This is BX @ Boxden.com


1/12 Divisional Round Playoffs (#3) Green Bay Packers @ (#2) San Francisco 49ers ~ 8PM EST Fox


Poll results - Who Will Win?
Niners 49 63.64%
Packers 28 36.36%
Voters: 77. Sorry, you cannot vote on this poll (Boxden members only) [Click here to become a member]

 1/12 Divisional Round Playoffs (#3) Green Bay Packers @ (#2) San Francisco 49ers ~ 8PM EST Fox
 01-05-2013, 09:42 PMaway - #21
Peterparker 10 heat pts10

  d 
space
$14,324 | POWERFUL
The same 49ers "fans" always talkin #### bout they own team *smh* Fly2nd and Thareaper...ni##as got no confidence. *smh*
 01-05-2013, 09:44 PMonline - #22
ThaReapa420 41 heat pts41

  d 
space
$32,633 | POWERFUL
Originally Posted by Peterparker
The same 49ers "fans" always talkin #### bout they own team *smh* Fly2nd and Thareaper...ni##as got no confidence. *smh*

ni##a are you crazy? Go check my track record when it comes to talkin about the 49ers before you include me in that bull####...I say we lose cuz Justin won't play...meaning we won't get any real pressure on Rodgers...

Hell is Manningham even back yet?

Oh btw you're ruining my reverse BX Jinx tactic #### boy...shut up and lemme say we're gonna lose...####
 01-05-2013, 09:58 PMaway - #23
WiLL 16 heat pts16

  d 
space
$9,093 | POWERFUL
checking in
First page.
 01-05-2013, 10:01 PMaway - #24
lakersboy03 4 heat pts

  d 
space
$7,618 | POWERFUL
JSmith practiced two days in a row
CK7 gonna give that packer d that work
Home game
Niners 31-21
 01-05-2013, 10:04 PMaway - #25
finishim 80 heat pts80

  d 
space
$21,779 | POWERFUL
 01-05-2013, 10:05 PMonline - #26
G Code 41 heat pts41

  d 
space
$5,169 | POWERFUL
is justin smith playing?

i think kaepernick at QB helps us out more than smith at QB

dont know if that will help us enough though
 01-05-2013, 10:06 PMaway - #27
finishim 80 heat pts80

  d 
space
$21,779 | POWERFUL
thank god we don't have jarrett bush at cb for this one
 01-05-2013, 10:07 PMaway - #28
Michael 1987 638 heat pts638

  d 
space
$60,192 | POWERFUL
Originally Posted by SM
Salty a$s bears fans crack me up
You crack me up.
 01-05-2013, 10:09 PMaway - #29
Peterparker 10 heat pts10

  d 
space
$14,324 | POWERFUL
Originally Posted by ThaReapa420
ni##a are you crazy? Go check my track record when it comes to talkin about the 49ers before you include me in that bull####...I say we lose cuz Justin won't play...meaning we won't get any real pressure on Rodgers...

Hell is Manningham even back yet?

Oh btw you're ruining my reverse BX Jinx tactic #### boy...shut up and lemme say we're gonna lose...####
I swear u was in that NE vs. SF game saying 49ers was gone take tha L. If its something u doing cuz of a jinx my bad ni##a damn warn somebody. U aint gotta call me a ####. Im just sayin ne fan who already countin they team out need to pick up their nuts thats all im sayin.

And they haven't rule J.Smith out yet
 01-05-2013, 10:09 PMaway - #30
JewsusChrist 125 heat pts125

  d 
space
$14,306 | POWERFUL
whoever wins this game goes to the SB, book it

gonna be a crazy game even better when ur not a hardcore fan of neither
 01-05-2013, 10:09 PMaway - #31
lakersboy03 4 heat pts

  d 
space
$7,618 | POWERFUL
 01-05-2013, 10:11 PMonline - #32
ThaReapa420 41 heat pts41

  d 
space
$32,633 | POWERFUL
Originally Posted by Peterparker
I swear u was in that NE vs. SF game saying 49ers was gone take tha L. If its something u doing cuz of a jinx my bad ni##a damn warn somebody. U aint gotta call me a ####. Im just sayin ne fan who already countin they team out need to pick up their nuts thats all im sayin.

And they haven't rule J.Smith out yet

Bruh I was probably a 49ers fan before you were even born...I been in this #### since 89 homie...ups and downs...I don't gotta pick up ####...I think we can win every game we're in...but that BX Jinx ain't no ho cuzo
 01-05-2013, 10:14 PMaway - #33
That Guy Fly 17 heat pts17

  d 
space
$46,156 | POWERFUL
Smith is supposed to play barring any setbacks.
Manningham is out for the year
The key will be how well we run with Gore and our ability to keep Green Bay from long sustained drives. If Smith is out then our ability to take care of the second one goes out the window and the first one becomes that much more important.

