This is BX @ Boxden.com


P0rnstar Diamond Foxxx giving out free BJ'$ if Steelers win


 P0rnstar Diamond Foxxx giving out free BJ'$ if Steelers win
topic by Bea5T - 02-02-2011, 04:54 PM - Boxden > BX SportsCenter




Diamond Foxxx Promises Free BJ'$ If Steelers Win Super Bowl - XBIZ Newswire

VENICE, Calif. — Adult performer Diamond Foxxx will be putting her mouth where her money is on Super Bowl Sunday this weekend, promising to give a bl0wj0b (or perform oral on any ladies) to any of her Twitter followers who show up for her victory celebration if the Steelers beat the Packers.

While details are still being ironed out, the nominee for MILF Performer of the Year for the XBIZ Awards on Feb. 9 vowed that she would in fact perform oral s3x on any fan who shows up as long they meet the list of requirements.

Those requirements will include legal identification, a clean STD test from an AIM Healthcare (Adult Industry Medical Healthcare Foundation) draw station or Talent Testing Services, and the understanding that the event will be filmed for broadcast. Foxxx reserves the right to refuse service to anyone. A complete list of the rules and event details will be posted online and updates will be available daily via her Twitter account (twitter.com/diamondfoxxx).

“I’m a huge Steelers fan and if they win — which they will — I wanted to do something super special,” Foxxx said. “What could be more special than making a long line of horny men feel the pleasure that I’ll feel watching the Steelers win? This is a once in a lifetime opportunity and I couldn’t be more excited.”

The Steelers are a slight betting underdog against the Packers on Sunday at Cowboys Stadium in Dallas.

Diamond is also excited about next week’s XBIZ Awards.

“Let’s face it, the competition in that category is fierce,” she said. “It’s probably as competitive as any single category. Would I love to win? Of course! But I’m really proud to be on a list with such excellent performers and look forward to the show.”
> P0rnstar Diamond Foxxx giving out free BJ'$ if Steelers win - Photo posted in BX SportsCenter | Sign in and leave a comment below!


Latest Sports Hot Topics    share this topic    Share this on Twitter Share this on Facebook

168 comments for "P0rnstar Diamond Foxxx giving out free BJ'$ if Steelers win"


 02-02-2011, 04:57 PMaway - #2
Tempus # 1 3 heat pts

  d 
space
$17,307 | POWERFUL
Fathers raise your damn daughters. Sons too
 02-02-2011, 04:58 PMaway - #3
Main Event 28 heat pts28

  d 
space
$35,254 | POWERFUL
meh


 02-02-2011, 04:58 PMaway - #4
theFREAK 749 heat pts749

  d 
space
$26,458 | POWERFUL
 02-02-2011, 04:59 PMaway - #5
klew 227 heat pts227

  d 
space
$8,960 | POWERFUL
:hmm: Not sure who want to win
 02-02-2011, 05:01 PMaway - #6
Cheeze 483 heat pts483

  d 
space
$30,526 | POWERFUL
Lisa Ann > this ####
 02-02-2011, 05:02 PMaway - #7
T.O.N.Y. 2303 heat pts2303

  d 
space
$44,970 | POWERFUL
lol ppl still watch white pr0n ?
 02-02-2011, 05:06 PMaway - #8
kenoe212004 25 heat pts25

  d 
space
$8,549 | POWERFUL
i wouldnt mind gettin sum head from this ####...
 02-02-2011, 05:08 PMonline - #9
LowaEastSide5 123 heat pts123

  d 
space
$20,957 | POWERFUL
Originally Posted by CashNy
lol ppl still watch white pr0n ?
da fuc
 02-02-2011, 05:08 PMaway - #10
kjyo20 6 heat pts

  d 
space
$1,509 | 4511479
she has them DSL
 02-02-2011, 05:09 PMaway - #11
modalee 4 heat pts

  d 
space
$12,269 | POWERFUL
itll be filmed tho
 02-02-2011, 05:10 PMaway - #12
The N 202 heat pts202

  d 
space
$29,895 | POWERFUL
Those requirements will include legal identification, a clean STD test from an AIM Healthcare (Adult Industry Medical Healthcare Foundation) draw station or Talent Testing Services, and the understanding that the event will be filmed for broadcast. Foxxx reserves the right to refuse service to anyone.
 02-02-2011, 05:11 PMaway - #13
katalist 171 heat pts171

  d 
space
$33,613 | POWERFUL
Originally Posted by CashNy
lol ppl still watch white pr0n ?


