This is BX @ Boxden.com


Charlamagne: The Jordan 11 Is A murd3r Shoe


 Charlamagne: The Jordan 11 Is A murd3r Shoe
 01-11-2013, 06:23 PMonline - #21
Dashawn38 109 heat pts109

  d 
space
$3,949 | POWERFUL
Originally Posted by TruRoux
he right tho lol


those and the buggs bunnies are my two favs....and I never owned the 11's either


but yea, i'm off that sneaker train.



I aint sayin sneaks aint got they place, its just that i'm off that.

i'm more bout #### like this now

 01-11-2013, 06:39 PMaway - #22
Cipherr 9 heat pts

  d 
space
$1,894 | 13053683
Originally Posted by mistatnn
"Air k!lla"

And this ni##a had a real straight face saying this loll
Thats the part that cracked me up. ni##a was serious as hell.
 01-11-2013, 07:32 PMaway - #23
BuckedCrazy 29 heat pts29

  d 
space
$3,905 | POWERFUL
Originally Posted by cubes
brotha
 01-11-2013, 07:42 PMonline - #24
Di Warlord 6 heat pts

  d 
space
$4,723 | 9506755
Originally Posted by varcitykid
"sumn bout the shinyness thats sets the murd3rer off in ni##as" lmao
this. When he said that I was Said it with the straight face too. He's spitting that truth
 01-11-2013, 07:48 PMaway - #25
keejee 127 heat pts127

  d 
space
$8,682 | POWERFUL
Originally Posted by TruRoux
he right tho lol


those and the buggs bunnies are my two favs....and I never owned the 11's either


but yea, i'm off that sneaker train.



I aint sayin sneaks aint got they place, its just that i'm off that.

i'm more bout #### like this now


 01-11-2013, 08:05 PMaway - #26
Player 1 19 heat pts19

  d 
space
$20,351 | POWERFUL
Originally Posted by cubes
Post of the month
 01-11-2013, 08:39 PMonline - #27
Da Truth23 52 heat pts52

  d 
space
$2,785 | POWERFUL
Originally Posted by lowlow
Those look like some cole haans....y'all don't know about that
ni##a I got some cole haan boots and some Clarks
 01-11-2013, 08:43 PMaway - #28
JohnDoe B1 

  d 
space
$5,319 | 12243860
Originally Posted by Twin4real
i respect everyone's own sense of style and i'm not saying those shoes are trash and i wouldn't wear them but those shoes are trash and i wouldn't wear them
 01-11-2013, 09:25 PMonline - #29
RAZAH CUTS 2810 heat pts2810

  d 
space
$41,158 | POWERFUL
too bad this man is kickin the ####in truth...
 01-11-2013, 09:32 PMaway - #30
jayblazey 

  d 
space
$298 | 1637248
He right tho so many ni##as got k!lled over these shoes in detroit it was crazy but ni##as get robbed or k!lled for most jordans tho
 01-11-2013, 09:59 PMaway - #31
SeanP 1 heat pts

  d 
space
$1,121 | POWERFUL
Originally Posted by TruRoux
he right tho lol


those and the buggs bunnies are my two favs....and I never owned the 11's either


but yea, i'm off that sneaker train.



I aint sayin sneaks aint got they place, its just that i'm off that.

i'm more bout #### like this now
WTF are those? Air Jerusalems?
 01-11-2013, 10:00 PMaway - #32
Twizted Bone 

  d 
space
$8,800 | 1816803
Originally Posted by cubes
 01-11-2013, 10:27 PMaway - #33
lavarrengreen 5 heat pts

  d 
space
$1,294 | 0
Just got these ####es a couple weeks ago...grown man pimp #### yall lil ni##as aint on. Cole Haans $170



 01-11-2013, 10:46 PMonline - #34
Trill Livin 45 heat pts45

  d 
space
$11,562 | POWERFUL
cant be wearing them on days i have to park in the boondocks for school .
 01-11-2013, 11:03 PMaway - #35
Cashis Clay 13 heat pts13

  d 
space
$2,967 | 16929002
Lol ya ni##as in here rockin some BS talkin bout ya on ya grown man ####...

