Boxden hiphop sports wild'ish games movies news eyecandy tech gear rides
trending now most viewers #top20 top yesterday all sections videos pics tracks headlines

January 2013 - Post Your Pick-Ups

most watched this minute | see more
most viewed right now
41 viewing
 Video inside McConaughey keeps it all the way 100, talks about almost getting jumped..
6 comments
most viewed right now
39 viewing
 Image inside Diddy wished 50 a happy birthday :mjlol:
56 comments

top in section
21 viewing
NBA D'angelo Russell VS Swaggy P - winner wears #0 jersey for the lakers
top in sports
top in section
28 viewing
 Image inside Boy, I tell ya...the baddest Filipinas in the game
top in eyecandy

people viewing this topic:   (0 members and 1 guests)  
 
 

let em know ğ Share this on TwitterShare this on Facebook
 January 2013 - Post Your Pick-Ups
Unread 2 years agoclass of '06 - away - #201
NYC-Banga 91 heat pts91 space
avatar space
D+M
space
$12,112 | POWERFUL
pufntrees718 said:
n*ggas really think this n*gga gonna run me out this forum
he a pus*y
thats been on my d!ck
he been craving my attention
to him its all jokes
but then talk that g sh*t
he said he was out here
and i said i was down to meet
but nothin happened
so why ima keep goin back n forth with this lame
he just a young n*gga wit nothin else to do
he a side bi*ch who want the mans attention
when we were beefing he told me he wanna see my pic before he shows up to f!ght me in nyc

Y'all Beefing
You told him you wanna f!ght in one off
You in New York
He seen your picture

#ButImSleepTho
Reply With Quote
Unread 2 years agoclass of '05 - away - #202
specialk103185 70 heat pts70 space
avatar space
Senior Member
space
$6,732 | POWERFUL
Twin4real said:

[pic - click to view]



Damn what happened shoevillain? I would of lost my mind
She probably bought them joints for him. If not...damn. Treat ya woman right if you leave her home by herself with your sneaker collection.
Reply With Quote
Unread 2 years agoclass of '07 - away - #203
Rico23 22 heat pts22 space
avatar space
Haters B Like: Lies>Facts
space
$40,188 | POWERFUL
ReallyTho said:
look at this lame a.ss f*ggot



its a forum lol @ u taking sh*t srs along with these other f*gs in here talking about fourm beef

grow up simpleton

[pic - click to view]







ppl defending rugby's actions now?

Reply With Quote
Unread 2 years agoclass of '10 - away - #204
Daunte Bx718  space
avatar space
Senior Member
space
$977 | 5760876
rugby a funny n*gga b
Reply With Quote
Unread 2 years agoclass of '11 - away - #205
pufntrees718  space
avatar space
Senior Member
space
$2,690 | 16692708
Daunte Bx718 said:
rugby a funny n*gga b
nah
he a clown a.ss n*gga
who wanna beef wit the same n*ggas for years
the n*gga has no life but to stalk peoples sh*t
when he sees people doin better then him
he has this need to try to expose em
theres nothin to expose when u put ur own sh*t up
thats why he will always be a loser
but he will carry on hatin the same n*ggas for a couple more years
thats how groupie hoes do
Reply With Quote
Unread 2 years agoclass of '06 - away - #206
LeMar G 206 heat pts206 space
avatar space
ɹǝʞɐɯǝʇsɐʇ#
space
$6,845 | POWERFUL
Went to fogo De chao for lunch


[pic - click to view]


Last edited by LeMar G; 01-07-2013 at 03:05 PM..
Reply With Quote
Unread 2 years agoclass of '04 - away - #207
ddash 1 heat pts space
avatar space
Senior Member
space
$19,220 | POWERFUL
No sides?

looks good tho.
Reply With Quote
Unread 2 years agoclass of '07 - away - #208
Rico23 22 heat pts22 space
avatar space
Haters B Like: Lies>Facts
space
$40,188 | POWERFUL
I just copped the casket that Michael Jackson was buried in...i'm not gonna post pics tho
Reply With Quote
Unread 2 years agoclass of '05 - away - #209
AKS MUZIK 26 heat pts26 space
avatar space
Benz Punany
space
$5,721 | POWERFUL
Damn Lemar......

#Fancy
Reply With Quote
Unread 2 years agoclass of '06 - away - #210
NYC-Banga 91 heat pts91 space
avatar space
D+M
space
$12,112 | POWERFUL
ReallyTho said:
look at this lame a.ss f*ggot



its a forum lol @ u taking sh*t srs along with these other f*gs in here talking about fourm beef

grow up simpleton
Man go sit ur a.ss back down somewhere...non factor a.ss lemme say something loud so the crowd can turn around and look for me a.ss n*gga
Reply With Quote
Unread 2 years agoclass of '05 - away - #211
daliff89 1 heat pts space
avatar space
Senior Member
space
$13,333 | POWERFUL
Leather is actually leather on these..

