This is BX @ Boxden.com


January 2013 - Post Your Pick-Ups


 January 2013 - Post Your Pick-Ups
 01-07-2013, 12:48 PMaway - #201
NYC-Banga 88 heat pts88

  d 
space
$11,910 | POWERFUL
Originally Posted by pufntrees718
ni##as really think this ni##a gonna run me out this forum
he a ####
thats been on my di#k
he been craving my attention
to him its all jokes
but then talk that g ####
he said he was out here
and i said i was down to meet
but nothin happened
so why ima keep goin back n forth with this lame
he just a young ni##a wit nothin else to do
he a side #### who want the mans attention
when we were beefing he told me he wanna see my pic before he shows up to f!ght me in nyc

Y'all Beefing
You told him you wanna f!ght in one off
You in New York
He seen your picture

#ButImSleepTho
 01-07-2013, 12:49 PMaway - #202
specialk103185 61 heat pts61

  d 
space
$6,559 | POWERFUL
Originally Posted by Twin4real


Damn what happened shoevillain? I would of lost my mind
She probably bought them joints for him. If not...damn. Treat ya woman right if you leave her home by herself with your sneaker collection.
 01-07-2013, 01:03 PMaway - #203
Rico23 15 heat pts15

  d 
space
$33,465 | POWERFUL
Originally Posted by ReallyTho
look at this lame a$s ####



its a forum lol @ u taking #### srs along with these other f#gs in here talking about fourm beef

grow up simpleton






ppl defending rugby's actions now?

 01-07-2013, 01:40 PMonline - #204
Daunte Bx718 

  d 
space
$737 | 3953144
rugby a funny ni##a b
 01-07-2013, 01:45 PMaway - #205
pufntrees718 

  d 
space
$2,690 | 16692708
Originally Posted by Daunte Bx718
rugby a funny ni##a b
nah
he a clown a$s ni##a
who wanna beef wit the same ni##as for years
the ni##a has no life but to stalk peoples ####
when he sees people doin better then him
he has this need to try to expose em
theres nothin to expose when u put ur own #### up
thats why he will always be a loser
but he will carry on hatin the same ni##as for a couple more years
thats how groupie hoes do
 01-07-2013, 02:37 PMaway - #206
LeMar G 167 heat pts167

  d 
space
$4,888 | POWERFUL
Went to fogo De chao for lunch


Last edited by LeMar G; 01-07-2013 at 03:05 PM..
 01-07-2013, 02:45 PMaway - #207
ddash 1 heat pts

  d 
space
$15,344 | POWERFUL
No sides?

looks good tho.
 01-07-2013, 02:46 PMaway - #208
Rico23 15 heat pts15

  d 
space
$33,465 | POWERFUL
I just copped the casket that Michael Jackson was buried in...i'm not gonna post pics tho
 01-07-2013, 03:04 PMaway - #209
AKS MUZIK 26 heat pts26

  d 
space
$5,722 | POWERFUL
Damn Lemar......

#Fancy
 01-07-2013, 03:05 PMaway - #210
NYC-Banga 88 heat pts88

  d 
space
$11,910 | POWERFUL
Originally Posted by ReallyTho
look at this lame a$s ####



its a forum lol @ u taking #### srs along with these other f#gs in here talking about fourm beef

grow up simpleton
Man go sit ur a$s back down somewhere...non factor a$s lemme say something loud so the crowd can turn around and look for me a$s ni##a
 01-07-2013, 03:09 PMaway - #211
daliff89 1 heat pts

  d 
space
$13,267 | POWERFUL
Leather is actually leather on these..

Gonna look dope when I get that stupid "vintage" #### off there..

