This is BX @ Boxden.com


Suits


 Suits
 06-29-2012, 06:02 PMaway - #41
Moony Jackson 255 heat pts255

  d 
space
$16,694 | POWERFUL
rachel look even badder this season
 06-30-2012, 01:02 AMaway - #42
rashad0715 76 heat pts76

  d 
space
$10,128 | POWERFUL
Man I'm loving this season. Daniel Hardman can't be trusted! lol I see Harvey's nemesis Tanner from last season will be back. ####'s about to get ugly at the firm.
 07-13-2012, 03:53 AMaway - #43
kyh0mpb 11 heat pts11

  d 
space
$3,000 | POWERFUL
After tonight's episode, I think I'm prepared to move this into my top 5 "dramas" currently on TV.

Only gripe = MORE RACHEL.
 07-13-2012, 03:51 PMaway - #44
rashad0715 76 heat pts76

  d 
space
$10,128 | POWERFUL
Fantastic episode last night. The dialogue was sharp and the one-liners were witty and so damn hilarious. I seriously wanted to take a bite out of Rachel when she was on that ladder. My goodness. lol Donna improvising when Harold nearly walked in on her and Mike was priceless! I loved the scenes with Mike and Louis this week. They were totally in sync. It was funny when he tried to do Mike and Harvey's thing of quoting movies. Amazing how he can go from being likeable to a douche all in one episode! To his credit Louis did swallow his pride to offer Harvey some help with the situation. The way Hardman confronted Jessica and Harvey was intense. Donna is in deep ####. Travis Tanner is a excellent foil for Harvey.
 07-13-2012, 03:55 PMaway - #45
kyh0mpb 11 heat pts11

  d 
space
$3,000 | POWERFUL
I don't know how I feel about Tanner, but agree with everything else. The scene with Louis trying to do the movie quote thing was priceless. Mike and Louis actually ended up having some great chemistry. I thought my opinion about Louis was changing a little bit, and maybe it still has, but then he reverted back to his old ways

The things I would do to Rachel though
 07-13-2012, 04:13 PMaway - #46
rashad0715 76 heat pts76

  d 
space
$10,128 | POWERFUL
Originally Posted by kyh0mpb
I don't know how I feel about Tanner, but agree with everything else. The scene with Louis trying to do the movie quote thing was priceless. Mike and Louis actually ended up having some great chemistry. I thought my opinion about Louis was changing a little bit, and maybe it still has, but then he reverted back to his old ways

The things I would do to Rachel though
She had like a dozen staplers in her desk drawer. lol Definitely use to the young a$sociates getting sprung. Harold brought damn near the whole inventory closet.
 07-13-2012, 04:23 PMaway - #47
kyh0mpb 11 heat pts11

  d 
space
$3,000 | POWERFUL
Originally Posted by rashad0715
She had like a dozen staplers in her desk drawer. lol Definitely use to the young a$sociates getting sprung. Harold brought damn near the whole inventory closet.
I'd have stapled my tongue to her ####





 07-13-2012, 06:40 PMaway - #48
P of MOBB DEEP 6 heat pts

  d 
space
$679 | 4791135
damn I was chattin with a old friend chick and she was telling me about Royal Pains and Suits.. I turned to suits but for some reason it didn't really catch my attention. I'm going to try watching it again
 07-13-2012, 07:20 PMaway - #49
rashad0715 76 heat pts76

  d 
space
$10,128 | POWERFUL
Suits is one of the best shows on TV. I was hooked after the pilot. Season 2 has been great thus far.
 07-14-2012, 06:15 PMaway - #50
dg177bx 25 heat pts25

  d 
space
$7,603 | POWERFUL
damn this #### is getting good. the writers did a superb job with making this season progressive. every episode is on some "oh ####, someone is going to get ####ed, how is he/she going to get out of this one" ####.next episode will be epic
 07-30-2012, 10:14 PMonline - #51
Bedewe22 1 heat pts

  d 
space
$8,075 | POWERFUL
So ni##as ain't watch Suits last week, b?

