Boxden hiphop sports wild'ish games movies news eyecandy tech gear rides
trending now most viewers #top20 top yesterday all sections videos pics tracks headlines

Boxden Official NBA 2k12 Fantasy League

most watched this minute | see more
most viewed right now
51 viewing
Video inside Young Thug's Barter 6 Party In Hollygrove NO A Success, Wanye A No Show..
60 comments
most viewed right now
35 viewing
NBA Marbury Is A GOD in China; Got His Face On A Stamps Now!
44 comments

top in section
32 viewing
Image inside So, I Guess We Can Stop The Young Thug Ghey Rumors No..
top in hiphop
top in section
13 viewing
Video inside Batman v Superman: Dawn of Justice - Official Trailer
top in movies

people viewing this topic:   (0 members and 1 guests)  
 
 

let em know Share this on TwitterShare this on Facebook
 Boxden Official NBA 2k12 Fantasy League
Unread 3 years agoclass of '04 - away - #161
Kasssssst 135 heat pts135 space
avatar space
-Scar-
space
$38,380 | POWERFUL
DurtySoufReppin said:
if them n*ggaz not at the draft its on them to pre-pick

trade and make some sh*t happen

Draft is 12 hours from now (which is around 11PM Eastern time)

I'm in Italy

its at 5 AM for me, and im not complaining (no work in the morning )...just make it happen if u can

If the draft outcome is wack maybe we'll reschedule
I'm not partaking in this but 11 tonight?

you know n*ggas gonna be tuned into OKC/Heat right?

Game is gonna be from 9:00 to 11:45
Reply With Quote
Unread 3 years agoclass of '07 - away - #162
moe4484 3 heat pts space
avatar space
Senior Member
space
$6,684 | POWERFUL
Kasssssst said:
I'm not partaking in this but 11 tonight?

you know n*ggas gonna be tuned into OKC/Heat right?

Game is gonna be from 9:00 to 11:45
Why not join the league?
Reply With Quote
Unread 3 years agoclass of '04 - away - #163
Kasssssst 135 heat pts135 space
avatar space
-Scar-
space
$38,380 | POWERFUL
moe4484 said:
Why not join the league?
I remember the last league I was in with y'all...



I wish 2k went back to the old way to determine when someone is online as opposed to proposing a time for people to meet up
Reply With Quote
Unread 3 years agoclass of '12 - away - #164
iSpeakGenius 1 heat pts space
avatar space
^^Don't Miss This Jet Hoe
space
$1,480 | 7199551
Kasssssst said:
I'm not partaking in this but 11 tonight?

you know n*ggas gonna be tuned into OKC/Heat right?

Game is gonna be from 9:00 to 11:45
He's got a point there...we technically gonna be drafting in the middle of the game...

Before the game is what's best, the 7:30-8:30 Eastern Time range is decent in my opinon. We gotta get this done or it aint gon happen. Aint no rescheduling to please others..

If n*ggas know what they're doing and dont bullsh*t during the draft we can get it done and over with it. Everyone is as cold as they saying, then drafting aint gonna change much. It's that simple.
Reply With Quote
Unread 3 years agoclass of '10 - away - #165
eightytyson06 38 heat pts38 space
avatar space
Rec League Legend
space
$11,876 | POWERFUL
Reallytho......bi*ch a.ss n*gga
Reply With Quote
Unread 3 years agoclass of '04 - away - #166
Kasssssst 135 heat pts135 space
avatar space
-Scar-
space
$38,380 | POWERFUL
iSpeakGenius said:
He's got a point there...we technically gonna be drafting in the middle of the game...

Before the game is what's best, the 7:30-8:30 Eastern Time range is decent in my opinon. We gotta get this done or it aint gon happen. Aint no rescheduling to please others..

If n*ggas know what they're doing and dont bullsh*t during the draft we can get it done and over with it. Everyone is as cold as they saying, then drafting aint gonna change much. It's that simple.
Only problem I see with that is the fact that, you got some of the Pacific Time homeys who won't be out of work or just getting out of work.

Saturday might be the best day for the draft to take place. Saturday afternoon around...3EST?

No Games on that day, and it gives n*ggas on the West a chance to wake up, and also East n*ggas a chance to go out that night.
Reply With Quote
Unread 3 years agoclass of '12 - away - #167
iSpeakGenius 1 heat pts space
avatar space
^^Don't Miss This Jet Hoe
space
$1,480 | 7199551
Kasssssst said:
Only problem I see with that is the fact that, you got some of the Pacific Time homeys who won't be out of work or just getting out of work.

Saturday might be the best day for the draft to take place. Saturday afternoon around...3EST?

No Games on that day, and it gives n*ggas on the West a chance to wake up, and also East n*ggas a chance to go out that night.
It really dont matter, the time aint gonna work for everybody or even the majority. We all spread out across the country/globe. Jus do it tonight and get it over with honestly. This sh*t cant fail even before it start.

If you can't draft and yo team end up sh*tty, go to practice and scrimmage with them n*ggas and learn your strengths and weaknesses.


Let's fu*kin go.

Last edited by iSpeakGenius; 06-14-2012 at 10:11 AM..
Reply With Quote
Unread 3 years agoclass of '07 - away - #168
moe4484 3 heat pts space
avatar space
Senior Member
space
$6,684 | POWERFUL
Kasssssst said:
Only problem I see with that is the fact that, you got some of the Pacific Time homeys who won't be out of work or just getting out of work.

