This is BX @ Boxden.com


If NFL QBs talked trash on Facebook...


 If NFL QBs talked trash on Facebook...
topic by X_WunderKind_X - 10-04-2012, 03:20 PM - Boxden > BX SportsCenter


















Sounds familiar.


Latest Sports Hot Topics    share this topic    Share this on Twitter Share this on Facebook

153 comments for "If NFL QBs talked trash on Facebook..."


 10-04-2012, 03:41 PMaway - #2
SokeSleezy 3 heat pts

  d 
space
$12,381 | 8827572
actually pretty funny lol
 10-04-2012, 03:42 PMaway - #3
Pistol Peter 33 heat pts33

  d 
space
$26,692 | POWERFUL
 10-04-2012, 03:43 PMaway - #4
ThePainkiller 299 heat pts299

  d 
space
$53,121 | POWERFUL
I was ####ing dead especially when Flacco came in. I was hoping for a Hit list joke with Brees.
 10-04-2012, 03:45 PMaway - #5
mastawall 

  d 
space
$852 | 15707886
that was great
 10-04-2012, 03:46 PMaway - #6
Lester86 

  d 
space
$1,695 | 5908112
I LOL'd at russel wilson
 10-04-2012, 03:46 PMaway - #7
rippac4 

  d 
space
$13,440 | POWERFUL
 10-04-2012, 03:46 PMaway - #8
Counterfeit215 9 heat pts

  d 
space
$3,871 | 11975348
haha made me crack up
 10-04-2012, 03:57 PMonline - #9
jack_napier 

  d 
space
$3,366 | 7351419
Hahahaha good stuff.
 10-04-2012, 03:59 PMaway - #10
X_WunderKind_X 852 heat pts852

  d 
space
$25,528 | POWERFUL
Philip Rivers is a ####
 10-04-2012, 03:59 PMonline - #11
keithbm1111 96 heat pts96

  d 
space
$27,502 | POWERFUL
Haha i laughed a lot during it. The best is the "LOL, ROFLMAO"'s
 10-04-2012, 04:01 PMaway - #12
Matrix 50 heat pts50

  d 
space
$8,311 | POWERFUL
No Stafford

 10-04-2012, 04:01 PMaway - #13
finishim 80 heat pts80

  d 
space
$21,779 | POWERFUL
 10-04-2012, 04:05 PMaway - #14
Yinz N Burgh 85 heat pts85

  d 
space
$9,706 | POWERFUL


They nailed Flacco's part
 10-04-2012, 04:05 PMaway - #15
M 2 heat pts

  d 
space
$13,750 | POWERFUL
 10-04-2012, 04:08 PMaway - #16
Flacco Da Gawd 53 heat pts53

  d 
space
$14,272 | POWERFUL
 10-04-2012, 04:11 PMaway - #17
LakeHawks 101 heat pts101

  d 
space
$12,992 | POWERFUL
Damn Rivers only got one post in tho lmao

at the LOL ROFLMAO
 10-04-2012, 04:12 PMaway - #18
SeattleWon 615 heat pts615

  d 
space
$49,192 | POWERFUL
 10-04-2012, 04:17 PMaway - #19
KING JAYY 304 heat pts304

  d 
space
$30,775 | POWERFUL
 10-04-2012, 04:22 PMaway - #20
5_star_smitty|m 147 heat pts147

  d 
space
$37,343 | POWERFUL
 
 


Go Back   Boxden.Com - Stay First. Follow BX. > BX Table Of Contents > BX SportsCenter
    
         

 



Latest hot topics on fire the past 48 hrs
NBA Derrick Rose Highlights vs. Cavs - 30PTS (12/18 FG, 4/5..
50 comments
Image inside  Jim Jones Responds 2 IG Comment
50 comments
Image inside  SlowBucks Responds
90 comments
 Image(s) inside Oct 20 - There's One Skill Worth More Than A Harvard D...
New reply 13 seconds ago - 115 comments - by RAZAH CUTS
 Image(s) inside Oct 20 - You Can Turn A $2000 Shipping Container Into ...
New reply 4 minutes ago - 56 comments - by RAZAH CUTS
  Chief Keef Dropped From Interscope
New reply 46 seconds ago - 222 comments - by youngige
 Video inside Smack/url Presents- Shotgun Suge Vs Charron [discussio...
New reply 4 minutes ago - 114 comments - by ZeusSlaps
  10 Producers Accused Of Making The Same Beat Over And ...
New reply 1 minute ago - 71 comments - by sittinpretti
 NBA Kobe Bryant: The Lakers Downfall " He's Not As Go...
New reply 5 minutes ago - 183 comments - by MrHashTag
 Image(s) inside Who Seen Ty Beats Expose Asap Earlier Today?
New reply 3 minutes ago - 127 comments - by Deelo Deniroz
 Image(s) inside Fake Everything... I Ain't Complaining Though - Ines
New reply 7 minutes ago - 79 comments - by 5_star_smitty

Like BX on Facebook Follow BX on Twitter
5,827 fans of BX | none new today 4,792 following and 3 new today

hot topic blog       hip-hop   |   sports   |   movies   |   games   |   news   |   wild'ish   |   gear   |   rides   |   tech

contact us   |   mobile   |   privacy statement

 Boxden.com. 1998 - end of time.