 07-30-2012, 10:18 PMaway - #52
kyh0mpb 11 heat pts11

  d 
space
$3,000 | POWERFUL
Harvey da Gawd
 07-30-2012, 10:25 PMaway - #53
CTre 13 heat pts13

  d 
space
$25,449 | POWERFUL
Originally Posted by Bedewe22
So ni##as ain't watch Suits last week, b?

Hell Yeah! I had just caught up.. this show is beyond amazing
 07-30-2012, 10:33 PMonline - #54
NBA Brawler 83 heat pts83

  d 
space
$12,050 | POWERFUL
Originally Posted by Manny05
Great show. Thought I was the only one.
This and burn notice>>

Gotta admit covert affairs is not bad either
I JUST started watching Burn Notice this season. Caught up on last season right before the premiere of this season. I been sleeping on that show for yearsI gotta get the other seasons so I can watch those.

As for Suits, I haven't checked it out yet but I will. I knew it would be good and I meant to watch it during the first season but got preoccupied with other shows. I'm definitely gonna check it out though.
 07-30-2012, 11:29 PMaway - #55
crenshaw 

  d 
space
$535 | 781076
Suits one of the best written shows out now... its not often that me and my wife find a show we both dig
 07-31-2012, 12:53 AMaway - #56
stlcardinals19 12 heat pts12

  d 
space
$12,259 | POWERFUL
I don't care how, and I don't care why, but Rachel has been getting finer EVERY. SINGLE. EPISODE!

Oh, and the way Harvey went Batman on Louis had me hyped as ####!
 07-31-2012, 04:23 AMaway - #57
Gottagat 

  d 
space
$10,289 | POWERFUL
didn't know this thread was still going

looks like people caught on
 07-31-2012, 06:03 AMonline - #58
StateProperty88 27 heat pts27

  d 
space
$31,604 | POWERFUL
all in
 07-31-2012, 07:45 AMaway - #59
CTre 13 heat pts13

  d 
space
$25,449 | POWERFUL
Originally Posted by stlcardinals19
I don't care how, and I don't care why, but Rachel has been getting finer EVERY. SINGLE. EPISODE!

Oh, and the way Harvey went Batman on Louis had me hyped as ####!
How will Louis react to Harvey finding out..
 08-02-2012, 07:12 AMonline - #60
StateProperty88 27 heat pts27

  d 
space
$31,604 | POWERFUL
thursday is here
 
 


Go Back   Boxden.Com - Stay First. Follow BX. > BX Table Of Contents > The TV and Movie Spot
    
         

 



Latest hot topics on fire the past 48 hrs
NFL Justin Blackmon Arrest Video - "This Is Gonna Be a Big D..
58 comments
MLB Happy Birthday To The Greatest Baseball Player Who Ever ..
52 comments
NBA Anthony Davis Putting On That Weight (pic)
66 comments
 Image(s) inside Chief Keef Sosa Glo In The 2st Grade
New reply 34 seconds ago - 75 comments - by inetol
  Never Sh-t On Your Lunch Break
New reply 5 minutes ago - 66 comments - by unwittyname2002
 NBA Sources: They About To Get Stephen A Smith Out Of Here
New reply 54 seconds ago - 175 comments - by 44wade
 NBA Ray Allen Leaning Toward Signing With The Cavaliers
New reply 5 minutes ago - 98 comments - by Machiavelli
 Image(s) inside How Smart Are You Bx Niggas!
New reply 1 minute ago - 69 comments - by kingdavid22
  Jul 24 - The Top 10 Most Happy And Un-happy Cities In ...
New reply 8 minutes ago - 97 comments - by RAZAH CUTS
  French Montana: "all Lyrical Rappers I Know Are B...
New reply 3 minutes ago - 90 comments - by reelife
 NFL How Good Can Gerhart Be?
New reply 13 minutes ago - 58 comments - by Fras1788

Like BX on Facebook Follow BX on Twitter
5,756 fans of BX | none new today 4,750 following and 4 new today

hot topic blog       hip-hop   |   sports   |   movies   |   games   |   news   |   wild'ish   |   gear   |   rides   |   tech

contact us   |   mobile   |   privacy statement

 Boxden.com. 1998 - end of time.