Boxden hiphop sports wild'ish games movies news eyecandy tech gear rides
trending now most viewers #top20 top yesterday all sections videos pics tracks headlines

GSW Fans Chant "bullsh-t" After Foul Call (video)

most watched this minute | see more
most viewed right now
48 viewing
 Image inside Diddy wished 50 a happy birthday :mjlol:
56 comments
most viewed right now
46 viewing
 Video inside McConaughey keeps it all the way 100, talks about almost getting jumped..
6 comments

top in section
33 viewing
 Image inside Boy, I tell ya...the baddest Filipinas in the game
top in eyecandy
top in section
12 viewing
 Image inside The 25 Best Sneakers of 2015 Thus Far.
top in gear

people viewing this topic:   (0 members and 1 guests)  
 
 

let em know Share this on TwitterShare this on Facebook
 GSW Fans Chant "bullsh-t" After Foul Call (video)
Unread 2 years agoclass of '11 - away - #1
1028 pageviews
18 comments


The One N Only 16 heat pts16 space
avatar space
Senior Member
space
$1,455 | 11761343

[video - click to view]


0:46

Last edited by The One N Only; 01-10-2013 at 02:41 AM..
Reply With Quote
2 peeps gave props to The One N Only Isiah61 (01-11-2013) , hot topic  (01-10-2013)

18 comments for "GSW Fans Chant "bullsh-t" After Foul Call (video)"

- To post a comment, join the squad -


Unread 2 years agoclass of '11 - away - #2
0ddJoB 66 heat pts66 space
avatar space
n*ggasRespectMyPinkRims
space
$19,533 | POWERFUL
so cool I remember when Vince McMahon fu*ked over DX,crowd started chanting bullsh*t and I creamed in my shorts.

I was ten back then

how old are you
Reply With Quote
Unread 2 years agoclass of '09 - away - #3
Hamburgers 10 heat pts10 space
avatar space
8x World Champion
space
$3,117 | POWERFUL
these fans have no class...

miami fans >>>

we are classy and we love sports. we support our team and we fanned up for our players.

fu*k the warriors
Reply With Quote
Unread 2 years agoclass of '11 - away - #4
The One N Only 16 heat pts16 space
avatar space
Senior Member
space
$1,455 | 11761343
Hamburgers said:
these fans have no class...

miami fans >>>

we are classy and we love sports. we support our team and we fanned up for our players.

fu*k the warriors
lmao ok
Reply With Quote
Unread 2 years agoclass of '04 - on now - #5
luv4music 7 heat pts space
avatar space
BRING JACK BACK
space
$11,891 | POWERFUL
Hamburgers said:
these fans have no class...

miami fans >>>

we are classy and we love sports. we support our team and we fanned up for our players.

fu*k the warriors

Burgers you on one

Heat fans (when they bother to show up to the game) are some of the least knowledgeable fans in all of sports
Reply With Quote
Unread 2 years agoclass of '05 - on now - #6
rashcobar 5 heat pts space
avatar space
Senior Member
space
$7,114 | POWERFUL
luv4music said:
Burgers you on one

Heat fans (when they bother to show up to the game) are some of the least knowledgeable fans in all of sports
word... i went to a heat game last week and dude next to me thought mario Chalmers and Norris Cole were the same person
Reply With Quote
Unread 2 years agoclass of '08 - away - #7
bkid 109 heat pts109 space
avatar space
17x CHAMPION
space
$7,940 | POWERFUL
Hamburgers said:
these fans have no class...

miami fans >>>

we are classy and we love sports. we support our team and we fanned up for our players.

fu*k the warriors
the same Heat fans that arrive at the end of the 1st quarter and leave at the middle of the 4th?
Reply With Quote
Unread 2 years agoclass of '05 - away - #8
monrowe 3 heat pts space
avatar space
Senior Member
space
$10,491 | 14960197
fu*k all that noise yall talking .. more fans need this so david stern or who ever understand their refs are fu*king up the game.