 01-07-2013, 03:13 PMaway - #212
Dray 597 heat pts597

  d 
space
$34,128 | POWERFUL
Originally Posted by RLRugby
thats how yall ni##as eat?

just straight meat

no ####in rice and ####

ni##a #### that meal B

i need some fries and a burger
you ever been to a brazilian restaurant?
 01-07-2013, 03:22 PMaway - #213
bicedidit 2 heat pts

  d 
space
$1,669 | 13860847
Originally Posted by RLRugby
ni##as know this my 3rd Bodybag



shoutout to uncle bice. real ni##a. i hate it had to be him

caught deville with that 8th round knockout

and puf.......

his body is being IDed by his significant other

moment of silence B

 01-07-2013, 03:24 PMaway - #214
Dray 597 heat pts597

  d 
space
$34,128 | POWERFUL
Originally Posted by bicedidit
the phone case matches the hat
 01-07-2013, 03:25 PMaway - #215
bicedidit 2 heat pts

  d 
space
$1,669 | 13860847
^throwback
 01-07-2013, 03:27 PMaway - #216
Dray 597 heat pts597

  d 
space
$34,128 | POWERFUL
I want a gif of rugby and Davilles face f!ghting #### would be classic
 01-07-2013, 03:29 PMaway - #217
whitesand 42 heat pts42

  d 
space
$5,177 | POWERFUL
Originally Posted by Rico23
nah, he's good









You remember that?
 01-07-2013, 03:33 PMaway - #218
DaViLLe726 2 heat pts

  d 
space
$2,679 | POWERFUL
Originally Posted by RLRugby
ni##as know this my 3rd Bodybag

shoutout to uncle bice. real ni##a. i hate it had to be him

caught deville with that 8th round knockout

and puf.......

his body is being IDed by his significant other

moment of silence B
On some real #### how do you think you even came close to a body bag with me lol??

Lets have a vote. Who won me or Rugby? Let your internet peers that you YEARN for respect from decide.
I give you a 2 vote head start Funeral, MC Gusto.

Im making a promise on Boxden.
I will have my picture taken with Rugbys wh#re mother before this year ends and i will post it on Boxden.
If i dont ill never post again.
Dead serious i might #### her too. Just to prove a point.
 01-07-2013, 03:34 PMaway - #219
whitesand 42 heat pts42

  d 
space
$5,177 | POWERFUL
Originally Posted by ReallyTho
look at this lame a$s ####



its a forum lol @ u taking #### srs along with these other f#gs in here talking about fourm beef

grow up simpleton
Who is this?
 01-07-2013, 03:50 PMaway - #220
Root Of Evil 52 heat pts52

  d 
space
$11,335 | POWERFUL




 
 


Go Back   Boxden.Com - Stay First. Follow BX. > BX Table Of Contents > Kicks @ BX (Sneakers & Clothing)
    
         

 



Latest hot topics on fire the past 48 hrs
Article inside  Xbox One's struggles are traceable to one bad decision
59 comments
Microsoft Investigating Xbox Owners for Fraudulently Refunding ..
79 comments
NBA Carmelo Anthony busts a nut in Lebron's eye (video)
91 comments
 Image(s) inside Oct 29 - Aliens Are Real Reveals Former Area 51 Scient...
New reply 35 seconds ago - 214 comments - by Rick Ross
 Image(s) inside Oct 28 - Life Under Obama Sucks. And These Numbers Pro...
New reply 10 minutes ago - 111 comments - by KFrizzle
 NFL Week 9- Tnf- New Orleans Saints Vs. Carolina Panthers
New reply 3 minutes ago - 474 comments - by Frasier
 Image(s) inside Hov. Migos. Rowdy Rebel
New reply 17 minutes ago - 61 comments - by chrismb
 NBA Official Thread: Cleveland Cavaliers Vs Chicago Bull
New reply 4 minutes ago - 1352 comments - by Akira Son Bio
 audio inside Nas - The Season (full Version)
New reply 19 minutes ago - 115 comments - by MANNYSOSA
 NBA Josh Smith Responds To Kenneth Faried, Calls Him ‘a Cl...
New reply 4 minutes ago - 66 comments - by T.O.N.Y.
  Bigguccisosa Stream Out Now #sosaseason
New reply 23 minutes ago - 62 comments - by NoLastName

Like BX on Facebook Follow BX on Twitter
5,834 fans of BX and 1 new today 4,799 following | none new today

hot topic blog   »    hip-hop   |   sports   |   movies   |   games   |   news   |   wild'ish   |   gear   |   rides   |   tech

contact us   |   mobile   |   privacy statement

© Boxden.com. 1998 - end of time.