Boxden hiphop sports wild'ish games movies news eyecandy tech gear rides
trending now popular now #top20 top yesterday all sections videos pics tracks headlines

Where can I get this North Memphis shirt

most watched this minute | see more
most viewed right now
233 viewing
 NFL LeSean McCoy traded to Buffalo for Kiko Alonso
151 comments
most viewed right now
118 viewing
 Tommy Sotomayor Threatens To Kill Cory Holcomb And Crew If..
70 comments

top in section
65 viewing
 Video inside Got Her Ass
top in wild'ish
top in section
81 viewing
 Image inside Well damn Drake new girl
top in eyecandy

people viewing this topic:   (0 members and 1 guests)  
 
 

let em know » Share this on TwitterShare this on Facebook
 Where can I get this North Memphis shirt
topic by Bezerk - 09-09-2009, 01:57 PM






Bonus: And that Memphis hat that DJ Paul has on... that s**t is fire.



19 comments for "Where can I get this North Memphis shirt"

- To post a comment, join the squad -


 09-09-2009, 02:07 PMaway - #2
CALBEAR707  space
avatar
space
$1,200 | 5060559
No idea!

But LOL @ the white dude in the last 30 seconds rockin the south pole!
 09-09-2009, 02:09 PMaway - #3
"SS" 7 heat pts space
avatar
space
$8,509 | POWERFUL
gas station/corner store exclusive homie

u could take your chances on the internet but i doubt it




oh and the hat is fire
 09-09-2009, 02:38 PMaway - #4
Bezerk 79 heat pts79 space
avatar
space
$38,346 | POWERFUL
Originally Posted by "SS"
gas station/corner store exclusive homie

u could take your chances on the internet but i doubt it




oh and the hat is fire
I couldn't find it on the internet. But I was hopin some Memphis n*ggas would know.

Anyone that truly f**ks with the 6 would understand more than just u "internet cool guys." But I want one nonetheless.

I kind of want that Memphis hat for my actual wardrobe though.
 09-09-2009, 02:45 PMonline - #5
jordanfreak7 8 heat pts space
avatar
space
$6,612 | POWERFUL
 09-09-2009, 04:16 PMaway - #6
Keno024 6 heat pts space
avatar
space
$4,595 | 10970861
Idk where he got that hat i'm feeling that mf tho.
 09-09-2009, 04:23 PMaway - #7
Myworld82  space
avatar
space
$2,493 | 11534401
Originally Posted by Bezerk
I couldn't find it on the internet. But I was hopin some Memphis n*ggas would know.

Anyone that truly f**ks with the 6 would understand more than just u "internet cool guys." But I want one nonetheless.

I kind of want that Memphis hat for my actual wardrobe though.
Either Lids or Finish Line, that hat is easy as hell to find here, but you may not find it anywhere else though. I've seen it in blue, white, and black.

Edit- found it

Last edited by Myworld82; 09-09-2009 at 04:25 PM..
 09-09-2009, 04:46 PMaway - #8
Bezerk 79 heat pts79 space
avatar
space
$38,346 | POWERFUL
Originally Posted by Myworld82
Either Lids or Finish Line, that hat is easy as hell to find here, but you may not find it anywhere else though. I've seen it in blue, white, and black.

Edit- found it
^^win^^


What about that shirt though? As a 6 fan, I feel like i just have to have that s**t...
 09-09-2009, 05:21 PMaway - #9
"SS" 7 heat pts space
avatar
space
$8,509 | POWERFUL
Originally Posted by Bezerk
I couldn't find it on the internet. But I was hopin some Memphis n*ggas would know.

Anyone that truly f**ks with the 6 would understand more than just u "internet cool guys." But I want one nonetheless.

I kind of want that Memphis hat for my actual wardrobe though.


i really live in memphis and im tellin u that they sell the shirts in the gas stations in north memphis, your best bet is gonna be a relative or sumn if u want it that bad, but why would u even want one. if u aint from the north,
 09-09-2009, 05:24 PMaway - #10
meercy|m  space
avatar
space
$8,891 | POWERFUL
36 will do a vid to anything... as far as the shirt.. im surprised it aint part of they clothin line..

