b o x d e n hiphop sports wild'ish games movies news eyecandy tech gear rides
trending now hot topics today top last 48 hours all sections videos pics tracks headlines  

December 2012 - What Did You Wear Today (WDYWT)


People Viewing This Topic:   (0 members and 1 guests)  
 
 

Boxden.Com - Stay First. Follow BX. > BX Table Of Contents > Kicks @ BX (Sneakers & Clothing)
  
    
          join bx

share this topic    Share this on Twitter Share this on Facebook
 December 2012 - What Did You Wear Today (WDYWT)
 12-02-2012, 11:51 AMaway - #61
samsin420 32 heat pts32

  d 
space
$5,672 | POWERFUL
 12-02-2012, 11:54 AMaway - #62
LeMar G 169 heat pts169

  d 
space
$5,102 | POWERFUL
ni##a said you got a struggle fit

God damn
 12-02-2012, 12:29 PMonline - #63
ddash 1 heat pts

  d 
space
$15,956 | POWERFUL
Originally Posted by LeMar G
ni##a said you got a struggle fit

God damn
 12-02-2012, 01:39 PMaway - #64
mrep3 38 heat pts38

  d 
space
$2,696 | POWERFUL
 12-02-2012, 01:51 PMaway - #65
Sir Mike 11 heat pts11

  d 
space
$4,302 | POWERFUL
Today's wear







ni##as stay judging my sht but aint post sht cuz they scared of bx comments.

Last edited by Sir Mike; 12-02-2012 at 02:06 PM..
 12-02-2012, 01:56 PMonline - #66
BronxBombers 170 heat pts170

  d 
space
$33,661 | POWERFUL
Originally Posted by mrep3
What Grown a$s Man Leave Their House Wearing That Shiit

Last edited by BronxBombers; 12-02-2012 at 01:58 PM..
 12-02-2012, 01:59 PMonline - #67
BronxBombers 170 heat pts170

  d 
space
$33,661 | POWERFUL
Originally Posted by hotsisal_23
Today's wear







ni##as stay judging my sht but aint post sht cuz they scared of bx comments...fk yall ni##as
Lmao ni##a Rocking a Tie w/ J's ....Another Struggle Fit
 12-02-2012, 02:08 PMaway - #68
specialk103185 61 heat pts61

  d 
space
$6,569 | POWERFUL
Originally Posted by dnycem


like the purp fit *props*
 12-02-2012, 02:09 PMaway - #69
NYC-Banga 88 heat pts88

  d 
space
$11,913 | POWERFUL
Originally Posted by hotsisal_23
Ima real a$s dude, I actually posted some sht I wore to get lunch u #### made dudes posting all ur best sht like ni##as really give a fk..holla at me n the jet lounge fk boi

I do this jets sht ni##a, new orleans n this #### u outta state muthafka ain't on sht
Lollol at posting ur best ####.

ni##as if u trully didn't give a ####...u wouldn't be started threads in this forum leading the pack...u stupid a$s idiot..
 12-02-2012, 02:13 PMaway - #70
NYC-Banga 88 heat pts88

  d 
space
$11,913 | POWERFUL
Originally Posted by hotsisal_23
Today's wear







ni##as stay judging my sht but aint post sht cuz they scared of bx comments.
ni##a did u just post a white shirt tie and jays that are yellowed????

ni##a if u gonna do that style ur kicks better ultra fresh...Cuz thats the first thing ppl gonna look at..

Man u truly are a clown a$s bum ni##as

####ing black Jordan socks..man #### this ni##a I'm out
 12-02-2012, 02:13 PMaway - #71
Sir Mike 11 heat pts11

  d 
space
$4,302 | POWERFUL
me and my struggle fits>>>>>>>>>>w/e u was goin to post but didnt cuz u scared of bx ni##as


Originally Posted by NYC-Banga
ni##as did u just post a white shirt tie and jays that are yellowed????

ni##as if u gonna do that style ur kicks better ultra fresh...Cuz thats the first thing ppl gonna look at..