We are almost in an identical situation to last year as far as WR depth except this time we have an untested playoff QB at the helm. Hopefully, Moss and Crabtree can get it going and Green Bay leaves AJ Jenkins open a lot.
 01-05-2013, 10:25 PMaway - #34
finishim 80 heat pts80

  d 
space
$21,779 | POWERFUL
Originally Posted by lakersboy03
dumbest write up by an idiot I've seen in awhile
 01-05-2013, 10:25 PMaway - #35
Peterparker 10 heat pts10

  d 
space
$14,324 | POWERFUL
Originally Posted by ThaReapa420
Bruh I was probably a 49ers fan before you were even born...I been in this #### since 89 homie...ups and downs...I don't gotta pick up ####...I think we can win every game we're in...but that BX Jinx ain't no ho cuzo
Im 28 and you got 2 years ahead of me. You will never hear me say I think tha 49ers dont have a chance but ni##a I aint know u had some bx superstition. I can respect that ni##a
 01-05-2013, 10:26 PMaway - #36
The Bearded One 46 heat pts46

  d 
space
$4,750 | POWERFUL
Originally Posted by Fly 2ndComing
Smith is supposed to play barring any setbacks.
Manningham is out for the year
The key will be how well we run with Gore and our ability to keep Green Bay from long sustained drives. If Smith is out then our ability to take care of the second one goes out the window and the first one becomes that much more important.

We are almost in an identical situation to last year as far as WR depth except this time we have an untested playoff QB at the helm. Hopefully, Moss and Crabtree can get it going and Green Bay leaves AJ Jenkins open a lot.
you make it seem like people were confident in smith going into the playoffs.
 01-05-2013, 10:29 PMaway - #37
SeattleWon 615 heat pts615

  d 
space
$49,195 | POWERFUL
i love seeing 49er fans argue each other
 01-05-2013, 10:31 PMaway - #38
finishim 80 heat pts80

  d 
space
$21,779 | POWERFUL
Originally Posted by Fly 2ndComing
Smith is supposed to play barring any setbacks.
Manningham is out for the year
The key will be how well we run with Gore and our ability to keep Green Bay from long sustained drives. If Smith is out then our ability to take care of the second one goes out the window and the first one becomes that much more important.

We are almost in an identical situation to last year as far as WR depth except this time we have an untested playoff QB at the helm. Hopefully, Moss and Crabtree can get it going and Green Bay leaves AJ Jenkins open a lot.
offensively you guys are very similar to this qb we just saw, cept kaep is a better passer, defensively, it's gonna be a struggle for the pack offense, idk what McCarthys plan will be, hope it's more cobb in the backfield matched up on a lb tho
 01-05-2013, 10:33 PMonline - #39
G Code 41 heat pts41

  d 
space
$5,169 | POWERFUL
Originally Posted by lakersboy03
Thats a terrible article, does that guy get paid?
 01-05-2013, 10:48 PMaway - #40
That Guy Fly 17 heat pts17

  d 
space
$46,156 | POWERFUL
Originally Posted by somerandomguy
you make it seem like people were confident in smith going into the playoffs.
Go back and check the archives, they were. But none of them will admit that now. Nobody thought he could outduel Brees but they were confident in him. I'm not saying I don't trust Kyle just laying out the truth.
 
 


Go Back   Boxden.Com - Stay First. Follow BX. > BX Table Of Contents > BX SportsCenter
    
         

 



Latest hot topics on fire the past 48 hrs
Video inside  Xbox Won multitasking at work (Party/Movie/Game)
88 comments
NBA Derrick Rose Highlights vs. Cavs - 30PTS (12/18 FG, 4/5..
57 comments
NBA REPORT: Source Claims Kobe Nearly Prevented Steve Nash T..
54 comments
  Chief Keef Dropped From Interscope
New reply 12 seconds ago - 276 comments - by youngige
 Video inside Smack/url Presents- Shotgun Suge Vs Charron [discussio...
New reply 6 minutes ago - 115 comments - by ZeusSlaps
  10 Producers Accused Of Making The Same Beat Over And ...
New reply 19 seconds ago - 128 comments - by sittinpretti
 Image(s) inside I Think It Is Safe To Say That Any Bx Member Would Plo...
New reply 8 minutes ago - 84 comments - by Ole-G
 Image(s) inside Slowbucks Responds
New reply 3 minutes ago - 117 comments - by ajeana
 Image(s) inside Oct 20 - There's One Skill Worth More Than A Harvard D...
New reply 9 minutes ago - 121 comments - by RAZAH CUTS
  What Podcasts Help You Get Through Work?
New reply 5 minutes ago - 67 comments - by what ever
 Image(s) inside Jim Jones Responds 2 Ig Comment
New reply 11 minutes ago - 53 comments - by Dray

Like BX on Facebook Follow BX on Twitter
5,828 fans of BX and 1 new today 4,792 following and 3 new today

hot topic blog       hip-hop   |   sports   |   movies   |   games   |   news   |   wild'ish   |   gear   |   rides   |   tech

contact us   |   mobile   |   privacy statement

 Boxden.com. 1998 - end of time.