b o x d e n hiphop sports wild'ish games movies news eyecandy tech gear rides
trending now hot topics today top last 48 hours all sections videos pics tracks headlines  

Morehead State BBall Coach CHEWS OUT Player For Mistake


People Viewing This Topic:   (0 members and 1 guests)  
 
 

Boxden.Com - Stay First. Follow BX. > BX Table Of Contents > BX SportsCenter
  
    
          join bx

share this topic »   Share this on Twitter Share this on Facebook
 Morehead State BBall Coach CHEWS OUT Player For Mistake
topic by X_WunderKind_X - 11-21-2012, 10:55 PM






NOTE: Not College Football, But College Basketball, wrong Prefix.


68 comments for "Morehead State BBall Coach CHEWS OUT Player For Mistake"


 11-21-2012, 11:15 PMaway - #2
paychexx 

  d 
space
$147 | 608405
Wasn't like they was gonna win anyway....F*ck that coach...
 11-21-2012, 11:17 PMonline - #3
L1C4 47 heat pts47

  d 
space
$4,618 | POWERFUL
Was watching this #### live, didn't see the big deal really but he's gonna get in trouble for sure
 11-21-2012, 11:19 PMonline - #4
supervillain 196 heat pts196

  d 
space
$12,391 | POWERFUL
That's one of the reasons why I never played organized sports...my quick temper would have got the best of me...

True story:

I slapped my pre school teacher..knocked her glasses clean off her face. My moms tore my a$s up tho..

Last edited by supervillain; 11-21-2012 at 11:21 PM..
 11-21-2012, 11:21 PMonline - #5
supervillain 196 heat pts196

  d 
space
$12,391 | POWERFUL
Originally Posted by KriT S80
Was watching this #### live, didn't see the big deal really but he's gonna get in trouble for sure
 11-21-2012, 11:21 PMaway - #6
X_WunderKind_X 852 heat pts852

  d 
space
$26,192 | POWERFUL
Coach talking reckless to a young ni##a with braids in 2012...coach lucky all them cameras was there he'd a got ####ed up if bruh aint have no future
 11-21-2012, 11:21 PMaway - #7
KING JAYY 312 heat pts312

  d 
space
$32,378 | POWERFUL
I would of snuffed coach


you can tell dude wanted to cry
 11-21-2012, 11:30 PMaway - #8
torious 51 heat pts51

  d 
space
$64,496 | POWERFUL
Never put hands on a player unless you're willing to get spreewell'd, that's where he ####ed up imo
 11-21-2012, 11:32 PMonline - #9
eliwood 113 heat pts113

  d 
space
$20,046 | POWERFUL
Damn, I feel for the kid man. You're playing an NBA minor league team for damn sake
 11-22-2012, 12:58 AMonline - #10
lostkauze 30 heat pts30

  d 
space
$6,906 | POWERFUL
he gon cry in the car
 11-22-2012, 03:52 AMaway - #11
HeckDaMonsta 2 heat pts

  d 
space
$2,461 | 10909511
Man...that's unfortunate. I know dude wanted to snuff him but couldn't risk his education.
 11-22-2012, 04:19 AMaway - #12
Lannister 25 heat pts25

  d 
space
$4,076 | POWERFUL
Originally Posted by supervillain
That's one of the reasons why I never played organized sports...my quick temper would have got the best of me...