Man u truly are a clown a$s bum ni##as

####ing black Jordan socks..man #### this ni##a I'm out

ALL clear soles yellow idiot, i love those shoes, one of the first cops ive made wayy back so i wore em wat else u got fk boi

those socks are clearly blue and grey

Last edited by Sir Mike; 12-02-2012 at 02:17 PM..
 12-02-2012, 02:16 PMaway - #72
NYC-Banga 88 heat pts88

  d 
space
$11,913 | POWERFUL
Originally Posted by hotsisal_23
do you talk that internet sht or do u live it my ni##a...like i said i be in thea, jet life ####




are yall fk boi ni##as gonna keep ####ing about wat i do or u gonna post up like a real ni##a?
ni##a that ticket a month old and hob one of the cheapest venues to get in....stop body bluff in..ur whole style is chump
 12-02-2012, 02:18 PMaway - #73
NYC-Banga 88 heat pts88

  d 
space
$11,913 | POWERFUL
This ni##a posted a $10 standing room only ticket. .talking bout jet life...I think he trollin
 12-02-2012, 02:22 PMaway - #74
Sir Mike 11 heat pts11

  d 
space
$4,302 | POWERFUL
^the jet lounge only costs $10 my dude. and its every wednesday night @ HOB...it was halloween night so i was n that ####...theres a difference btw a spitta concert and jet lounge ni##a, @ the lounge he barely perform he just be coolin takin pictures with ppl smokin n sht


spitta got a BR show at Varsity Theatre, see u there o wait na u aint bout that
 12-02-2012, 02:33 PMaway - #75
Root Of Evil 52 heat pts52

  d 
space
$11,377 | POWERFUL
Originally Posted by hotsisal_23
Today's wear







ni##as stay judging my sht but aint post sht cuz they scared of bx comments.


L's
 12-02-2012, 02:39 PMonline - #76
ddash 1 heat pts

  d 
space
$15,956 | POWERFUL
Yall some fools man

 12-02-2012, 02:41 PMaway - #77
Sir Mike 11 heat pts11

  d 
space
$4,302 | POWERFUL
shout out to ni##as who actually contributing to the thread instead of bash w/e "OP" wears...we 5 pages into the thread n ni##as still talkin bout my "struggle" fits but we all pulling the same ####es so at the end of the day..who gives a fk
 12-02-2012, 02:46 PMaway - #78
Sk9 

  d 
space
$1,147 | POWERFUL
We're clearly getting trolled here cuz there is no possible way this guy is serious.

Bravo, my man. I fell for the trap.

























































 12-02-2012, 03:08 PMonline - #79
bridouble 179 heat pts179

  d 
space
$3,918 | POWERFUL


Denim & supply
True Religion
Pines

Excuse the size of the pic
 12-02-2012, 03:38 PMonline - #80
bridouble 179 heat pts179

  d 
space
$3,918 | POWERFUL
Originally Posted by RLRugby
I was looking at the sweater but it was a bit too much for me

Dope tho
Thanks
Yeah I had my eye on it for a few weeks but that 185 price tag made me put it back. The friends and family discount made it a lil easier to cop
 

 



BOX Roy Jones Jr. dissing Floyd
109 comments
NBA Top 5 Most Skilled Players In The League?
61 comments
NBA James Johnson just blatantly disrespected Drummond's ent..
65 comments
  Anonymous Threatens Iggy Azalea To Apologize To Azeali...
New reply 1 minute ago - 213 comments - by KingMahaat
 Image(s) inside Dec 18 - Tsarnaev Appears In Court For 1st Time Since ...
New reply 6 minutes ago - 117 comments - by phantomnation
 NBA Grizzlies Assistant Gets His Car Stolen, Players Buy H...
New reply 1 minute ago - 100 comments - by Agentzer0oo0
 Image(s) inside Chris Brown Losing It Over Karrueche
New reply 14 minutes ago - 62 comments - by Frankybaby
 Video inside Bow Wow Looking Real Mad On 106 N Park Final Episode
New reply 2 minutes ago - 71 comments - by VA Prime
 Image(s) inside Azealia Banks Ethers Action Bronson
New reply 20 minutes ago - 156 comments - by Frankybaby
 Video inside Ll Cool J And Canibus Performing 4,3,2,1 At Barclays
New reply 4 minutes ago - 103 comments - by RoyceDa59
 Video inside Nyc Streets React To Bobby Shmurda & Gs9 Arrest
New reply 28 minutes ago - 56 comments - by GiftOfGod

like bx on facebook follow bx on twitter
5,902 fans of BX and 1 new today 4,846 following | none new today

hot topic blog       hip-hop   |   sports   |   movies   |   games   |   news   |   wild'ish   |   gear   |   rides   |   tech

contact us   |   mobile   |   privacy statement

 Boxden.com. 1998 - end of time.