Ya ni##as is whack
 01-11-2013, 11:03 PMaway - #36
HeruDat 76 heat pts76

  d 
space
$22,794 | POWERFUL
he used to wear Iversons as a kid? ni##a aint you like 35?!
 01-11-2013, 11:30 PMaway - #37
lavarrengreen 5 heat pts

  d 
space
$1,294 | 0
Originally Posted by dcashalston
Lol ya ni##as in here rockin some BS talkin bout ya on ya grown man ####...

Ya ni##as is whack
ni##a you lame as the ####...prolly still wearin jean shorts and fusion Nike's huh? Step ya game up...im outchea rockin Allen Edmons whatchu know bout it?
 01-11-2013, 11:34 PMaway - #38
HipHop Since 93 11 heat pts11

  d 
space
$3,259 | 12811996
I understand having the grownup shoes & ####, but nobody wants to wear them 24/7. Sometimes its a day for a buttonup & shoes. Other times you wanna rock a hoodie & some sneakers. You should be able to do both.
 01-12-2013, 05:55 AMaway - #39
Cashis Clay 13 heat pts13

  d 
space
$2,967 | 16929002
Originally Posted by lavarrengreen
ni##a you lame as the ####...prolly still wearin jean shorts and fusion Nike's huh? Step ya game up...im outchea rockin Allen Edmons whatchu know bout it?
Hahaha Allen Edmonds?? You rockin them ugly a$s shoes?? I bet you think you k!llin em out there too You a fool for payin that much for that BS...

If I'm goin out and gotta wear shoes I can find a pair of Stacy Adams that look way better and way cheaper you moron
 01-12-2013, 05:58 AMaway - #40
Cashis Clay 13 heat pts13

  d 
space
$2,967 | 16929002
Originally Posted by HipHop Since 93
I understand having the grownup shoes & ####, but nobody wants to wear them 24/7. Sometimes its a day for a buttonup & shoes. Other times you wanna rock a hoodie & some sneakers. You should be able to do both.
Lol naa chill let these dudes think they gettin they "grown man" on cuz they rock shoes all day every day
 
 


Go Back   Boxden.Com - Stay First. Follow BX. > BX Table Of Contents > Kicks @ BX (Sneakers & Clothing)
    
         

 



Latest hot topics on fire the past 48 hrs
Microsoft Investigating Xbox Owners for Fraudulently Refunding ..
76 comments
NBA Carmelo Anthony busts a nut in Lebron's eye (video)
87 comments
NFL Dallas Cowboys fans are losing their minds
52 comments
 NBA Official Thread: Cleveland Cavaliers Vs Chicago Bull
New reply 20 seconds ago - 99 comments - by Akira Son Bio
 Image(s) inside Oct 28 - Life Under Obama Sucks. And These Numbers Pro...
New reply 7 minutes ago - 96 comments - by KFrizzle
 NBA Confirmed: Russell Westbrook Has A Small Fracture In H...
New reply 2 minutes ago - 68 comments - by NoMenace
 Video inside Before Dej Loaf Would Get Your Whole "fombily&quo...
New reply 8 minutes ago - 141 comments - by lilbeast
 Video inside Throwback: Iggy Azalea Refuses To Freestyle On Sway In...
New reply 3 minutes ago - 137 comments - by The Bully
 audio inside Nas - The Season (full Version)
New reply 9 minutes ago - 110 comments - by MANNYSOSA
 NBA Josh Smith Responds To Kenneth Faried, Calls Him a Cl...
New reply 4 minutes ago - 64 comments - by T.O.N.Y.
 Image(s) inside Nicki Minaj's Boyfriend Responds To Drake & Wayne ...
New reply 10 minutes ago - 82 comments - by Frankybaby

Like BX on Facebook Follow BX on Twitter
5,832 fans of BX | none new today 4,799 following | none new today

hot topic blog       hip-hop   |   sports   |   movies   |   games   |   news   |   wild'ish   |   gear   |   rides   |   tech

contact us   |   mobile   |   privacy statement

 Boxden.com. 1998 - end of time.