This is BX @ Boxden.com


January 2013 - Post Your Pick-Ups


 January 2013 - Post Your Pick-Ups
topic by BronxBombers - 12-31-2012, 04:53 PM - Boxden > Kicks @ BX (Sneakers & Clothing)




Finally Got My Stealths ... s/o To Special K and SneakerJack For 'Em



share this topic »   Share this on Twitter Share this on Facebook

1807 comments for "January 2013 - Post Your Pick-Ups"


 12-31-2012, 05:01 PMaway - #2
Root Of Evil 51 heat pts51

  d 
space
$10,992 | POWERFUL
Dope pickups Bronx..

Happy New Year to all ma niccas tho

 12-31-2012, 05:47 PMaway - #3
drama_kiNg 45 heat pts45

  d 
space
$10,235 | POWERFUL
yall prob aint gonna like any of this !! but whatever







50" led

order didnt' come in yet so they are stock pics

Last edited by drama_kiNg; 12-31-2012 at 06:27 PM..
 12-31-2012, 06:00 PMaway - #4
ddash 1 heat pts

  d 
space
$12,372 | POWERFUL
nicca really lol ahahahahaha
 12-31-2012, 06:27 PMaway - #5
drama_kiNg 45 heat pts45

  d 
space
$10,235 | POWERFUL
Originally Posted by ddash
nicca really lol ahahahahaha
gotta grow up sometime
 12-31-2012, 06:38 PMaway - #6
Grindbox 

  d 
space
$178 | 1172763
This nicca lives in the future.. This nicca already purchased clothes in 2013...
 12-31-2012, 07:13 PMaway - #7
Sir Mike 11 heat pts11

  d 
space
$4,167 | 20811139
 12-31-2012, 07:36 PMaway - #8
ddash 1 heat pts

  d 
space
$12,372 | POWERFUL
 12-31-2012, 07:39 PMaway - #9
NYC-Banga 87 heat pts87

  d 
space
$11,746 | POWERFUL
Originally Posted by drama_kiNg
yall prob aint gonna like any of this !! but whatever







50" led

order didnt' come in yet so they are stock pics
 12-31-2012, 08:01 PMaway - #10
AKS MUZIK 26 heat pts26

  d 
space
$5,722 | POWERFUL
^^^^hahhahaha @ gif
 12-31-2012, 08:21 PMaway - #11
Niruggg 98 heat pts98

  d 
space
$8,657 | POWERFUL
Originally Posted by drama_kiNg
yall prob aint gonna like any of this !! but whatever







50" led

order didnt' come in yet so they are stock pics

fu3k the world, do your thing

but ya'll know it's still December right?
 12-31-2012, 08:50 PMaway - #12
CS35 10 heat pts10

  d 
space
$8,510 | POWERFUL
Originally Posted by drama_kiNg
yall prob aint gonna like any of this !! but whatever







50" led

order didnt' come in yet so they are stock pics
this gotta be from karmaloop i can recognize that first goofy !!er anywhere
 12-31-2012, 11:19 PMaway - #13
drama_kiNg 45 heat pts45

  d 
space
$10,235 | POWERFUL
yeah !! was like 60% off lmao it took me a while to find anything i liked but for 60% why not
 01-01-2013, 05:01 AMonline - #14
MarcusF87 

  d 
space
$3,301 | 4341076
@ that gif
 01-01-2013, 02:06 PMaway - #15
BronxBombers 147 heat pts147

  d 
space
$28,126 | POWERFUL
Originally Posted by drama_kiNg
yeah !! was like 60% off lmao it took me a while to find anything i liked but for 60% why not
I Haven't Brought Anything From Karmaloop In Over 6 Yrs...But 60% off
 01-01-2013, 04:12 PMaway - #16
drama_kiNg 45 heat pts45

  d 
space
$10,235 | POWERFUL
Originally Posted by Bronxb0mbers
I Haven't Brought Anything From Karmaloop In Over 6 Yrs...But 60% off
couldn't find a single thing i liked but it was 60 off i had to cop some !!
 01-01-2013, 10:59 PMaway - #17
Niruggg 98 heat pts98

  d 
space
$8,657 | POWERFUL
 01-02-2013, 01:37 AMaway - #18
Adewale 13 heat pts13

  d 
space
$3,159 | POWERFUL
Originally Posted by drama_kiNg
yall prob aint gonna like any of this !! but whatever







50" led

order didnt' come in yet so they are stock pics


Neutral colors with simple designs is where it's at bro, mark my words it's gonna be the new wave in a couple months
 01-02-2013, 06:21 AMaway - #19
csarvis3 1 heat pts

  d 
space
$889 | 1511081
Who's got a karma loop coupon code?? V
 01-02-2013, 09:12 AMonline - #20
killacag 80 heat pts80

  d 
space
$1,909 | POWERFUL
Autographed Andrew McCutchen Jersey





Posted shoes in December thread
 
 


Go Back   Boxden.Com - Stay First. Follow BX. > BX Table Of Contents > Kicks @ BX (Sneakers & Clothing)
    
         

 



Latest hot topics on fire the past 48 hrs
Video inside  X-MEN: DAYS OF FUTURE PAST Offiical Final Trailer #3
70 comments
Image inside  EA Sports Unveils First Look at NBA Live 15
58 comments
NBA yo Wiggins is fuggin shredded tho.. (pic)
109 comments
  What Rapper Has Never Had His Credibility Questioned
New reply 40 seconds ago - 125 comments - by "SS"
 NBA Lebron Improves Fg% For 7th Straight Year, Is Only Pla...
New reply 5 minutes ago - 72 comments - by Motion
 Video inside So The Boy August Alsina Just G Checked 106 And Park L...
New reply 3 minutes ago - 224 comments - by Adwerdz
 NBA Cnn Breaking News: Lebron James Is The Best Nba Player...
New reply 5 minutes ago - 56 comments - by Motion
 Article inside Gucci Mane Negotiating With Federal Government To Redu...
New reply 3 minutes ago - 137 comments - by loyola llothta
 NBA One Nba Exec On Miami Heat Outside Of Lebron: “no One’...
New reply 8 minutes ago - 75 comments - by T2THEONE
 Image(s) inside "....fu-k The Police. If You See Her......"
New reply 4 minutes ago - 66 comments - by surreyjack
 Video inside Little Girl Gets Jealous And Gets Played
New reply 30 minutes ago - 77 comments - by dloc757

Like BX on Facebook Follow BX on Twitter
5,697 fans of BX | none new today 4,655 following and 1 new today

hot topic blog   »    hip-hop   |   sports   |   movies   |   games   |   news   |   wild'ish   |   gear   |   rides   |   tech

contact us   |   mobile   |   privacy statement

© Boxden.com. 1998 - end of time.