This is BX @ Boxden.com


MTV's Parental Control is so blatantly scripted. (Does MTV even try anymore???)


 MTV's Parental Control is so blatantly scripted. (Does MTV even try anymore???)
topic by AlexG1989 - 09-24-2009, 09:28 AM - Boxden > The TV and Movie Spot


Who the #### watches this #### so much that it has gone on as long as it has??? Its obviously scripted, and badly acted out as well.... No one seems geniune.... ####.... its supposed to be reality Tv, what the #### is the point of calling it reality tv if its ####ing fake???


Latest Movies Hot Topics »   share this topic »   Share this on Twitter Share this on Facebook

51 comments for "MTV's Parental Control is so blatantly scripted. (Does MTV even try anymore???)"


 09-24-2009, 09:39 AMaway - #2
.amberlamps. 12 heat pts12

  d 
space
$25,026 | POWERFUL
almost everything on VH1/BET/MTV (VIACOM) is scripted. "Run's House", "Daddy's Girls", "Real Chance of Love", etc. all that #### is mad scripted.
 09-24-2009, 09:46 AMaway - #3
lyrical.obsessi 

  d 
space
$2,495 | 18779116
yup. the reason reality tv isnt being watched by me anymore
its scripted so bad its just looks fake lol..

but its the result of what happens when stations are cheap
and instead of paying for real original programming
they can use reality tv as a excuse to save a few dollars

take a 60 minute show on MTV/VHI etc and add bout 25-30 min
of commercials and thats what you have
 09-24-2009, 09:58 AMaway - #4
JimDinO77 4 heat pts

  d 
space
$15,023 | POWERFUL
that #### is painfully obvious
 09-24-2009, 10:35 AMonline - #5
Ham Rove 1980 heat pts1980

  d 
space
$36,313 | POWERFUL
it makes me mad when i see this, that the execs in charge think im this stupid :banghead:
 09-24-2009, 10:42 AMaway - #6
Yung Dilla 1207 heat pts1207

  d 
space
$41,509 | POWERFUL
lol i know what yall mean lmfao i watch it when its nothing else on and just laugh at the bad acting other then that i don't #### wit it!!!
 09-24-2009, 10:56 AMaway - #7
Bea5T 90 heat pts90

  d 
space
$17,483 | POWERFUL
I remember seeing the same people on next,parental control, and room raiders
 09-24-2009, 11:21 AMaway - #8
topshotta22 

  d 
space
$3,351 | 6529160
yea, the same people are used on all the shows, one of them girls from real world(recent one, wherever it was) i seen her on next, i only ####s with that #### when nothin is on tv, ####'s only entertainin when im high like kite, so i can laugh at the extremely bad actin...hahaha
 09-24-2009, 11:42 AMaway - #9
topshotta22 

  d 
space
$3,351 | 6529160
^yeah no videos, and bet shows the same BET Now, from like 3 years ago, whenever i put on BET, no lie i always see that Young Joc It's goin down vid, or the laffy taffy, this #### came out like 3 yrs ago, only thing to watch on BET is The Game, I only watch MTV for MTV live,(the toronto version) cause Daryn Jones is one of the hosts, and he's pure comedy....
 09-24-2009, 11:53 AMaway - #10
AlexG1989 

  d 
space
$8,844 | 0
forreal... Only thing good on MTV is MADE.... and even Bully Beatdown... Bully Beatdown seems kinda fake as well, but the f!ghts look real
 09-24-2009, 11:56 AMaway - #11
jumpman2304 21 heat pts21

  d 
space
$12,290 | POWERFUL
this show is by far the worst. only way i stop is if there a fine female on there lol
 09-24-2009, 12:15 PMaway - #12
Main Event 28 heat pts28

  d 
space
$35,255 | POWERFUL
Originally Posted by AlexG1989
forreal... Only thing good on MTV is MADE.... and even Bully Beatdown... Bully Beatdown seems kinda fake as well, but the f!ghts look real
Bully Beatdown is some #### ####.......Wouldnt you think the bully would kick the nerds a$s even worse after the fact you put him on TV
 09-24-2009, 12:23 PMaway - #13
AlexG1989 

  d 
space
$8,844 | 0
^^^ Yeah, that does cross my mind but the f!ghts are real I'm sure, so I could give a #### about the other details
 09-24-2009, 12:28 PMaway - #14
notoriousthugzz 33 heat pts33

  d 
space
$16,187 | POWERFUL
who the #### watches mtv anymore?

