Boxden hiphop sports wild'ish games movies news eyecandy tech gear rides
trending now most viewers #top20 top yesterday all sections videos pics tracks headlines

Footaction Jordan Restock

most watched this minute | see more
most viewed right now
83 viewing
 Ariana Grande Says Big Sean’s Lyrics About Her pus-y Led To Breakup
119 comments
most viewed right now
42 viewing
 NBA Kris Humphries is a dumbass (tweet)
52 comments

top in section
22 viewing
 Video inside Boxden member tries to hit on girl sitting next to her BF
top in wild'ish
top in section
31 viewing
 BOX [Video] ESPN: Mayweathers history of domestic violence!
top in sports

people viewing this topic:   (0 members and 1 guests)  
 
 

let em know » Share this on TwitterShare this on Facebook
 Footaction Jordan Restock
Unread 2 years agoclass of '11 - away - #1
14188 pageviews
84 comments


Contagioso 39 heat pts39 space
avatar space
Jay Z - "Regrets"
space
$6,830 | POWERFUL
Wednesday, February 13
Jordan Retro IX “Cool Grey”


[pic - click to view]



Thursday, February 14
Nike Air Foamposite One “Pink”


[pic - click to view]



Jordan Retro IV “Bred”


[pic - click to view]



Jordan Retro IV “Thunder”


[pic - click to view]



Jordan Retro 1 High “Bulls”


[pic - click to view]



Saturday, February 16
Jordan Retro V “Fire Red”


[pic - click to view]

Reply With Quote
3 peeps gave props to Contagioso MALIS (02-14-2013) , hot topic  (02-13-2013) , Teddy Loc (02-15-2013)

84 comments for "Footaction Jordan Restock"

- To post a comment, join the squad -


Unread 2 years agoclass of '08 - on now - #2
YOURKINGB4EVER 5 heat pts space
avatar space
King & The Prince
space
$1,078 | 5302857
I gotta get them bulls 1 props
Reply With Quote
Unread 2 years agoclass of '07 - away - #3
Rico23 21 heat pts21 space
avatar space
Could Be a NYK Fan...
space
$37,737 | POWERFUL
one of these days i'm gonna be able to cop them cement 4's at retail just watch
Reply With Quote
Unread 2 years agoclass of '05 - on now - #4
Ghettoquiz 9 heat pts space
avatar space
Master Chief owns
space
$11,407 | 20806863
Dope need the bred 4 cool grey 9
Reply With Quote
Unread 2 years agoclass of '06 - away - #5
lexball50  space
avatar space
Whats Happenin
space
$1,888 | 4891028
Are these the ones thats only in Houston or are these everywhere?
Reply With Quote
Unread 2 years agoclass of '07 - away - #6
Syphernix 9 heat pts space
avatar space
Future Shutdown Corner
space
$16,245 | POWERFUL
got dammit those bulls are gonna me mine
Reply With Quote
Unread 2 years agoclass of '11 - away - #7
L1C4 53 heat pts53 space
avatar space
"Gateway to the South"
space
$5,634 | POWERFUL
Is this gonna be online?
Reply With Quote
Unread 2 years agoclass of '05 - away - #8
specialk103185 68 heat pts68 space
avatar space
Senior Member
space
$6,685 | POWERFUL
still kicking myself for missing the cool greys...need them for spring/summer
Reply With Quote
Unread 2 years agoclass of '07 - away - #9
Syphernix 9 heat pts space
avatar space
Future Shutdown Corner
space
$16,245 | POWERFUL
specialk103185 said:
still kicking myself for missing the cool greys...need them for spring/summer
excuse me but didnt you have another name on here as juelz?
Reply With Quote
Unread 2 years agoclass of '05 - away - #10
specialk103185 68 heat pts68 space
avatar space
Senior Member
space
$6,685 | POWERFUL
Syphernix said:
excuse me but didnt you have another name on here as juelz?
nah, not me. had the same name since i created this account.
Reply With Quote
Unread 2 years agoclass of '07 - away - #11
Syphernix 9 heat pts space
avatar space
Future Shutdown Corner
space
$16,245 | POWERFUL
oh damn then my bad specialk

but back to the topic....like dude asked b4 are these gonna be available online

im trying to get the bull on thur. and then on sat when im in the dmv i can go to pg plaza or montgomery mall for the royals/black
Reply With Quote
Unread 2 years agoclass of '10 - away - #12
Niruggg 137 heat pts137 space
avatar space
Harlem Knight
space
$12,142 | POWERFUL
Syphernix said:
got dammit those bulls are gonna me mine


me too my n*gga.......me too
Reply With Quote
Unread 2 years agoclass of '11 - away - #13
L1C4 53 heat pts53 space
avatar space
"Gateway to the South"
space
$5,634 | POWERFUL
fu*k, I don't get paid till Friday!!
Reply With Quote
Unread 2 years agoclass of '11 - away - #14
L1C4 53 heat pts53 space
avatar space
"Gateway to the South"
space
$5,634 | POWERFUL
Them thunder 4s coming out this Thursday?
Reply With Quote
Unread 2 years agoclass of '11 - away - #15
Contagioso 39 heat pts39 space
avatar space
Jay Z - "Regrets"
space
$6,830 | POWERFUL
I called Footaction but they didn't know if it was gonna be an in-store and online restock or not.

