This is BX @ Boxden.com


GSW Fans Chant "bull####" After Foul Call (video)

 GSW Fans Chant "bull####" After Foul Call (video)
topic by The One N Only - 01-10-2013, 03:39 AM - Boxden > BX SportsCenter






0:46


Latest Sports Hot Topics    share this topic    Share this on Twitter Share this on Facebook

18 comments for "GSW Fans Chant "bull####" After Foul Call (video)"


 01-10-2013, 03:41 AMaway - #2
0ddJoB 57 heat pts57

  d 
space
$17,502 | POWERFUL
so cool I remember when Vince McMahon ####ed over DX,crowd started chanting bull#### and I creamed in my shorts.

I was ten back then

how old are you
 01-10-2013, 04:11 AMaway - #3
Hamburgers 7 heat pts

  d 
space
$2,616 | POWERFUL
these fans have no class...

miami fans >>>

we are classy and we love sports. we support our team and we fanned up for our players.

#### the warriors
 01-10-2013, 04:27 AMaway - #4
The One N Only 16 heat pts16

  d 
space
$1,416 | 11233993
Originally Posted by Hamburgers
these fans have no class...

miami fans >>>

we are classy and we love sports. we support our team and we fanned up for our players.

#### the warriors
lmao ok
 01-10-2013, 04:34 AMaway - #5
luv4music 7 heat pts

  d 
space
$11,282 | POWERFUL
Originally Posted by Hamburgers
these fans have no class...

miami fans >>>

we are classy and we love sports. we support our team and we fanned up for our players.

#### the warriors

Burgers you on one

Heat fans (when they bother to show up to the game) are some of the least knowledgeable fans in all of sports
 01-10-2013, 05:10 AMaway - #6
rashcobar 4 heat pts

  d 
space
$5,788 | POWERFUL
Originally Posted by luv4music
Burgers you on one

Heat fans (when they bother to show up to the game) are some of the least knowledgeable fans in all of sports
word... i went to a heat game last week and dude next to me thought mario Chalmers and Norris Cole were the same person
 01-10-2013, 06:15 AMonline - #7
bkid 108 heat pts108

  d 
space
$7,749 | POWERFUL
Originally Posted by Hamburgers
these fans have no class...

miami fans >>>

we are classy and we love sports. we support our team and we fanned up for our players.

#### the warriors
the same Heat fans that arrive at the end of the 1st quarter and leave at the middle of the 4th?
 01-10-2013, 09:23 PMaway - #8
monrowe 3 heat pts

  d 
space
$9,491 | 14295695
#### all that noise yall talking .. more fans need this so david stern or who ever understand their refs are ####ing up the game.

at least nfl refs are trying to protect players .. nba refs #### up momentum change the pace of the game and cause players to get advantage based on number of fouls on a player or on a team
 01-10-2013, 10:06 PMaway - #9
PseuDEEnym 2 heat pts

  d 
space
$1,580 | 9402289
The FCC can't do nothing bout that lol
 01-11-2013, 08:13 PMaway - #10
Graveyard 7 heat pts

  d 
space
$800 | 5808483
Ain't got #### on the ravens fans tho:

starts at :55.........1:13




 01-11-2013, 08:14 PMaway - #11
sigNN 10 heat pts10

  d 
space
$4,014 | POWERFUL
must be the 1st time in nba history nice find
 01-11-2013, 09:11 PMaway - #12
Nissan Cima 2 heat pts

  d 
space
$976 | 3354756
I wish the Hawks had fans like that...
 01-11-2013, 10:18 PMaway - #13
imtheman718 21 heat pts21

  d 
space
$2,808 | 14813029
mark jackson = coach of the year
 01-11-2013, 11:58 PMaway - #14
Cashis Clay 14 heat pts14

  d 
space
$2,997 | 17717376
The refs are why the league is so whack now...

Little a$s touch fouls are called ####in up the game
 01-12-2013, 12:47 AMaway - #15
Isiah61 2 heat pts

  d 
space
$8,311 | POWERFUL
Nice.
 01-12-2013, 01:18 AMaway - #16
vinylfiend1 

  d 
space
$703 | 2703064
Best fans in NBA , even one of the refs admitted to it recently.
 01-12-2013, 01:52 AMaway - #17
presto 4 heat pts

  d 
space
$1,743 | 5980602
Originally Posted by Hamburgers
these fans have no class...

miami fans >>>

we are classy and we love sports. we support our team and we fanned up for our players.

#### the warriors
lmao if anything yall are the dumbest fans in the nba. half your fanbase is clueless on wtf is going on.. most people show up (and by show up i mean maybe a quarter of the arena.. half on a good night) just to be seen.. they aint there for the game. yall fairweather fans wishing you had a packed house every night like at oracle


those refs cost us taht game tho.. without a doubt
 01-12-2013, 02:33 AMaway - #18
The One N Only 16 heat pts16

  d 
space
$1,416 | 11233993
Originally Posted by presto
lmao if anything yall are the dumbest fans in the nba. half your fanbase is clueless on wtf is going on.. most people show up (and by show up i mean maybe a quarter of the arena.. half on a good night) just to be seen.. they aint there for the game. yall fairweather fans wishing you had a packed house every night like at oracle


those refs cost us taht game tho.. without a doubt
the turnovers and missed free throws are what k!lled us. the refs didn't help though
 
 


Go Back   Boxden.Com - Stay First. Follow BX. > BX Table Of Contents > BX SportsCenter
    
         

 



Latest hot topics on fire the past 48 hrs
Image inside  Nov 22 - Cleveland police shoot 12-year-old boy holdi..
56 comments
Video inside  Nov 22 - Agree or Disagree? Police Chief went in on Af..
103 comments
NBA Raptors & Dray improve to NBA best 11-2, beat Cavs as Le..
67 comments
 BOX Manny Pacquiao Already Back In Camp For Mayweather Fig...
New reply 17 minutes ago - 51 comments - by Yung Dilla
 Image(s) inside Simple Ideas But Totally Genius
New reply 45 minutes ago - 51 comments - by thetfd
  The Case Of Big Krit
New reply 29 minutes ago - 119 comments - by JimmyThe3rd
 Image(s) inside Look At This Fine Lil Thang!!!!!!!!!!!!!
New reply 1 hour ago - 119 comments - by tokinjohn
  Trinidad James Gets His Teeth Fixed...
New reply 29 minutes ago - 51 comments - by ajeana
 Image(s) inside Nov 22 - Newtown Massacre Shooter Adam Lanza Indulged ...
New reply 2 hours ago - 99 comments - by RAZAH CUTS
 NBA Lebron Getting Frustrated With His Teammates "you...
New reply 43 minutes ago - 91 comments - by Moony Jackson
 NFL Snf: Dallas Cowboys (7-3) @ New York Football Giants (...
New reply 2 hours ago - 834 comments - by Kooper

Like BX on Facebook Follow BX on Twitter
5,860 fans of BX | none new today 4,810 following | none new today

hot topic blog       hip-hop   |   sports   |   movies   |   games   |   news   |   wild'ish   |   gear   |   rides   |   tech

contact us   |   mobile   |   privacy statement

 Boxden.com. 1998 - end of time.