Originally Posted by "SS"
but why would u even want one. if u aint from the north,
fa real tho...
 09-09-2009, 05:50 PMaway - #11
"SS" 7 heat pts space
avatar
space
$8,509 | POWERFUL
Originally Posted by meercy
36 will do a vid to anything... as far as the shirt.. im surprised it aint part of they clothin line..



fa real tho...


i know right

i got a north memphis tattoo that covers most of my stomach and when i show it off i feel a sense of pride for bein from the north. the shirt says you aint north memphis, and your not so whats the purpose. it would be like me rockin a shirt that says yeen (you aint) new york city
 09-13-2009, 10:35 PMaway - #12
iPunish901 12 heat pts12 space
avatar
space
$12,955 | POWERFUL
Originally Posted by Bezerk


Bonus: And that Memphis hat that DJ Paul has on... that s**t is fire.
bez what the hell you wanting memphis gear for?! lol. :applause:
 09-14-2009, 02:29 AMaway - #13
DJ Idol 4 heat pts space
avatar
space
$3,123 | 8925406
Juice said V-Slash is selling them, hit her up on MySpace or something
 09-14-2009, 09:04 AMaway - #14
[MK]  space
avatar
space
$2,479 | 7424440
I hit Project Pat on myspace and he said send a money order to blah blah and it was like 50 for the shirt. I didn't get one cuz 50 for a tshirt is stupid.
 09-17-2009, 01:06 PMaway - #15
Bezerk 79 heat pts79 space
avatar
space
$38,346 | POWERFUL
f**kin with the 6 goes beyond the city of Memphis... U should be happy someone wants to rep that s**t.

I just f**k with the 6 and have for years... It's not about memphis as much as it is about f**kin with the 6. And s**t, if I f**k with the 6 hard and someone doesn't... then they not North Memphis like me.
 09-17-2009, 01:57 PMaway - #16
Myworld82  space
avatar
space
$2,493 | 11534401
Originally Posted by Bezerk
f**kin with the 6 goes beyond the city of Memphis... U should be happy someone wants to rep that s**t.

I just f**k with the 6 and have for years... It's not about memphis as much as it is about f**kin with the 6. And s**t, if I f**k with the 6 hard and someone doesn't... then they not North Memphis like me.
Bruh, believe me, if you were from here, you'd know that f**kin with the 6 hard means that you're not North Memphis at all, lol. Now Yo Gotti maybe, ok, lol.
 09-17-2009, 03:09 PMaway - #17
meercy|m  space
avatar
space
$8,891 | POWERFUL
Originally Posted by Myworld82
Bruh, believe me, if you were from here, you'd know that f**kin with the 6 hard means that you're not North Memphis at all, lol. Now Yo Gotti maybe, ok, lol.
real talk.....lol...
 09-17-2009, 07:54 PMaway - #18
TooEZ420  space
avatar
space
$664 | 516542
wtf is on dj pauls face
 09-18-2009, 12:47 AMaway - #19
Bezerk 79 heat pts79 space
avatar
space
$38,346 | POWERFUL
Originally Posted by Myworld82
Bruh, believe me, if you were from here, you'd know that f**kin with the 6 hard means that you're not North Memphis at all, lol. Now Yo Gotti maybe, ok, lol.
But u know me from a can of paint, so how can u say sumthin as dumb a s this?
 09-18-2009, 08:09 AMaway - #20
Myworld82  space
avatar
space
$2,493 | 11534401
Originally Posted by Bezerk
But u know me from a can of paint, so how can u say sumthin as dumb a s this?
First of all, I was joking. Second of all, it's a known fact in Memphis, that most people do NOT f**k with 3-6 like that anymore, not just North Memphis. Do not let that video fool you. People f**k with Project Pat, but not 3-6.
 

Home > BX Table Of Contents > Kicks @ BX (Sneakers & Clothing)
  
    
          join bx


 




that hot ish yesterday


most viewed right now
43 viewing
Video inside "Light Skin Living Lavish"  
40 comments
@wild'ish
most viewed right now
38 viewing
NBA Steve Francis Chain Snatched (video)  
148 comments
@sports
most viewed right now
24 viewing
Image inside Can u smell the lawsuit??  
60 comments
@tech
most viewed right now
23 viewing
How long until the Will Smith is boning Margot Robbie rumo..
40 comments
@movies
most viewed right now
18 viewing
MMA Cris Cyborg Ballons Up To 175 lbs 2 Days After Fight, ..
87 comments
@sports
most viewed right now
13 viewing
Image inside Frieza’s New Form in ‘Dragon Ball Z: Resurrection ..
116 comments
@movies
most viewed right now
13 viewing
NBA "I thought Austin should have punched KG" Doc Rivers
50 comments
@sports
most viewed right now
12 viewing
Video inside Mar 2 - Ex-pornstar Cytherea Brutally Gang raped, F..
97 comments
@news
most viewed right now
11 viewing
Image inside Which You are Choosing?  
180 comments
@eyecandy


contact us   |   bx@twitter   |   bx@facebook   |   mobile   |   privacy   |   search   |  © BX 1998-end of time.