This is BX @ Boxden.com


Air Jordan III ’88 – 2013 Retro To Feature Nike Air


 Air Jordan III ’88 – 2013 Retro To Feature Nike Air
 12-28-2012, 07:01 AMaway - #41
Outlawfromabove 1 heat pts

  d 
space
$1,228 | 3155984
so now we gotta pay 180 plus tax because it says nike air on the back??



#### jordan man
 12-28-2012, 07:25 AMaway - #42
cohs 

  d 
space
$754 | 2627621
shoe game is worse than call of duty and madden. ni##as jumpin on the same #### over and over.
 12-28-2012, 08:06 AMaway - #43
elawhor 

  d 
space
$642 | 606362
Originally Posted by AirForce318
jb ain't bout that quality product life.... i'll believe it when i see is
true statement. The quality of kicks JB is dropping the past 4 years is terrible. I wore my concord 11's from 2000 a month ago and the comfort is incredible and the air bubble doesn't squeak (like my space jams from '09 and XIII french grey from '10)...i'm stilll gonna cop these '88 IIIs cuz i didn't get to cop any III's in '11...
 12-28-2012, 12:08 PMaway - #44
GUNITZCAPO 

  d 
space
$3,680 | 6285874
man #### JB they got us all brain washed!
 12-28-2012, 12:44 PMaway - #45
igotgame4ya 

  d 
space
$1,822 | 4047111
a retro was never a true RETRO w/o the NIKE AIR Branding!!!!

Good Job Jordan Brand!
 12-28-2012, 02:29 PMaway - #46
Player 1 19 heat pts19

  d 
space
$20,318 | POWERFUL
Yes
yes
yes



Nike air > jumpman
 12-28-2012, 03:21 PMaway - #47
Ash10 11 heat pts11

  d 
space
$25,571 | POWERFUL
I'm copping because my 2011 retro is wore out
 12-28-2012, 03:24 PMaway - #48
Player 1 19 heat pts19

  d 
space
$20,318 | POWERFUL
now they need to bring them out with the nike air orange shoe tag
 12-28-2012, 03:41 PMaway - #49
AirForce318 

  d 
space
$10,548 | POWERFUL
Originally Posted by elawhor
true statement. The quality of kicks JB is dropping the past 4 years is terrible. I wore my concord 11's from 2000 a month ago and the comfort is incredible and the air bubble doesn't squeak (like my space jams from '09 and XIII french grey from '10)...i'm stilll gonna cop these '88 IIIs cuz i didn't get to cop any III's in '11...
yea my cool grey XI's are squeak city... and I want 3's for the same reason you do.... copping the OG I's on the 5th and the royal blues in feb... then I want the OG V's and the grapes... I'm out till 2014 if I can pull those 5 off...
 12-28-2012, 03:45 PMaway - #50
reasonable 13 heat pts13

  d 
space
$13,556 | POWERFUL


Easy pass for me.
 12-28-2012, 04:17 PMaway - #51
freshtoodef 3 heat pts

  d 
space
$3,108 | 9052204
ive never been a big fan of the 3's but they've recently started to grow on me
 12-28-2012, 04:19 PMaway - #52
iMaGrOWNassMAN! 

  d 
space
$3,543 | 12962518
makes me glad I passed on the white/cements that dropped last year
 12-28-2012, 07:38 PMaway - #53
cottonman5grand 7 heat pts

  d 
space
$1,048 | 5568479
lmao this is a joke man......so now are people gonna front like they are OGs?
 12-28-2012, 07:45 PMaway - #54
Player 1 19 heat pts19

  d 
space
$20,318 | POWERFUL
Originally Posted by cottonman5grand
lmao this is a joke man......so now are people gonna front like they are OGs?
You know it!
put them sits on ebay
 12-28-2012, 10:19 PMaway - #55
StateProperty88 27 heat pts27

  d 
space
$32,888 | POWERFUL
never really been a big sneaker guy, but i think in a year or so i may start up a shoe collection (nothing serious) and my favorite jordans are these the spizikes and the olympics...so i'll cop those 3 first and im feeling these
 12-28-2012, 10:21 PMaway - #56
StateProperty88 27 heat pts27

  d 
space
$32,888 | POWERFUL
Originally Posted by cottonman5grand
lmao this is a joke man......so now are people gonna front like they are OGs?
i hope not, like i said im not a sneaker guy and still the first thing i noticed was the nike logo on the back. how much are people really going to try to get selling them on ebay?
 12-28-2012, 11:31 PMaway - #57
timdog 316 heat pts316

  d 
space
$16,449 | POWERFUL
got my og pair from 88 im good
 12-29-2012, 08:25 AMaway - #58
tommymm96 2 heat pts

  d 
space
$7,422 | POWERFUL
must have
 12-29-2012, 08:50 AMaway - #59
specialk103185 61 heat pts61

  d 
space
$6,558 | POWERFUL
it's crazy how many people care about the nike logo vs the jumpman logo. These just came out last year and didnt fly off shelves. Now all of a sudden they are a must have. I don't get it...
 12-29-2012, 01:48 PMaway - #60
DJHoove 2 heat pts

  d 
space
$272 | 1318594
Colectors gonna be mad as ####...nice to see the nike air come back but hurts the respect of an OG pair
 
 


Go Back   Boxden.Com - Stay First. Follow BX. > BX Table Of Contents > Kicks @ BX (Sneakers & Clothing)
    
         

 



Latest hot topics on fire the past 48 hrs
Oct 23 - Ebola in NYC
63 comments
Image inside  white girl got azz!!!!!!
66 comments
Image inside  Klay Thompson Still Winning Yoooooooooooooooooo!
132 comments
 NCAAF Notre Dame Freshman Wr Justin Brent Dating Legendary F...
New reply 4 minutes ago - 141 comments - by theFREAK
  Phil Spencer On Whether He Would Have Made Xbox One Mo...
New reply 11 minutes ago - 88 comments - by Da Ill One
 NBA Shawn Kemp Top 10 Dunks (the Blake Griffin Of The 90s,...
New reply 6 minutes ago - 115 comments - by EZ Green
 Video inside Guy Jumps White House Fence And Owns 2 German Shepherds
New reply 21 minutes ago - 81 comments - by st21
 Video inside Age Of Ultron Trailer 1
New reply 10 minutes ago - 251 comments - by Jesszman
 Image(s) inside After All These Halloweens, I Never Knew (mind Blown)
New reply 34 minutes ago - 70 comments - by italiansteve
 Image(s) inside Drake Fires Back At Tyga
New reply 10 minutes ago - 102 comments - by Frankybaby
  Tay600 Calls Interscope’s Decision To Drop Chief Keef ...
New reply 48 minutes ago - 99 comments - by GLOCKN SKIMASK

Like BX on Facebook Follow BX on Twitter
5,826 fans of BX | none new today 4,797 following | none new today

hot topic blog   »    hip-hop   |   sports   |   movies   |   games   |   news   |   wild'ish   |   gear   |   rides   |   tech

contact us   |   mobile   |   privacy statement

© Boxden.com. 1998 - end of time.