b o x d e n hiphop sports wild'ish games movies news eyecandy tech gear rides
trending now hot topics today top last 48 hours all sections videos pics tracks headlines  

Whose Christmas Tree Is This


People Viewing This Topic:   (0 members and 1 guests)  
 
 

Boxden.Com - Stay First. Follow BX. > BX Table Of Contents > Kicks @ BX (Sneakers & Clothing)
  
    
          join bx

share this topic    Share this on Twitter Share this on Facebook
 Whose Christmas Tree Is This
topic by BronxBombers - 12-22-2012, 08:14 PM




Fucck Is Up w/ Yall ni##as


The following 2 BX residents gave props to BronxBombers (Sent To 9,386 Subscribers)  JBAL NY (12-22-2012) , HEAT HOT TOPIC (Blog'd,RSS'd,Tweet'd and Facebook'd)  (12-23-2012)

16 comments for "Whose Christmas Tree Is This"


 12-22-2012, 08:18 PMaway - #2
JBAL NY 44 heat pts44

  d 
space
$8,212 | POWERFUL
Cat sittin there with the face
 12-22-2012, 08:26 PMaway - #3
Dray 690 heat pts690

  d 
space
$37,517 | POWERFUL
rugby's would have no pines though
 12-22-2012, 09:12 PMaway - #4
cal classick 

  d 
space
$1,508 | 3207260
Originally Posted by Bronxb0mbers


Fucck Is Up w/ Yall ni##as


Originally Posted by JBAL NY
Cat sittin there with the face
 12-23-2012, 02:30 AMaway - #5
AngOmusic93 13 heat pts13

  d 
space
$1,945 | 14505063
Dear god
 12-23-2012, 02:31 AMaway - #6
RATCHET 

  d 
space
$1,580 | 3485870
#### trash.
 12-23-2012, 03:29 AMaway - #7
aMa 2 heat pts

  d 
space
$1,129 | 4028611
Originally Posted by Dray
rugby's would have no pines though
 12-23-2012, 12:14 PMaway - #8
beigebabie 3 heat pts

  d 
space
$1,147 | 5526604
That ni##a also doesn't have furniture a car or clean draws
 12-23-2012, 12:26 PMonline - #9
ironhead 13 heat pts13

  d 
space
$2,012 | 18370771
Guarantee the other side of that tree bare as newborn baby a$s tho
 12-23-2012, 01:55 PMonline - #10
Brooklyn Lost 6 heat pts

  d 
space
$34,094 | POWERFUL
dam ruby
 12-23-2012, 02:01 PMaway - #11
missing linX 

  d 
space
$1,397 | 4535419
That's probably all foams would be good for if I had em, lmao.
 12-23-2012, 03:28 PMaway - #12
MarcusF87 

  d 
space
$3,709 | 5395860
 12-25-2012, 01:23 AMaway - #13
DutchyGabbana 

  d 
space
$1,288 | 2968429
Originally Posted by RATCHET
#### trash.
y u gta tlk bout yo momma like dat cuz
 12-25-2012, 10:50 AMaway - #14
lmcleanmess 

  d 
space
$156 | 247216
fake pewters tho??? smh
 12-25-2012, 06:46 PMaway - #15
Gm0ney85 7 heat pts

  d 
space
$12,253 | POWERFUL
you can see part of the baby rocker/chair leg in the right of the picture...

no tree skirt?..no lights?..

..priorities all fk'd up...
 12-26-2012, 01:06 PMaway - #16
samsin420 32 heat pts32

  d 
space
$5,702 | POWERFUL
Originally Posted by lmcleanmess
fake pewters tho??? smh


 12-26-2012, 01:59 PMaway - #17
KidYungn 276 heat pts276

  d 
space
$2,231 | POWERFUL
what about this one
 


 



NFL Boycott Skittles: Marshawn Lynch monetizes mocking of me..
50 comments
NFL Report: 49ers will name Geep Chryst offensive coordinator
56 comments
NBA Once again Pretty Boy Kyrie puts on a Show that Cavs fan..
57 comments
 Image(s) inside Riff Raff Gains 55 Pounds Of Muscle And Is Completely ...
New reply 2 minutes ago - 132 comments - by Avon_Barksdale
 NFL Nfl Likely To Fine Marshawn Lynch "significant Am...
New reply 17 minutes ago - 123 comments - by theFREAK
  Did Wayne Stop Messing With Baby Cos Of This?
New reply 7 minutes ago - 51 comments - by Fen
 NBA 'iceman' Gervin: 'i Don't Feel' Klay 'broke My Record'
New reply 20 minutes ago - 143 comments - by !!!
 Image(s) inside Black Parents Give Birth To White Baby
New reply 12 minutes ago - 149 comments - by Chedda
  Louis Ck Or Bill Burr
New reply 21 minutes ago - 76 comments - by Hoop Dreams
  Charli Baltimore Says Biggie Played 7 Day Theory Non S...
New reply 12 minutes ago - 133 comments - by Laronla
  Lil Wayne Sues Birdman's Cash Money
New reply 22 minutes ago - 64 comments - by champlain
last 48 hours

like bx on facebook


follow bx on twitter
5,932 fans of BX | none new today 4,909 following and 1 new today

hot topic blog       hip-hop   |   sports   |   movies   |   games   |   news   |   wild'ish   |   gear   |   rides   |   tech

contact us   |   mobile   |   privacy statement

 Boxden.com. 1998 - end of time.