Snowbunnies >>>
 02-02-2011, 05:11 PMonline - #14
LowaEastSide5 123 heat pts123

  d 
space
$20,957 | POWERFUL
Originally Posted by modalee
itll be filmed tho

#### that with all them camera and people looking mine def not gonna stay stiff
 02-02-2011, 05:11 PMaway - #15
Steveo54 7 heat pts

  d 
space
$6,458 | POWERFUL
Originally Posted by CashNy
lol ppl still watch white pr0n ?
the ####?
 02-02-2011, 05:11 PMaway - #16
layzie8171 41 heat pts41

  d 
space
$8,195 | POWERFUL
Originally Posted by CashNy
lol ppl still watch white pr0n ?
 02-02-2011, 05:12 PMonline - #17
VerbalAssassin 92 heat pts92

  d 
space
$12,257 | POWERFUL
Originally Posted by CashNy
lol ppl still watch white pr0n ?
Bout the dumbest comment in this thread
 02-02-2011, 05:12 PMonline - #18
RJ96 8 heat pts

  d 
space
$12,522 | POWERFUL
Originally Posted by CashNy
lol ppl still watch white pr0n ?






so what is up with those shenaningans pr0nstars be having these day the other chick who was giving out head also if Netherlands won I think
 02-02-2011, 05:13 PMaway - #19
Fresh Whyte|B 647 heat pts647

  d 
space
$38,045 | POWERFUL
Originally Posted by LowaEastSide5
#### that with all them camera and people looking mine def not gonna stay stiff
....Pop A Pill and Go For It

How Long Is The Head Session?
 02-02-2011, 05:15 PMaway - #20
MythMade 6 heat pts

  d 
space
$9,224 | POWERFUL
Originally Posted by Fresh Whyte
....Pop A Pill and Go For It

How Long Is The Head Session?




For you, probably 20 seconds...
 
 


Go Back   Boxden.Com - Stay First. Follow BX. > BX Table Of Contents > BX SportsCenter
    
         

 



Latest hot topics on fire the past 48 hrs
Image inside  Aug 28 - GRAPHIC: ISIS ON A NEW LEVEL OF LOW
61 comments
Image inside  A New NBA Live Screenshot
66 comments
NBA Kobe ethers stat protecting betas
104 comments
 Image(s) inside Chiwire Season 7?: Opps Shot At Bosstop 16 Times
New reply 2 minutes ago - 96 comments - by NoLastName
 Image(s) inside Beyonce's Father Confirms Solange-jay Z Lift Attack Wa...
New reply 6 minutes ago - 97 comments - by Sniggit
 Video inside Realest Sh*t On Film...sh*t That Made U Feel It
New reply 2 minutes ago - 94 comments - by TrillTalk404
 BOX Floyd Mayweather Sr: "the Mayweater-pacquiao Figh...
New reply 11 minutes ago - 86 comments - by Ladklap
  The Sopranos Ending 7 Years Later
New reply 3 minutes ago - 51 comments - by Dunknown24
 NFL So Which Team Is Gonna Sign Aaron Hernandez When He Ge...
New reply 15 minutes ago - 59 comments - by Stackz
 Image(s) inside Suge Knight Was Shot To Stop Release Of His Tell All B...
New reply 5 minutes ago - 51 comments - by Avon_Barksdale
 Image(s) inside Norris Cole New Jump-off
New reply 27 minutes ago - 77 comments - by nomorebull34

Like BX on Facebook Follow BX on Twitter
5,766 fans of BX | none new today 4,746 following | none new today

hot topic blog       hip-hop   |   sports   |   movies   |   games   |   news   |   wild'ish   |   gear   |   rides   |   tech

contact us   |   mobile   |   privacy statement

 Boxden.com. 1998 - end of time.