b o x d e n     |     hiphop     sports     wild'ish     games     movies     news     eyecandy     tech     gear     rides  
trending now     hot topics today     all sections     videos     pics     tracks     headlines  


January 2013 - What Did You Wear Today (WDYWT)

 January 2013 - What Did You Wear Today (WDYWT)
 01-01-2013, 04:57 PMaway - #21
L1C4 46 heat pts46

  d 
space
$4,435 | POWERFUL
I ain't taking no pics but my grey levis in my playoff 12s with the new grey and black north face fleece
 01-01-2013, 05:01 PMaway - #22
Adewale 14 heat pts14

  d 
space
$3,495 | POWERFUL


Happy New Years
 01-01-2013, 05:25 PMaway - #23
pufntrees718 

  d 
space
$2,690 | 16692708
Originally Posted by KriT S80
I ain't taking no pics but my grey levis in my playoff 12s with the new grey and black north face fleece
 01-01-2013, 05:27 PMaway - #24
BronxBombers 168 heat pts168

  d 
space
$33,329 | POWERFUL
Originally Posted by Adewale


Happy New Years
Well God Damn...
 01-01-2013, 05:32 PMaway - #25
Adewale 14 heat pts14

  d 
space
$3,495 | POWERFUL
Originally Posted by Bronxb0mbers
Well God Damn...
 01-01-2013, 05:46 PMaway - #26
AKS MUZIK 26 heat pts26

  d 
space
$5,721 | POWERFUL
Originally Posted by Adewale


Happy New Years


maaawwdddd!!!!!!!
 01-01-2013, 06:21 PMaway - #27
Grindbox 

  d 
space
$178 | 1172763
Originally Posted by Bronxb0mbers
Bruh Y Is All Your Jeans So Baggy Its Not 2006 Anymore...Get Some Straight Jeans


Sorry bro, what i do works for me..
 01-01-2013, 06:26 PMaway - #28
BronxBombers 168 heat pts168

  d 
space
$33,329 | POWERFUL
Originally Posted by Grindbox


Sorry bro, what i do works for me..
Hey As Long As You Bagging Girls At The End Of The Day

But Its Still....




 01-01-2013, 08:54 PMaway - #29
egotistical 1 heat pts

  d 
space
$6,751 | POWERFUL


ROLEX YACHT-MASTER.... for the new year..... 2013 gonna be good....
 01-01-2013, 09:04 PMaway - #30
specialk103185 61 heat pts61

  d 
space
$6,564 | POWERFUL
^^^sheesh mr. Nice watch

Vera Wang dress for New Years. Wore mostly sweats today while i recovered, lol.

 01-01-2013, 09:23 PMaway - #31
BronxBombers 168 heat pts168

  d 
space
$33,329 | POWERFUL
Originally Posted by egotistical


ROLEX YACHT-MASTER.... for the new year..... 2013 gonna be good....
Really How Many Watches You Got ....

God Damn 2 LV's Now a Yacht Master
 01-01-2013, 11:26 PMaway - #32
AKS MUZIK 26 heat pts26

  d 
space
$5,721 | POWERFUL
Originally Posted by egotistical


ROLEX YACHT-MASTER.... for the new year..... 2013 gonna be good....


motivating the yute dem......
 01-02-2013, 02:26 AMaway - #33
Adewale 14 heat pts14

  d 
space
$3,495 | POWERFUL
Originally Posted by egotistical


ROLEX YACHT-MASTER.... for the new year..... 2013 gonna be good....
Damn my mans didn't just come through with the CEO Rolex

You and Dnycem ain't even make #### fair out here

I thought I was making head way with a submariner

Smh, Ima go sit down somewhere
 01-02-2013, 02:39 AMonline - #34
ddash 1 heat pts

  d 
space
$15,693 | POWERFUL
Damn EGO flexin man.
 01-02-2013, 07:30 AMaway - #35
specialk103185 61 heat pts61

  d 
space
$6,564 | POWERFUL


 01-02-2013, 09:13 AMonline - #36
bridouble 177 heat pts177

  d 
space
$3,848 | POWERFUL
 01-02-2013, 12:37 PMaway - #37
Bezerk 79 heat pts79

  d 
space
$38,346 | POWERFUL
Females in timbs... Something I truly hate.
 01-02-2013, 01:14 PMaway - #38
specialk103185 61 heat pts61

  d 
space
$6,564 | POWERFUL
Originally Posted by Bezerk
Females in timbs... Something I truly hate.
 01-02-2013, 01:24 PMaway - #39
pufntrees718 

  d 
space
$2,690 | 16692708
females in timbs was a ny staple
till uggs came along
 01-02-2013, 01:41 PMaway - #40
AKS MUZIK 26 heat pts26

  d 
space
$5,721 | POWERFUL
Originally Posted by pufntrees718
females in timbs was a ny staple
till uggs came along
this....my wifey loves uggs, they so damn ugly too.

I'd rather see her wear the timbo's like what specials wearing...
 
 


Go Back   Boxden.Com - Stay First. Follow BX. > BX Table Of Contents > Kicks @ BX (Sneakers & Clothing)
    
         

 



Latest hot topics on fire the past 48 hrs
Best Buy Black Friday online started, Gamestops too
74 comments
NFL Ray Rice Has Won His Appeal
50 comments
NCAAF CFB Week 14 Thread #RivalryWeekAndPlayoffs
79 comments
 Image(s) inside Bizzy Bone Posts Pic Of "notorious Thugs" St...
New reply 47 seconds ago - 52 comments - by The Bully
 Video inside Star Wars: Episode Vii - The Force Awakens (official T...
New reply 5 minutes ago - 80 comments - by Grimm
 Image(s) inside Tyler The Creator Disses Eminem/shadyxv
New reply 59 seconds ago - 57 comments - by mdemaz
 Image(s) inside Congrats To Young Thug And His New Fiancé @yeahlano!
New reply 16 minutes ago - 76 comments - by keejee
 NBA Melo Feeling Regretful : "chicago Was The Perfect...
New reply 1 minute ago - 56 comments - by theFREAK
  Q-tip Announces Lil Wayne Has Joined The Zulu Nation
New reply 21 minutes ago - 77 comments - by Danny M
 Video inside Nov 27 - New Video Footage Of Darrien Hunt, 22 Yr Old ...
New reply 4 minutes ago - 64 comments - by Ham Rove
 Video inside Nov 26 - Cleveland Police Officer Shot Tamir Rice Imme...
New reply 31 minutes ago - 130 comments - by CrunchTime CDN

Like BX on Facebook Follow BX on Twitter
5,865 fans of BX and 1 new today 4,815 following | none new today

hot topic blog   »    hip-hop   |   sports   |   movies   |   games   |   news   |   wild'ish   |   gear   |   rides   |   tech

contact us   |   mobile   |   privacy statement

© Boxden.com. 1998 - end of time.