True story:

I slapped my pre school teacher..knocked her glasses clean off her face. My moms tore my a$s up tho..
Son pre school.....
 11-22-2012, 05:25 AMaway - #13
SmoothTay 22 heat pts22

  d 
space
$17,076 | POWERFUL
I woulda swung....
 11-22-2012, 05:55 AMaway - #14
Vincent Vega 

  d 
space
$5,502 | POWERFUL
He practically threw him to the bench, his a$s is getting fined for sure
 11-22-2012, 05:59 AMaway - #15
rawchester 5 heat pts

  d 
space
$4,032 | 13614874
None of you woulda swung. That kid knows that the coach has his future in his hands. Swing on the coach and lose a scholarship worth 10's of thousands of dollars. STOP IT!! Im sure he wanted to swing but it all goes hand in hand with the NCAA system. Kids are endless resource for basketball. He knows if he swings (even if he deserves to swing) it's his future that he's probably gonna end up throwing away...
 11-22-2012, 06:03 AMaway - #16
shadymilkman 9 heat pts

  d 
space
$4,294 | 17518838
Dude was about to cry haha. I hope those would have been pissed off tears rather than I'm a #### tears hahaha
 11-22-2012, 06:41 AMaway - #17
PTC 123 heat pts123

  d 
space
$6,937 | POWERFUL
Originally Posted by supervillain
That's one of the reasons why I never played organized sports...my quick temper would have got the best of me...

True story:

I slapped my pre school teacher..knocked her glasses clean off her face. My moms tore my a$s up tho..
You realize you sound like a ####ing idiot... I don't understand why ni##as use the "my temper" excuse for #### they can't do

As if there aren't a #### ton of professional athletes with temper issues

Last edited by PTC; 11-22-2012 at 06:43 AM..
 11-22-2012, 07:34 AMonline - #18
coachscott33 

  d 
space
$253 | 322886
Discipline, adversity, self control, We cant just get mad and swing because your embarrassed and angry. Im pretty sure the coach talked to him after the game on the one on one and its over. Gotta respect the coaches passion. Kid did the right thing listen and don't talk back. Any outburst would have made that situation escalate!!
 11-22-2012, 07:37 AMaway - #19
USC 73 heat pts73

  d 
space
$16,401 | POWERFUL
My nicca was f!ghting hard to hold them tears back
 11-22-2012, 08:20 AMonline - #20
W24x55 35 heat pts35

  d 
space
$8,283 | POWERFUL
Originally Posted by coachscott33
Discipline, adversity, self control, We cant just get mad and swing because your embarrassed and angry. Im pretty sure the coach talked to him after the game on the one on one and its over. Gotta respect the coaches passion. Kid did the right thing listen and don't talk back. Any outburst would have made that situation escalate!!
 

 



BOX Roy Jones Jr. dissing Floyd
117 comments
NBA Top 5 Most Skilled Players In The League?
67 comments
NBA James Johnson just blatantly disrespected Drummond's ent..
73 comments
 Video inside Bow Wow Looking Real Mad On 106 N Park Final Episode
New reply 1 minute ago - 76 comments - by VA Prime
 NBA Grizzlies Assistant Gets His Car Stolen, Players Buy H...
New reply 7 minutes ago - 106 comments - by Agentzer0oo0
 Image(s) inside Chris Brown Losing It Over Karrueche
New reply 5 minutes ago - 71 comments - by Frankybaby
 Image(s) inside Dec 18 - Tsarnaev Appears In Court For 1st Time Since ...
New reply 18 minutes ago - 119 comments - by phantomnation
 Image(s) inside Dec 19 - Monster Three-foot “rat” Found In New York Ci...
New reply 5 minutes ago - 119 comments - by RAZAH CUTS
 Video inside Nyc Streets React To Bobby Shmurda & Gs9 Arrest
New reply 25 minutes ago - 59 comments - by GiftOfGod
  Anonymous Threatens Iggy Azalea To Apologize To Azeali...
New reply 6 minutes ago - 225 comments - by KingMahaat
 Article inside Full 63 Page Bobby Shmurda/gs9 Indictment
New reply 26 minutes ago - 278 comments - by Nickel

like bx on facebook follow bx on twitter
5,902 fans of BX and 1 new today 4,847 following | none new today

hot topic blog   »    hip-hop   |   sports   |   movies   |   games   |   news   |   wild'ish   |   gear   |   rides   |   tech

contact us   |   mobile   |   privacy statement

© Boxden.com. 1998 - end of time.