Saturday might be the best day for the draft to take place. Saturday afternoon around...3EST?

No Games on that day, and it gives n*ggas on the West a chance to wake up, and also East n*ggas a chance to go out that night.
fu*k it just stick with tonight 11est its late enough where everyone should be off work and even if the games on you can take 20 mins out to draft. Plus why you so concerned about the draft n*gga your not even in the league??
'
Reply With Quote
Unread 3 years agoclass of '10 - away - #169
Trill Livin 51 heat pts51 space
avatar space
Senior Member
space
$11,966 | POWERFUL
Somebull sheet
Reply With Quote
Unread 3 years agoclass of '11 - away - #170
Johnson Barnes 27 heat pts27 space
avatar space
In Groce we trust.
space
$3,789 | 20485442
y do i see teams leaving...

We are 17 teams strong right now

Lakers and Heat are available too as of now,
Reply With Quote
Unread 3 years agoclass of '11 - away - #171
Johnson Barnes 27 heat pts27 space
avatar space
In Groce we trust.
space
$3,789 | 20485442
RMG 007 said:
I'm still here wtf and I just joined.

Anyway let's do the draft tonight before the game. Everybody go join the league now
Cool !

I just wasnt gonna stop anyone who wanted those teams when people arent signing up...


Lets go tho
Reply With Quote
Unread 3 years agoclass of '10 - away - #172
Trill Livin 51 heat pts51 space
avatar space
Senior Member
space
$11,966 | POWERFUL
It Wont let me rejoin smh
Reply With Quote
Unread 3 years agoclass of '11 - away - #173
Johnson Barnes 27 heat pts27 space
avatar space
In Groce we trust.
space
$3,789 | 20485442
Trill Livin said:
It Wont let me rejoin smh
y not ? what is it saying when u try
Reply With Quote
Unread 3 years agoclass of '06 - away - #174
O Nasty 89 heat pts89 space
avatar space
Senior Member
space
$19,108 | POWERFUL
if you quit you can't re join the same league

idk why , sh*t is stupid
Reply With Quote
Unread 3 years agoclass of '10 - away - #175
Trill Livin 51 heat pts51 space
avatar space
Senior Member
space
$11,966 | POWERFUL
Can't rejoin a league you left ...add me somehow
Reply With Quote
Unread 3 years agoclass of '11 - away - #176
Johnson Barnes 27 heat pts27 space
avatar space
In Groce we trust.
space
$3,789 | 20485442
Kasssssst said:
I remember the last league I was in with y'all...



I wish 2k went back to the old way to determine when someone is online as opposed to proposing a time for people to meet up
take Lakeshow or gtfo my thread
Reply With Quote
Unread 3 years agoclass of '11 - away - #177
Johnson Barnes 27 heat pts27 space
avatar space
In Groce we trust.
space
$3,789 | 20485442
RMG 007 left the league and came back
Reply With Quote
Unread 3 years agoclass of '10 - away - #178
Trill Livin 51 heat pts51 space
avatar space
Senior Member
space
$11,966 | POWERFUL
O_nasty said:
if you quit you can't re join the same league

idk why , sh*t is stupid
catch y'all in the next league
Reply With Quote
Unread 3 years agoclass of '07 - away - #179
JWilliams 20 heat pts20 space
avatar space
Heat Win
space
$1,329 | POWERFUL
Gimme the Jazz

JWilliamsHeat - gt
Reply With Quote
Unread 3 years agoclass of '09 - away - #180
TriniSoldier 55 heat pts55 space
avatar space
GOAT
space
$40,697 | POWERFUL
moe4484 said:
fu*k it just stick with tonight 11est its late enough where everyone should be off work and even if the games on you can take 20 mins out to draft. Plus why you so concerned about the draft n*gga your not even in the league??
'
20 minutes out the 4th quarter to draft?
Reply With Quote
 

Home > all sections > BX SportsCenter
  
    
          join bx


 




that hot ish yesterday


most viewed right now
10 viewing
Image inside Right swipe that!
71 comments
@eyecandy
most viewed right now
9 viewing
Article inside The Cartel War in Mexico
115 comments
@wild'ish
most viewed right now
8 viewing
Bow Wow Explains Why He And Erica Mena Live in His Mom's Basement
153 comments
@hiphop
most viewed right now
7 viewing
Video inside Little Boy On Morphine Tells His Mom How He Really Feels About His Fath..
91 comments
@wild'ish
most viewed right now
5 viewing
Image inside V.Z.W. to give $100 for any device
116 comments
@tech
most viewed right now
5 viewing
Image inside HollyGrove: Young Thug Not Welcomed Here
202 comments
@hiphop
most viewed right now
4 viewing
Image inside Barter 6 the number 1 album in the bountry
253 comments
@hiphop
most viewed right now
3 viewing
NBA So Boxden, Who Wins the 2015 NBA Championship?
65 comments
@sports
most viewed right now
3 viewing
Image inside Did you know?
51 comments
@wild'ish

^
contact us   |   bx@twitter   |   bx@facebook   |   privacy   |   search   |   BX 1998-end of time