
$16,026 | POWERFUL
Originally Posted by Fifth
heres my ride, bet 1k id smoke anyone in this thread





the rims didnt show up well, there are also black bars inbetween the silver ones, and when i said id smoke anyone in this thread, i meant it, not sure what the actual horsepower of it is, but yeah, its had a lot done to it.
i'll take that bet.. my car is getting a supercharger put on it right now, then we can run em
Reply With Quote
Unread 02-18-2006, 11:40 AMJoined Nov 2004 - away - #20
FaceMob 2 heat pts space
avatar space
...
space
$6,852 | POWERFUL
Originally Posted by dagreatss
98 lincoln towncar

i jus got it a couple weeks ago so im still undecided

about what im gonna do, oh yea the car is dirty

it snowed last night and i aint felt like takin it to get it washed today






















i took pics of the inside of the trunk too but they came out messed up

i got prime real estate back there though, i can fit at least adult bodies

back there. but i was jus thinkin a couple of 15s
What year? I got the same sh*t, 2001 and midnight blue. You can fit a couple of bodies in the back though.
Reply With Quote
 

Home > all sections > Whipz 'n Stereos
  
    
          join bx


 




that hot ish yesterday


most viewed right now
174 viewing
Article inside 42 ADMITTED False Flag Attacks  
108 comments
@wild'ish
most viewed right now
49 viewing
NBA 2K15 will be $10 on Amazon if James Harden + John Wall..
176 comments
@games
most viewed right now
41 viewing
100: Could you could survive in prison?  
150 comments
@wild'ish
most viewed right now
31 viewing
Video inside The most classic Rap City freestyle ever
127 comments
@hiphop
most viewed right now
22 viewing
Image inside The Beautiful Porsha Williams  
65 comments
@eyecandy
most viewed right now
20 viewing
Image inside Godfather 50 gets at French Montana, Diddy, Ciroc
167 comments
@hiphop
most viewed right now
18 viewing
NBA Karl Anthony Towns per 40 minutes stats are unreal (pic)
56 comments
@sports
most viewed right now
12 viewing
the pimp jenner voodoo curse strikes rob kardashian yet ag..
29 comments
@movies
most viewed right now
12 viewing
NBA BX out here taking L's at Wrestlemania  
90 comments
@sports

^
contact us   |   bx@twitter   |   bx@facebook   |   privacy   |   search   |  © BX 1998-end of time