son.. i NEED those Bulls 1s. missed out the first time.. missed the recent restock... AND my connect faked on me... I gotta go 30 mins out my way for them sh*ts, debating on if i should go an hour or two early, do yall think there will be a line for the 2/14 restocks? pink foams, thunder 4's AND bred 4's are getting restocked as well so i'm guessing there's gonna be more than just me waiting when the store opens
Reply With Quote
Unread 2 years agoclass of '07 - away - #16
Syphernix 9 heat pts space
avatar space
Future Shutdown Corner
space
$16,245 | POWERFUL
Contagioso said:
I called Footaction but they didn't know if it was gonna be an in-store and online restock or not.

son.. i NEED those Bulls 1s. missed out the first time.. missed the recent restock... AND my connect faked on me... I gotta go 30 mins out my way for them sh*ts, debating on if i should go an hour or two early, do yall think there will be a line for the 2/14 restocks? pink foams, thunder 4's AND bred 4's are getting restocked as well so i'm guessing there's gonna be more than just me waiting when the store opens
my n*gga I WAS JUST thinking that same sh*t

if it aint available online with me currently in charlotte i would have to drive to greensboro (about an 1 hour north) to the closest place.....and i dunno depends on the type of mall and if transit is near, if so it'll be n*gga central
Reply With Quote
Unread 2 years agoclass of '04 - away - #17
ant30ant33 45 heat pts45 space
avatar space
Senior Member
space
$7,537 | POWERFUL
store restock..
Reply With Quote
Unread 2 years agoclass of '11 - away - #18
Contagioso 39 heat pts39 space
avatar space
Jay Z - "Regrets"
space
$6,830 | POWERFUL
Syphernix said:
my n*gga I WAS JUST thinking that same sh*t

if it aint available online with me currently in charlotte i would have to drive to greensboro (about an 1 hour north) to the closest place.....and i dunno depends on the type of mall and if transit is near, if so it'll be n*gga central

Reply With Quote
Unread 2 years agoclass of '05 - on now - #19
Ghettoquiz 9 heat pts space
avatar space
Master Chief owns
space
$11,407 | 20806863
Contagioso said:
I called Footaction but they didn't know if it was gonna be an in-store and online restock or not.

son.. i NEED those Bulls 1s. missed out the first time.. missed the recent restock... AND my connect faked on me... I gotta go 30 mins out my way for them sh*ts, debating on if i should go an hour or two early, do yall think there will be a line for the 2/14 restocks? pink foams, thunder 4's AND bred 4's are getting restocked as well so i'm guessing there's gonna be more than just me waiting when the store opens
Those 1s still on shelves here in ct they didn't sell out anywhere
Reply With Quote
Unread 2 years agoclass of '04 - on now - #20
NoLedge18720 3 heat pts space
avatar space
$100 Bill Authentic
space
$19,729 | POWERFUL
Damn was hoping for bred 13s
Reply With Quote
 

Home > all sections > Kicks @ BX
  
    
          join bx


 




that hot ish yesterday


most viewed right now
26 viewing
Video inside Mysterious island is home to 60,000-year-old community
26 comments
@wild'ish
most viewed right now
12 viewing
Article inside ‘Everybody Loves Raymond’ Actor Sawyer Sweeten Dead At 19
93 comments
@movies
most viewed right now
12 viewing
Image inside Signs you may be in the Hood!!
79 comments
@wild'ish
most viewed right now
11 viewing
NBA Only players with a Finals MVP and DPOY award
83 comments
@sports
most viewed right now
10 viewing
Image inside 50 Cent: “Why Only Angry Black B-tches Got Something To Say About My O..
310 comments
@hiphop
most viewed right now
8 viewing
Video inside Girl rejects guy, guy then pretends he’s famous, suddenly she’s in love
123 comments
@wild'ish
most viewed right now
8 viewing
Image inside SMH, WTF, LOL, or all of the above
110 comments
@wild'ish
most viewed right now
7 viewing
NBA Steph Curry Had His Eyes Closed Attempting The Game Tying 3
76 comments
@sports
most viewed right now
4 viewing
Rappers that are of Caribbean descent/heritage
226 comments
@hiphop

^
contact us   |   bx@twitter   |   bx@facebook   |   privacy   |   search   |  © BX 1998-end of time