Gonna look dope when I get that stupid "vintage" sh*t off there..


[pic - click to view]

Reply With Quote
Unread 2 years agoclass of '11 - away - #212
Dray 845 heat pts845 space
avatar space
SMELLING CASUALS
space
$42,767 | POWERFUL
RLRugby said:
thats how yall n*ggas eat?

just straight meat

no fu*kin rice and sh*t

n*gga fu*k that meal B

i need some fries and a burger
you ever been to a brazilian restaurant?
Reply With Quote
Unread 2 years agoclass of '04 - away - #213
bicedidit 2 heat pts space
avatar space
Senior Member
space
$1,670 | 13860847
RLRugby said:
n*ggas know this my 3rd Bodybag


[pic - click to view]



shoutout to uncle bice. real n*gga. i hate it had to be him

caught deville with that 8th round knockout

and puf.......

his body is being IDed by his significant other

moment of silence B


[pic - click to view]

Reply With Quote
Unread 2 years agoclass of '11 - away - #214
Dray 845 heat pts845 space
avatar space
SMELLING CASUALS
space
$42,767 | POWERFUL
bicedidit said:
the phone case matches the hat
Reply With Quote
Unread 2 years agoclass of '04 - away - #215
bicedidit 2 heat pts space
avatar space
Senior Member
space
$1,670 | 13860847
^throwback
Reply With Quote
Unread 2 years agoclass of '11 - away - #216
Dray 845 heat pts845 space
avatar space
SMELLING CASUALS
space
$42,767 | POWERFUL
I want a gif of rugby and Davilles face f!ghting sh*t would be classic
Reply With Quote
Unread 2 years agoclass of '11 - away - #217
whitesand 43 heat pts43 space
avatar space
IG: 1soleicey
space
$6,807 | POWERFUL
Rico23 said:
nah, he's good









You remember that?
Reply With Quote
Unread 2 years agoclass of '05 - away - #218
DaViLLe726 2 heat pts space
avatar space
Senior Member
space
$2,920 | POWERFUL
RLRugby said:
n*ggas know this my 3rd Bodybag

shoutout to uncle bice. real n*gga. i hate it had to be him

caught deville with that 8th round knockout

and puf.......

his body is being IDed by his significant other

moment of silence B
On some real sh*t how do you think you even came close to a body bag with me lol??

Lets have a vote. Who won me or Rugby? Let your internet peers that you YEARN for respect from decide.
I give you a 2 vote head start Funeral, MC Gusto.

Im making a promise on Boxden.
I will have my picture taken with Rugbys wh0ore mother before this year ends and i will post it on Boxden.
If i dont ill never post again.
Dead serious i might fu*k her too. Just to prove a point.
Reply With Quote
Unread 2 years agoclass of '11 - away - #219
whitesand 43 heat pts43 space
avatar space
IG: 1soleicey
space
$6,807 | POWERFUL
ReallyTho said:
look at this lame a.ss f*ggot



its a forum lol @ u taking sh*t srs along with these other f*gs in here talking about fourm beef

grow up simpleton
Who is this?
Reply With Quote
Unread 2 years agoclass of '07 - away - #220
Root Of Evil 52 heat pts52 space
avatar space
Senior Member
space
$11,596 | POWERFUL

[pic - click to view]




[pic - click to view]




[pic - click to view]

Reply With Quote
 

Home > all sections > Kicks @ BX
  
    
          join bx


 




that hot ish yesterday


most viewed right now
9 viewing
Image inside On Set Of Lil Wayne's "Glory" Video Shoot
21 comments
@hiphop
most viewed right now
8 viewing
Audio inside Dr Dre's the Pharmacy debut in 5 minutes on Beats 1 radio
78 comments
@hiphop
most viewed right now
8 viewing
Some Redditor Put A Small Magnet In Their Finger.
65 comments
@wild'ish
most viewed right now
7 viewing
Jul 4 - Scientist claims immortality within reach :ohnoes:
107 comments
@news
most viewed right now
7 viewing
NBA White Chocolate: The Sequel (Jason Williams' Son Jax)
63 comments
@sports
most viewed right now
3 viewing
NBA Okafor meets Embiid
83 comments
@sports
most viewed right now
3 viewing
Image inside W#!te People Outfit on the 4th... LOL
97 comments
@wild'ish
most viewed right now
3 viewing
Video inside G-Unit & TMT Fontainebleau Pool Party
65 comments
@hiphop
most viewed right now
2 viewing
Video inside Rewind Live was taking shots at 2k?
53 comments
@games

^
contact us   |   bx@twitter   |   bx@facebook   |   privacy   |   search   |  İ BX 1998-end of time