This is BX @ Boxden.com


January 2013 - What Did You Wear Today (WDYWT)


 January 2013 - What Did You Wear Today (WDYWT)
 01-01-2013, 03:57 PMonline - #21
L1C4 44 heat pts44

  d 
space
$3,988 | POWERFUL
I ain't taking no pics but my grey levis in my playoff 12s with the new grey and black north face fleece
 01-01-2013, 04:01 PMaway - #22
Adewale 13 heat pts13

  d 
space
$3,383 | POWERFUL


Happy New Years
 01-01-2013, 04:25 PMaway - #23
pufntrees718 

  d 
space
$2,690 | 16692708
Originally Posted by KriT S80
I ain't taking no pics but my grey levis in my playoff 12s with the new grey and black north face fleece
 01-01-2013, 04:27 PMaway - #24
BronxBombers 163 heat pts163

  d 
space
$29,695 | POWERFUL
Originally Posted by Adewale


Happy New Years
Well God Damn...
 01-01-2013, 04:32 PMaway - #25
Adewale 13 heat pts13

  d 
space
$3,383 | POWERFUL
Originally Posted by Bronxb0mbers
Well God Damn...
 01-01-2013, 04:46 PMaway - #26
AKS MUZIK 26 heat pts26

  d 
space
$5,722 | POWERFUL
Originally Posted by Adewale


Happy New Years


maaawwdddd!!!!!!!
 01-01-2013, 05:21 PMaway - #27
Grindbox 

  d 
space
$178 | 1172763
Originally Posted by Bronxb0mbers
Bruh Y Is All Your Jeans So Baggy Its Not 2006 Anymore...Get Some Straight Jeans


Sorry bro, what i do works for me..
 01-01-2013, 05:26 PMaway - #28
BronxBombers 163 heat pts163

  d 
space
$29,695 | POWERFUL
Originally Posted by Grindbox


Sorry bro, what i do works for me..
Hey As Long As You Bagging Girls At The End Of The Day

But Its Still....




 01-01-2013, 07:54 PMaway - #29
egotistical 1 heat pts

  d 
space
$6,715 | POWERFUL


ROLEX YACHT-MASTER.... for the new year..... 2013 gonna be good....
 01-01-2013, 08:04 PMaway - #30
specialk103185 61 heat pts61

  d 
space
$6,556 | POWERFUL
^^^sheesh mr. Nice watch

Vera Wang dress for New Years. Wore mostly sweats today while i recovered, lol.

 01-01-2013, 08:23 PMaway - #31
BronxBombers 163 heat pts163

  d 
space
$29,695 | POWERFUL
Originally Posted by egotistical


ROLEX YACHT-MASTER.... for the new year..... 2013 gonna be good....
Really How Many Watches You Got ....

God Damn 2 LV's Now a Yacht Master
 01-01-2013, 10:26 PMaway - #32
AKS MUZIK 26 heat pts26

  d 
space
$5,722 | POWERFUL
Originally Posted by egotistical


ROLEX YACHT-MASTER.... for the new year..... 2013 gonna be good....


motivating the yute dem......
 01-02-2013, 01:26 AMaway - #33
Adewale 13 heat pts13

  d 
space
$3,383 | POWERFUL
Originally Posted by egotistical


ROLEX YACHT-MASTER.... for the new year..... 2013 gonna be good....
Damn my mans didn't just come through with the CEO Rolex

You and Dnycem ain't even make #### fair out here

I thought I was making head way with a submariner

Smh, Ima go sit down somewhere
 01-02-2013, 01:39 AMonline - #34
ddash 1 heat pts

  d 
space
$14,227 | POWERFUL
Damn EGO flexin man.
 01-02-2013, 06:30 AMaway - #35
specialk103185 61 heat pts61

  d 
space
$6,556 | POWERFUL


 01-02-2013, 08:13 AMaway - #36
bridouble 170 heat pts170

  d 
space
$3,355 | POWERFUL
 01-02-2013, 11:37 AMaway - #37
Bezerk 79 heat pts79

  d 
space
$38,346 | POWERFUL
Females in timbs... Something I truly hate.
 01-02-2013, 12:14 PMaway - #38
specialk103185 61 heat pts61

  d 
space
$6,556 | POWERFUL
Originally Posted by Bezerk
Females in timbs... Something I truly hate.
 01-02-2013, 12:24 PMaway - #39
pufntrees718 

  d 
space
$2,690 | 16692708
females in timbs was a ny staple
till uggs came along
 01-02-2013, 12:41 PMaway - #40
AKS MUZIK 26 heat pts26

  d 
space
$5,722 | POWERFUL
Originally Posted by pufntrees718
females in timbs was a ny staple
till uggs came along
this....my wifey loves uggs, they so damn ugly too.

I'd rather see her wear the timbo's like what specials wearing...
 
 


Go Back   Boxden.Com - Stay First. Follow BX. > BX Table Of Contents > Kicks @ BX (Sneakers & Clothing)
    
         

 



Latest hot topics on fire the past 48 hrs
NFL Rams will NOT add Michael Sam to practice squad
66 comments
NFL No Bias: Cam, Kaep or Rivers?
56 comments
NFL Official Predict your squads record thread.
76 comments

Like BX on Facebook Follow BX on Twitter
fans of BX | none new today following | none new today

hot topic blog       hip-hop   |   sports   |   movies   |   games   |   news   |   wild'ish   |   gear   |   rides   |   tech

contact us   |   mobile   |   privacy statement

 Boxden.com. 1998 - end of time.