Boxden hiphop sports wild'ish games movies news eyecandy tech gear rides
trending now most viewers #top20 top yesterday all sections videos pics tracks headlines

December 2012 - What Did You Wear Today (WDYWT)

most watched this minute | see more
most viewed right now
44 viewing
Kanye West gives mad akward but legendary speech
114 comments
@hiphop
most viewed right now
42 viewing
So we gon act like the VMA's wasn't pushing the agenda tonight
102 comments
@hiphop
most viewed right now
37 viewing
 Video inside When you support your girl even when she wont even look at you...
130 comments
@hiphop
most viewed right now
32 viewing
2015 VMA Official Discussion Thread host Miley Cyrus.
1506 comments
@hiphop
people viewing this topic:   (0 members and 1 guests)
 

let em know » Share this on TwitterShare this on Facebook
 December 2012 - What Did You Wear Today (WDYWT)
Unread 3 years agoclass of '06 - away - #61
samsin420 36 heat pts36 space
avatar space
G.O.A.T.
space
$5,802 | POWERFUL
Reply With Quote
Unread 3 years agoclass of '06 - away - #62
LeMar G 210 heat pts210 space
avatar space
ɹǝʞɐɯǝʇsɐʇ#
space
$7,542 | POWERFUL
n*gga said you got a struggle fit

God damn
Reply With Quote
Unread 3 years agoclass of '04 - away - #63
ddash 1 heat pts space
avatar space
Senior Member
space
$19,708 | POWERFUL
LeMar G said:
n*gga said you got a struggle fit

God damn
Reply With Quote
Unread 3 years agoclass of '06 - away - #64
mrep3 38 heat pts38 space
avatar space
Fap King Cole
space
$3,063 | POWERFUL

[pic - click to view]

Reply With Quote
Unread 3 years agoclass of '06 - away - #65
Sir Mike 11 heat pts11 space
avatar space
Forbidden Jutsu
space
$4,858 | POWERFUL
Today's wear


[pic - click to view]




[pic - click to view]





n*ggas stay judging my sht but aint post sht cuz they scared of bx comments.

Last edited by Sir Mike; 12-02-2012 at 01:06 PM..
Reply With Quote
Unread 3 years agoclass of '05 - on now - #66
BronxBombers 187 heat pts187 space
avatar space
Phil Aint Doing sh*t
space
$35,852 | POWERFUL
mrep3 said:

[pic - click to view]

What Grown a.ss Man Leave Their House Wearing That Shiit

[pic - click to view]


Last edited by BronxBombers; 12-02-2012 at 12:58 PM..
Reply With Quote
Unread 3 years agoclass of '05 - on now - #67
BronxBombers 187 heat pts187 space
avatar space
Phil Aint Doing sh*t
space
$35,852 | POWERFUL
hotsisal_23 said:
Today's wear


[pic - click to view]




[pic - click to view]





n*ggas stay judging my sht but aint post sht cuz they scared of bx comments...fk yall n*ggas
Lmao n*gga Rocking a Tie w/ J's ....Another Struggle Fit
Reply With Quote
Unread 3 years agoclass of '05 - away - #68
specialk103185 72 heat pts72 space
avatar space
Senior Member
space
$6,806 | POWERFUL
like the purp fit *props*
Reply With Quote
Unread 3 years agoclass of '06 - away - #69
NYC-Banga 91 heat pts91 space
avatar space
D+M
space
$12,172 | POWERFUL
hotsisal_23 said:
Ima real a.ss dude, I actually posted some sht I wore to get lunch u bi*ch made dudes posting all ur best sht like n*ggas really give a fk..holla at me n the jet lounge fk boi

I do this jets sht n*gga, new orleans n this bi*ch u outta state muthafka ain't on sht
Lollol at posting ur best sh*t.

n*ggas if u trully didn't give a fu*k...u wouldn't be started threads in this forum leading the pack...u stupid a.ss idiot..
Reply With Quote
Unread 3 years agoclass of '06 - away - #70
NYC-Banga 91 heat pts91 space
avatar space
D+M
space
$12,172 | POWERFUL
hotsisal_23 said:
Today's wear


[pic - click to view]




[pic - click to view]





n*ggas stay judging my sht but aint post sht cuz they scared of bx comments.
n*gga did u just post a white shirt tie and jays that are yellowed????

n*gga if u gonna do that style ur kicks better ultra fresh...Cuz thats the first thing ppl gonna look at..

Man u truly are a clown a.ss bum n*ggas

fu*king black Jordan socks..man fu*k this n*gga I'm out
Reply With Quote
Unread 3 years agoclass of '06 - away - #71
Sir Mike 11 heat pts11 space
avatar space
Forbidden Jutsu
space
$4,858 | POWERFUL
me and my struggle fits>>>>>>>>>>w/e u was goin to post but didnt cuz u scared of bx n*ggas


NYC-Banga said:
n*ggas did u just post a white shirt tie and jays that are yellowed????

n*ggas if u gonna do that style ur kicks better ultra fresh...Cuz thats the first thing ppl gonna look at..

