This is BX @ Boxden.com


Cassidy Bought His Team FAKE Air Force 1's


 Cassidy Bought His Team FAKE Air Force 1's
topic by Se7en Six 76 - 01-24-2013, 11:42 AM - Boxden > Kicks @ BX (Sneakers & Clothing)


Ar-Ab: Cassidy Bought Me Fake Air Force 1's - YouTube

via SneakerWatch


share this topic    Share this on Twitter Share this on Facebook

33 comments for "Cassidy Bought His Team FAKE Air Force 1's"


 01-24-2013, 11:52 AMaway - #2
Cjdipset23 2 heat pts

  d 
space
$1,204 | 6796992
 01-24-2013, 12:07 PMonline - #3
Dice 4 heat pts

  d 
space
$1,644 | 5918136


"I see him pay 300 for 10 pair of joints. Idk what was going on"
 01-24-2013, 12:08 PMaway - #4
Se7en Six 76 1116 heat pts1116

  d 
space
$1,741 | POWERFUL
Originally Posted by Dice


"I see him pay 300 for 10 pair of joints. Idk what was going on"
Homie thought Cass caught a rapper special
 01-24-2013, 05:57 PMaway - #5
MarcusF87 

  d 
space
$3,503 | 4868465
 01-24-2013, 06:43 PMonline - #6
Funeral James 23 heat pts23

  d 
space
$15,438 | POWERFUL
Meek Mill - Repo (Cassidy Diss) - YouTube
 01-24-2013, 09:25 PMonline - #7
RokkyRok 42 heat pts42

  d 
space
$4,568 | POWERFUL
I didn't even know they made fake af1s
 01-24-2013, 09:40 PMaway - #8
fly_society_05 5 heat pts

  d 
space
$9,089 | 8521626
Originally Posted by RokkyRok
I didn't even know they made fake af1s
You're joking right ?
 01-24-2013, 10:18 PMaway - #9
SacarioEpiphany 17 heat pts17

  d 
space
$6,896 | POWERFUL
 01-24-2013, 10:22 PMaway - #10
.amberlamps. 11 heat pts11

  d 
space
$24,938 | POWERFUL
AR-AB exposing Cassidy bad.
 01-25-2013, 12:03 AMaway - #11
meercy|m 

  d 
space
$8,678 | POWERFUL
he dont sound sure if he even knew wat af1s was. Since he not from ny. TF ? Boi plz
 01-25-2013, 01:01 AMaway - #12
whitesand 40 heat pts40

  d 
space
$4,863 | POWERFUL
 01-25-2013, 02:09 AMaway - #13
Sincere730 7 heat pts

  d 
space
$5,974 | 20789606
Cass career over
 01-25-2013, 02:15 AMaway - #14
bigmike5115 

  d 
space
$1,342 | 1902176
Lmao this video is mad fcking funny
 01-25-2013, 04:04 AMaway - #15
Capo202 32 heat pts32

  d 
space
$317 | 16183082
He funny as ####
 01-25-2013, 04:13 AMaway - #16
ProLogic 

  d 
space
$4,479 | 7141241
LMAOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO I am legit laughing my a$s off. THis dude is ####ing funny, man.

"After a while I start catching on, like these joints is irregular. These mufukas hard as ####"
 01-25-2013, 05:17 AMaway - #17
Trelli3Matrix 

  d 
space
$3,721 | 12005895
IS THIS THE SAME CASS WHO SAID HE PAYS $25,000 ON TSHIRTS? daaaaaamn Cass please tell me u ain't buyin us fake fruit of the looms man.

U SAID PUT ON MY BREAKS ####?
I AIN'T LETTIN THEM K's RIP?
IM k!llIN U IN THAT SAME ALLEY...WE HEARD U BUYIN THAT FAKE ####
--Meek mill
 01-25-2013, 05:55 AMaway - #18
Drug Free|M 11 heat pts11

  d 
space
$44,269 | POWERFUL
im sure all rappers wore variants back then because everything had to match back then.
 01-25-2013, 07:19 AMonline - #19
Eddie..|M 6 heat pts

  d 
space
$14,712 | POWERFUL
this dude cheap af son

say it ain't so cass. fake fatheads smh

the all black fakes used to turn green after a week. you don't know how many souls we baptized for wearin the $30 sneakers
 01-25-2013, 08:43 AMaway - #20
Se7en Six 76 1116 heat pts1116

  d 
space
$1,741 | POWERFUL
Originally Posted by Eddie..
this dude cheap af son

say it ain't so cass. fake fatheads smh

the all black fakes used to turn green after a week. you don't know how many souls we baptized for wearin the $30 sneakers
I saw way too many dudes with green Forces back in the day
 
 


Go Back   Boxden.Com - Stay First. Follow BX. > BX Table Of Contents > Kicks @ BX (Sneakers & Clothing)
    
         

 



Latest hot topics on fire the past 48 hrs
Image inside  Jul 25 - Man, 80, says he shot burglar after pregnanc..
55 comments
Image inside  Gorgeous Dominicana-Smash or Pass???
51 comments
Image inside  First Look at Vision from Avengers: Age of Ultron (Ha..
75 comments
 NBA Chandler Parsons Calls James Haren's Role Players Comm...
New reply 38 seconds ago - 117 comments - by sho 2010
 NFL Jason Collins To Dungy "shouldn't You Want All Ch...
New reply 4 minutes ago - 64 comments - by Crown267
  French Montana: "all Lyrical Rappers I Know Are B...
New reply 2 minutes ago - 197 comments - by reelife
 MMA Jones-gustafsson 2 Postponed; Dc Gets Title Shot
New reply 5 minutes ago - 54 comments - by Ricky Towel
 Image(s) inside How Smart Are You Bx Niggas!
New reply 3 minutes ago - 162 comments - by kingdavid22
 Image(s) inside Which Rapper Has The Hottest Chick In The Game?
New reply 8 minutes ago - 77 comments - by Ari Gold
 Video inside The Walking Dead Season 5 Trailer
New reply 3 minutes ago - 62 comments - by lboog1423
 Image(s) inside Chief Keef Sosa Glo In The 2st Grade
New reply 11 minutes ago - 114 comments - by inetol

Like BX on Facebook Follow BX on Twitter
5,755 fans of BX | none new today 4,750 following | none new today

hot topic blog       hip-hop   |   sports   |   movies   |   games   |   news   |   wild'ish   |   gear   |   rides   |   tech

contact us   |   mobile   |   privacy statement

 Boxden.com. 1998 - end of time.