at least nfl refs are trying to protect players .. nba refs fu*k up momentum change the pace of the game and cause players to get advantage based on number of fouls on a player or on a team
Reply With Quote
Unread 2 years agoclass of '12 - away - #9
PseuDEEnym 4 heat pts space
avatar space
Senior Member
space
$1,973 | 13243596
The FCC can't do nothing bout that lol
Reply With Quote
Unread 2 years agoclass of '08 - away - #10
Graveyard 7 heat pts space
avatar space
Silence By Success
space
$804 | 5808483
Ain't got sh*t on the ravens fans tho:

starts at :55.........1:13


[video - click to view]

Reply With Quote
Unread 2 years agoclass of '12 - away - #11
sigNN 11 heat pts11 space
avatar space
PSN: siGNN XB: siGNN19
space
$4,408 | POWERFUL
must be the 1st time in nba history nice find
Reply With Quote
Unread 2 years agoclass of '12 - away - #12
Nissan Cima 2 heat pts space
avatar space
DMV Representer
space
$1,199 | 4046882
I wish the Hawks had fans like that...
Reply With Quote
Unread 2 years agoclass of '11 - away - #13
imtheman718 21 heat pts21 space
avatar space
Senior Member
space
$2,972 | 15023276
mark jackson = coach of the year
Reply With Quote
Unread 2 years agoclass of '10 - away - #14
Cashis Clay 24 heat pts24 space
avatar space
The Greatest
space
$4,207 | POWERFUL
The refs are why the league is so whack now...

Little a.ss touch fouls are called fu*kin up the game
Reply With Quote
Unread 2 years agoclass of '06 - away - #15
Isiah61 3 heat pts space
avatar space
Tit Tay Cit Tay
space
$8,850 | POWERFUL
Nice.
Reply With Quote
Unread 2 years agoclass of '06 - away - #16
vinylfiend1  space
avatar space
Senior Member
space
$796 | 2913077
Best fans in NBA , even one of the refs admitted to it recently.
Reply With Quote
Unread 2 years agoclass of '06 - away - #17
presto 7 heat pts space
avatar space
Senior Member
space
$1,981 | 7661498
Hamburgers said:
these fans have no class...

miami fans >>>

we are classy and we love sports. we support our team and we fanned up for our players.

fu*k the warriors
lmao if anything yall are the dumbest fans in the nba. half your fanbase is clueless on wtf is going on.. most people show up (and by show up i mean maybe a quarter of the arena.. half on a good night) just to be seen.. they aint there for the game. yall fairweather fans wishing you had a packed house every night like at oracle


those refs cost us taht game tho.. without a doubt
Reply With Quote
Unread 2 years agoclass of '11 - away - #18
The One N Only 16 heat pts16 space
avatar space
Senior Member
space
$1,455 | 11761343
presto said:
lmao if anything yall are the dumbest fans in the nba. half your fanbase is clueless on wtf is going on.. most people show up (and by show up i mean maybe a quarter of the arena.. half on a good night) just to be seen.. they aint there for the game. yall fairweather fans wishing you had a packed house every night like at oracle


those refs cost us taht game tho.. without a doubt
the turnovers and missed free throws are what k!lled us. the refs didn't help though
Reply With Quote
 

Home > all sections > BX SportsCenter
  
    
          join bx


 




that hot ish yesterday


most viewed right now
9 viewing
Image inside On Set Of Lil Wayne's "Glory" Video Shoot
21 comments
@hiphop
most viewed right now
8 viewing
Some Redditor Put A Small Magnet In Their Finger.
65 comments
@wild'ish
most viewed right now
8 viewing
Audio inside Dr Dre's the Pharmacy debut in 5 minutes on Beats 1 radio
78 comments
@hiphop
most viewed right now
6 viewing
NBA White Chocolate: The Sequel (Jason Williams' Son Jax)
63 comments
@sports
most viewed right now
4 viewing
Jul 4 - Scientist claims immortality within reach :ohnoes:
107 comments
@news
most viewed right now
4 viewing
Image inside W#!te People Outfit on the 4th... LOL
97 comments
@wild'ish
most viewed right now
4 viewing
Video inside Rewind Live was taking shots at 2k?
53 comments
@games
most viewed right now
3 viewing
NBA Okafor meets Embiid
83 comments
@sports
most viewed right now
3 viewing
Video inside G-Unit & TMT Fontainebleau Pool Party
65 comments
@hiphop

^
contact us   |   bx@twitter   |   bx@facebook   |   privacy   |   search   |   BX 1998-end of time