Man u truly are a clown a.ss bum n*ggas

fu*king black Jordan socks..man fu*k this n*gga I'm out

ALL clear soles yellow idiot, i love those shoes, one of the first cops ive made wayy back so i wore em wat else u got fk boi

those socks are clearly blue and grey

Last edited by Sir Mike; 12-02-2012 at 01:17 PM..
Reply With Quote
Unread 3 years agoclass of '06 - away - #72
NYC-Banga 91 heat pts91 space
avatar space
D+M
space
$12,172 | POWERFUL
hotsisal_23 said:
do you talk that internet sht or do u live it my n*gga...like i said i be in thea, jet life bi*ch


[pic - click to view]




are yall fk boi n*ggas gonna keep bi*ching about wat i do or u gonna post up like a real n*gga?
n*gga that ticket a month old and hob one of the cheapest venues to get in....stop body bluff in..ur whole style is chump
Reply With Quote
Unread 3 years agoclass of '06 - away - #73
NYC-Banga 91 heat pts91 space
avatar space
D+M
space
$12,172 | POWERFUL
This n*gga posted a $10 standing room only ticket. .talking bout jet life...I think he trollin
Reply With Quote
Unread 3 years agoclass of '06 - away - #74
Sir Mike 11 heat pts11 space
avatar space
Forbidden Jutsu
space
$4,858 | POWERFUL
^the jet lounge only costs $10 my dude. and its every wednesday night @ HOB...it was halloween night so i was n that bi*ch...theres a difference btw a spitta concert and jet lounge n*gga, @ the lounge he barely perform he just be coolin takin pictures with ppl smokin n sht


spitta got a BR show at Varsity Theatre, see u there o wait na u aint bout that
Reply With Quote
Unread 3 years agoclass of '07 - away - #75
Root Of Evil 54 heat pts54 space
avatar space
Senior Member
space
$11,649 | POWERFUL
hotsisal_23 said:
Today's wear


[pic - click to view]




[pic - click to view]





n*ggas stay judging my sht but aint post sht cuz they scared of bx comments.


L's
Reply With Quote
Unread 3 years agoclass of '04 - away - #76
ddash 1 heat pts space
avatar space
Senior Member
space
$19,708 | POWERFUL
Yall some fools man


[pic - click to view]

Reply With Quote
Unread 3 years agoclass of '06 - away - #77
Sir Mike 11 heat pts11 space
avatar space
Forbidden Jutsu
space
$4,858 | POWERFUL
shout out to n*ggas who actually contributing to the thread instead of bash w/e "OP" wears...we 5 pages into the thread n n*ggas still talkin bout my "struggle" fits but we all pulling the same bi*ches so at the end of the day..who gives a fk
Reply With Quote
Unread 3 years agoclass of '04 - away - #78
Sk9  space
avatar space
Senior Member
space
$1,216 | POWERFUL
We're clearly getting trolled here cuz there is no possible way this guy is serious.

Bravo, my man. I fell for the trap.

























































Reply With Quote
Unread 3 years agoclass of '11 - away - #79
bridouble 229 heat pts229 space
avatar space
Senior Member
space
$5,420 | POWERFUL

[pic - click to view]



Denim & supply
True Religion
Pines

Excuse the size of the pic
Reply With Quote
Unread 3 years agoclass of '11 - away - #80
bridouble 229 heat pts229 space
avatar space
Senior Member
space
$5,420 | POWERFUL
RLRugby said:
I was looking at the sweater but it was a bit too much for me

Dope tho
Thanks
Yeah I had my eye on it for a few weeks but that 185 price tag made me put it back. The friends and family discount made it a lil easier to cop
Reply With Quote
 
Home > all sections > Kicks @ BX
  
    
          join bx

 


that hot ish yesterday


most viewed right now
16 viewing
Video inside Well Damn! Real Evidence Virginia Shooting Was A HOAX!!!
437 comments
1 day ago
@misc
most viewed right now
10 viewing
Video inside W T F!! Yeezy had this s×it in a vault????
69 comments
2 days ago
@hiphop
most viewed right now
7 viewing
NFL Preseason Week 3: Oakland Raiders Vs. Arizona Cardinals 5:00 PST
369 comments
1 day ago
@sports
most viewed right now
5 viewing
Video inside How to Stop Calvin Johnson in Madden 16
61 comments
1 day ago
@games
most viewed right now
5 viewing
Travis Scott - Rodeo (Discussion Thread)
164 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
4 viewing
Image inside OG - Nike Air Oscillate - "Pete Sampras" is dropping who's copping?
9 comments
2 days ago
@gear
most viewed right now
4 viewing
Image inside French Montanas Father Revealed
29 comments
2 days ago
@hiphop
most viewed right now
4 viewing
Video inside The Flying Man
44 comments
1 day ago
@movies
^
contact us   |   bx@twitter   |   bx@facebook   |   privacy   |   search   |  © BX 1998-end of time