thanks for pointing out to us that its scripted... i had no idea :rolleyes:

oh wait its alexg... what a shocker.
 09-24-2009, 12:56 PMaway - #15
MAKAVELI2199 8 heat pts

  d 
space
$4,580 | POWERFUL
it wouldn't be so bad that it was scripted if MTV could just for once not find such ####ing douchebag horrible ####ing actors

i know of pieces of plywood that could ####ing act/say a line better than those ####s on mtv.... like how ####ing hard is it?
 09-24-2009, 01:32 PMaway - #16
ThaHustla 

  d 
space
$421 | 1059521
Originally Posted by topshotta22
yea, the same people are used on all the shows, one of them girls from real world(recent one, wherever it was) i seen her on next, i only ####s with that #### when nothin is on tv, ####'s only entertainin when im high like kite, so i can laugh at the extremely bad actin...hahaha
When we see those ####ty a$s videos from 3 years ago its cause BET america is showing a movie which cant be shown in Canada (due to licensing issues)
On topic though, i like the show true life
 09-24-2009, 01:41 PMonline - #17
5_star_smitty|m 138 heat pts138

  d 
space
$36,135 | POWERFUL
the only thing "real" on mtv is "TRUE LIFE - i'm a ____________.
talking bout fake on mtv, what about room raiders does that sh!t still come on???
 09-24-2009, 04:37 PMaway - #18
Mintz 12 heat pts12

  d 
space
$5,509 | POWERFUL
i only watch mtv for the real world when its a good season or true life
 09-24-2009, 04:59 PMaway - #19
GhostDigga 

  d 
space
$5,311 | 18573407
Originally Posted by AlexG1989
forreal... Only thing good on MTV is MADE.... and even Bully Beatdown... Bully Beatdown seems kinda fake as well, but the f!ghts look real
The "Bullies" are professional stunt men actually.
 09-24-2009, 11:06 PMaway - #20
DrX 56 heat pts56

  d 
space
$34,926 | POWERFUL
lol yeah but people keep watching so they dont even care. mtv dont even try to make theit stuff look real
 
 


Go Back   Boxden.Com - Stay First. Follow BX. > BX Table Of Contents > The TV and Movie Spot
    
         

 



Latest hot topics on fire the past 48 hrs
Image inside  Pretty Brazilian Model Daiane Sodre
64 comments
Two Years Later: Joker or Bane?
64 comments
NBA NBA Player Rap Counterparts?
73 comments
 Image(s) inside Chingy Says Isis Is A Made Up Terrorist Group Created ...
New reply 17 minutes ago - 156 comments - by Avon_Barksdale
 Image(s) inside Rumor: Nicki Minaj Is Pregnant By Long Time Bf Safaree...
New reply 2 hours ago - 67 comments - by Avon_Barksdale
 Video inside Snoop Done Lost His Mind
New reply 24 minutes ago - 76 comments - by Bea5T
 Video inside Dame Dash Answers - "do You Owe Beanie Sigel Mone...
New reply 2 hours ago - 87 comments - by Dollaz
 Image(s) inside G-unit "the Beauty Of Independence" First We...
New reply 39 minutes ago - 77 comments - by Avon_Barksdale
  Bobby Shmurda Knocked For Gun Possession & Can Be ...
New reply 2 hours ago - 151 comments - by J Money 95
  Gta V For Pc ‘cancelled’?
New reply 1 hour ago - 97 comments - by Da Ill One
  Jeezy Is Released From Jail.... Info
New reply 2 hours ago - 79 comments - by YoungFather

Like BX on Facebook Follow BX on Twitter
5,766 fans of BX | none new today 4,746 following | none new today

hot topic blog   »    hip-hop   |   sports   |   movies   |   games   |   news   |   wild'ish   |   gear   |   rides   |   tech

contact us   |   mobile   |   privacy statement

© Boxden.com. 1998 - end of time.